ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken, maar er stierven iedere keer te veel hersencellen waardoor 't onverantwoordlijk was om verder te kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo diep zinken laat me mijn eer niet toe
zquing: Lucky Star was ook niet bedoeld om over veel te gaanGewoon 'dom vermaak'. Maar wel op een geslaagde en unieke manier.
Ja dat zie ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef wdn het volgende:
Naruto heeft een slechter verhaal dan die 3 (wat ik al postte) en dat is al meer dan genoeg voor mij.
cijfers zijn niets waard, smaken verschillen daar teveel voorquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat zie ik
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=animeatt&aid=4777
Rating Average 7
Animation 8
Sound 7
Story 6
Character 7
Value 6
Enjoyment 8
Average 6
Animation 7
Sound 6
Story 5
Character 8
Value 5
Enjoyment 5
Average 6
Animation 3
Sound 7
Story 4
Character 9
Value 6
Enjoyment 7
Je bent je ervan bewust dat Lucky Star hersenloos vermaak is, en je blijft er steeds op doorhameren. Je begint me nu toch redelijk te irriteren door jou redenering en onbeschoftheid.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat zie ik
Rating Average 7
Animation 8
Sound 7
Story 6
Character 7
Value 6
Enjoyment 8
Average 6
Animation 7
Sound 6
Story 5
Character 8
Value 5
Enjoyment 5
Average 6
Animation 3
Sound 7
Story 4
Character 9
Value 6
Enjoyment 7
Ik heb de serie gekeken (huppeldepup Dokuro-chan), wat een wazige serie is dat zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
En als het om japans gaat ben ik niet eens een kleuter
PIRU PIRU
Ik had dit met de serie girls Bravo en dan met name seizoen twee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:59 schreef zquing het volgende:
[..]
ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken, maar er stierven iedere keer te veel hersencellen waardoor 't onverantwoordlijk was om verder te kijken
En het punt van je eerste vraag was......? Je bent je hier aan het tegenspreken als je dit als argument wilt aandragen dat Naruto 'beter' is. De vorige lijst claimde namelijk van niet. Enige wat die lijsten aan tonen is dat je dus lijsten niet kunt vertrouwen. Verschillende sites trekken verschillend publiek dus die cijfers zullen voor elke site wel afwijken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat zie ik
<..>
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb de serie gekeken (huppeldepup Dokuro-chan), wat een wazige serie is dat zeg.
Om over de topic titel nog maar te zwijgen... Ik was altijd zo blij dat die Japanse liedjes deuntjes niet in mijn hoofd bleven hangen, maar dat pipiru pi.![]()
En ook echt overal bloed en ingewanden!quote:
haha thxquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef wdn het volgende:
Goed gezegd sh0g.
Heb je een pixs van die Zakuro?
Ok als het hersenloos vermaak is moeten ze niet gaan zeggen dat het een beter verhaal heeft.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat Lucky Star hersenloos vermaak is, en je blijft er steeds op doorhameren. Je begint me nu toch redelijk te irriteren door jou redenering en onbeschoftheid.
"cijfers zijn niets waard, smaken verschillen daar teveel voor" - Ook dat is waar.
En voor we "slimme opmerkingen" krijgen, jij hebt die drie anime's genoemd.
Dat is daar niet gezegd (aan de punten te zien), en al helemaal niet in dit topic.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ok als het hersenloos vermaak is moeten ze niet gaan zeggen dat het een beter verhaal heeft.
Niet normaal gewoon.quote:
In die trein, "Don't push - oh - aaaahquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:33 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Niet normaal gewoon.
Vooral die ene scene waar die knuppel uit zijn buik getrokken wordt en dat je zo het licht door het gapende gat ziet schijnen.![]()
En de sensitive salary man.
SnS valt wel mee qua niet volwassenheid..quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:20 schreef Quir het volgende:
Je kunt het proberen te kijken bij een anime die je leuk vind op MyAnimeList, bij aanbevolen (series die er enigsinds op lijken).
Het is mischien niet echt volwassen, maar ik vond Shakugan no Shana wel leuk.
Death Note en Claymore, stomme popi seriesquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:17 schreef wdn het volgende:
Dawnbreaker: het beste advies wat ik kan geven is om te beginnen met deze lijst:
http://www.animenfo.com/statistic/top.php?l=anime
Alles wat hier staat is de moeite waarde om te kijken maar dat wil niet zeggen dat jij het de moeite waard zult vinden natuurlijk
Een kleine bloemlezing...
Fullmetal Alchemist is fantasy met een steam engine thema er door heen. Kijkt lekker weg en is niet al te lastig. Aktie en humor met een ijzersterk verhaallijn die eindigt met een nogal speciale film.
Rurouni Kenshin. 1 van de beste aktie/romance series. Aktie, samurai's en een liefdesverhaal met drama en alles war er bij hoort. Heerlijke serie maar wel iets zwaarder.
Samurai Champloo mag hier ook niet missen. Geweldig verhaal, aktie, 2 totaal verschillende samurai die een meisje helpen op zoek naar haar vader.
3 van mijn favorieten van de afgelopen jaren:
Elfen Lied. Het toppunt in horror. Horror/drama met veel 'gore'. Serie moet je liggen maar als dat het geval is kan ik je een geweldige 13 episodes aanraden. De anime van 2004 voor mij.
DEATH NOTE. Het toppunt in anime als het gaat om een 'mystery'. Met recht DE anime van 2006 te noemen. Ik denk dat er weinig mensen bezwaar maken op die titel!?
CLAYMORE fantasy/adventure. 1 van de weinige aktie anime met een vrouwelijke hoofdrol. Voor mij de anime van 2007. Gaat over een stel vrouwen die 'claymore' worden genoemd omdat ze met zo'n zwaard rondrennen en monsters de koppen afhakken, Maar dan met een twistEinde is wat minder maar ik hoop nog steeds dat dat komt omdat er een seizoen 2 aankomt
De meeste halen hier de anime vanaf torrent sites. Maar we mogen geen links plaatsen dus ik zal je er een paar PM'en
beginnen bij aflevering 1 en eindigen bij de laatste, gewoon kijken zoals hij gereleased isquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:30 schreef NutKees het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de beste kijk-volgorde is van The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |