abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60922997
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef wdn het volgende:

[..]

Zo diep zinken laat me mijn eer niet toe

zquing: Lucky Star was ook niet bedoeld om over veel te gaan Gewoon 'dom vermaak'. Maar wel op een geslaagde en unieke manier.
ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken, maar er stierven iedere keer te veel hersencellen waardoor 't onverantwoordlijk was om verder te kijken
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_60923190
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef wdn het volgende:
Naruto heeft een slechter verhaal dan die 3 (wat ik al postte) en dat is al meer dan genoeg voor mij.
Ja dat zie ik

http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=animeatt&aid=4777

Rating Average 7
Animation 8
Sound 7
Story 6
Character 7
Value 6
Enjoyment 8

Average 6
Animation 7
Sound 6
Story 5
Character 8
Value 5
Enjoyment 5

Average 6
Animation 3
Sound 7
Story 4
Character 9
Value 6
Enjoyment 7
pi_60923363
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja dat zie ik

Rating Average 7
Animation 8
Sound 7
Story 6
Character 7
Value 6
Enjoyment 8

Average 6
Animation 7
Sound 6
Story 5
Character 8
Value 5
Enjoyment 5

Average 6
Animation 3
Sound 7
Story 4
Character 9
Value 6
Enjoyment 7
cijfers zijn niets waard, smaken verschillen daar teveel voor
pi_60923717
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja dat zie ik

Rating Average 7
Animation 8
Sound 7
Story 6
Character 7
Value 6
Enjoyment 8

Average 6
Animation 7
Sound 6
Story 5
Character 8
Value 5
Enjoyment 5

Average 6
Animation 3
Sound 7
Story 4
Character 9
Value 6
Enjoyment 7
Je bent je ervan bewust dat Lucky Star hersenloos vermaak is, en je blijft er steeds op doorhameren. Je begint me nu toch redelijk te irriteren door jou redenering en onbeschoftheid.

"cijfers zijn niets waard, smaken verschillen daar teveel voor" - Ook dat is waar.

En voor we "slimme opmerkingen" krijgen, jij hebt die drie anime's genoemd.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:36:24 #95
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60924128
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef wdn het volgende:

[..]

En als het om japans gaat ben ik niet eens een kleuter
PIRU PIRU
Ik heb de serie gekeken (huppeldepup Dokuro-chan), wat een wazige serie is dat zeg.
Om over de topic titel nog maar te zwijgen... Ik was altijd zo blij dat die Japanse liedjes deuntjes niet in mijn hoofd bleven hangen, maar dat pipiru pi.
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:59 schreef zquing het volgende:

[..]

ik heb de eerste 2 afleveringen gekeken, maar er stierven iedere keer te veel hersencellen waardoor 't onverantwoordlijk was om verder te kijken
Ik had dit met de serie girls Bravo en dan met name seizoen twee.
Dat is een serie waarvan je elke ep moest compenseren met het lezen van een hoog wetenschappelijk artikel of het kijken van een hoog wetenschappelijke documentaire over bijvoorbeeld kernfusie. Alleen om zo snel mogelijk alternatieve verbindingen te maken met de overgebleven cellen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:38:51 #96
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60924195
quote:
En het punt van je eerste vraag was......? Je bent je hier aan het tegenspreken als je dit als argument wilt aandragen dat Naruto 'beter' is. De vorige lijst claimde namelijk van niet. Enige wat die lijsten aan tonen is dat je dus lijsten niet kunt vertrouwen. Verschillende sites trekken verschillend publiek dus die cijfers zullen voor elke site wel afwijken.

Oh en er staat een review op die pagina met

Average 9.33
Animation 10
Sound 9
Story 8
Character 9
Value 10
Enjoyment 10

Waarom neem je slechts die scores die in jouw voordeel zijn? hmm?

Er is maar 1 korrekte methode om een anime te beoordelen: deze zelf volledig afkijken.

Lucky Star vind ik amusanter dan Naruto. Het doel van LS was melige humor en daarin zijn ze perfect geslaagd.
Haruhi is gewoon beter dan Naruto. Ga ik niet eens proberen uit te leggen.
Clannad is serieuzer dan Naruto. Het heeft een serieus verhaal. Clannad heeft dan ook een andere doelgroep dan de gemiddelde Naruto kijker.

Op deze lijst staat Naruto onder Haruhi (en terecht).
http://www.animenfo.com/statistic/top.php?l=anime
maar er staan onder Naruto aardig wat anime die -> ik <- toch echt veel beter vind: Samurai champloo, lain, Rurouni Kenshin, BECK, Wolf's rain om er een paar noemen.

Jij vind Naruro beter? Best. Zit ik niet mee hoor. Maar vraag niet aan mij waarom ik Naruto -niet- beter vind als je dat niet wilt horen. Maar van Lucky Star leer ik in elk geval meer Japans dan van Naruto.

[ Bericht 4% gewijzigd door wdn op 18-08-2008 15:00:14 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:41:08 #97
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60924262
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb de serie gekeken (huppeldepup Dokuro-chan), wat een wazige serie is dat zeg.
Om over de topic titel nog maar te zwijgen... Ik was altijd zo blij dat die Japanse liedjes deuntjes niet in mijn hoofd bleven hangen, maar dat pipiru pi.

pi_60924358
Excalibolg!
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:46:28 #99
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60924443
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:43 schreef Quir het volgende:
Excalibolg!

pi_60924741

pi_60924847
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:46 schreef wdn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En ook echt overal bloed en ingewanden!

Zie net dat er ook een 2e seizoen is

[ Bericht 89% gewijzigd door ArcticBlizzard op 18-08-2008 15:09:18 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:18:04 #102
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60925290
Ik heb een Zakuro-chan figure. Voor een paar euro op Abunai gekocht. Het waren van die gesloten doosjes waarbij je niet wist welke je kocht. Met een beetje geluk heb ik dit jaar een Dokuro-chan erbij.

Overigens, die discussie over Naruto vs "meisjes"-animés slaat natuurlijk nergens op. Het is appels met peren vergelijken. Get your facts straight. Het zijn compleet verschillende genres. Je vergelijkt een 200+ episode tellende shounen animé met in andere genres, ijzersterke 13/26 episode tellende animés.

Als 100 episodes van Naruto een 10 waard zijn en 100 episodes een 4 dan is het gemiddelde cijfer nog altijd een 7... geen 10. En als je 26 episodes hebt die allemaal een 9 scoren, dan is dat gemiddelde een 9, zo simpel is het.

Persoonlijk hoor ik alleen maar slechte verhalen over Naruto, zelfs van doorgewinterde fans die uiteindelijk compleet zijn afgeknapt. Het is het gevaar van langlopende series. Die doen zichzelf uiteindelijk de das om, omdat ze gehoor geven aan een hongerig publiek dat in een pokémon-achtige val is getrapt. En uiteindelijk herinnert iedereen zich de crappy fillers en de mafkezen met gele naruto-pruiken in oranje trainingspakken ipv het oorspronkelijk verhaal, dat in het begin misschien niet eens zo slecht was.
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:43:04 #103
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60926017
Goed gezegd sh0g.

Heb je een pixs van die Zakuro?
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:55:40 #104
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_60926336
Ben om die reden huiverig voor langlopende series, daarom ben ik ook maar nooit begonnen aan Naruto, dat zo ontzettend populair is bij de jongere animefans. Cosplay is leuk om te zien, maar als op conventies de helft van de cosplayende bezoekers idd met gele pruiken en oranje pakken rondlopen, dan is dat ook boring as hell.
The Internets, I needs it..
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:25:12 #105
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60927149
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef wdn het volgende:
Goed gezegd sh0g.

Heb je een pixs van die Zakuro?
haha thx

hier staan ze:

http://www.cmscorp.jp/products/cf_dokurochyan01.html

Je kunt ze uit elkaar halen of hun kleding eraf halen, zodat ze in hun blote tetten staan echt bizar als je je bedenkt dat Zakuro-chan in de serie 9 jaar is.

Ze hebben leuke figures:

http://www.cmscorp.jp/products/index.html
pi_60927595
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf?
pi_60927633
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:23 schreef Quir het volgende:

[..]

Je bent je ervan bewust dat Lucky Star hersenloos vermaak is, en je blijft er steeds op doorhameren. Je begint me nu toch redelijk te irriteren door jou redenering en onbeschoftheid.

"cijfers zijn niets waard, smaken verschillen daar teveel voor" - Ook dat is waar.

En voor we "slimme opmerkingen" krijgen, jij hebt die drie anime's genoemd.
Ok als het hersenloos vermaak is moeten ze niet gaan zeggen dat het een beter verhaal heeft.
pi_60928462
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ok als het hersenloos vermaak is moeten ze niet gaan zeggen dat het een beter verhaal heeft.
Dat is daar niet gezegd (aan de punten te zien), en al helemaal niet in dit topic.

Maar, was dit nog niet afgehandeld?
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:33:17 #109
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60930035
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Niet normaal gewoon.
Vooral die ene scene waar die knuppel uit zijn buik getrokken wordt en dat je zo het licht door het gapende gat ziet schijnen.

En de sensitive salary man.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_60930550
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:33 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Niet normaal gewoon.
Vooral die ene scene waar die knuppel uit zijn buik getrokken wordt en dat je zo het licht door het gapende gat ziet schijnen.

En de sensitive salary man.
In die trein, "Don't push - oh - aaaah "
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:03:44 #111
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60930832
Ik heb die episode in de trein gekeken met een collega van me naast (vond ik wel een leuke in-de-trein-te-kijken-episode).
pi_60931227
Eerste anime/manga vraag:

Ik wil me hier wel eens aan wagen. Maar ik heb geen idee welke serie/film ik zou bekijken.
Ik zou gewoon een leuke serie/film met wat actie/romantiek/verhaallijn.

Niet te kinderlijk, niet te moeilijk om in te stappen (dus geen serie waarbij je al 100 andere series gezien moet hebben om het te begrijpen)

iemand een tip voor me? en waarvandaan haal ik die?
&lt;hr&gt;
pi_60931305
Je kunt het proberen te kijken bij een anime die je leuk vind op MyAnimeList, bij aanbevolen (series die er enigsinds op lijken).

Het is mischien niet echt volwassen, maar ik vond Shakugan no Shana wel leuk.
pi_60932474
ben one piece aan et downloaden (eerste 300 eps)
pi_60932504
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:20 schreef Quir het volgende:
Je kunt het proberen te kijken bij een anime die je leuk vind op MyAnimeList, bij aanbevolen (series die er enigsinds op lijken).

Het is mischien niet echt volwassen, maar ik vond Shakugan no Shana wel leuk.
SnS valt wel mee qua niet volwassenheid..

deze heb ik in dvd collectie liggen
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:17:50 #116
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60933077
Dawnbreaker: het beste advies wat ik kan geven is om te beginnen met deze lijst:
Alles wat hier staat is de moeite waarde om te kijken maar dat wil niet zeggen dat jij het de moeite waard zult vinden natuurlijk

Een kleine bloemlezing...

Fullmetal Alchemist is fantasy met een steam engine thema er door heen. Kijkt lekker weg en is niet al te lastig. Aktie en humor met een ijzersterk verhaallijn die eindigt met een nogal speciale film.

Rurouni Kenshin. 1 van de beste aktie/romance series. Aktie, samurai's en een liefdesverhaal met drama en alles war er bij hoort. Heerlijke serie maar wel iets zwaarder.
Samurai Champloo mag hier ook niet missen. Geweldig verhaal, aktie, 2 totaal verschillende samurai die een meisje helpen op zoek naar haar vader.

3 van mijn favorieten van de afgelopen jaren:
Elfen Lied. Het toppunt in horror. Horror/drama met veel 'gore'. Serie moet je liggen maar als dat het geval is kan ik je een geweldige 13 episodes aanraden. De anime van 2004 voor mij.

DEATH NOTE. Het toppunt in anime als het gaat om een 'mystery'. Met recht DE anime van 2006 te noemen. Ik denk dat er weinig mensen bezwaar maken op die titel!?

CLAYMORE fantasy/adventure. 1 van de weinige aktie anime met een vrouwelijke hoofdrol. Voor mij de anime van 2007. Gaat over een stel vrouwen die 'claymore' worden genoemd omdat ze met zo'n zwaard rondrennen en monsters de koppen afhakken, Maar dan met een twist Einde is wat minder maar ik hoop nog steeds dat dat komt omdat er een seizoen 2 aankomt

De meeste halen hier de anime vanaf torrent sites. Maar we mogen geen links plaatsen dus ik zal je er een paar PM'en

[ Bericht 1% gewijzigd door wdn op 18-08-2008 20:25:37 ]
pi_60933393
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:17 schreef wdn het volgende:
Dawnbreaker: het beste advies wat ik kan geven is om te beginnen met deze lijst:
Alles wat hier staat is de moeite waarde om te kijken maar dat wil niet zeggen dat jij het de moeite waard zult vinden natuurlijk

Een kleine bloemlezing...

Fullmetal Alchemist is fantasy met een steam engine thema er door heen. Kijkt lekker weg en is niet al te lastig. Aktie en humor met een ijzersterk verhaallijn die eindigt met een nogal speciale film.

Rurouni Kenshin. 1 van de beste aktie/romance series. Aktie, samurai's en een liefdesverhaal met drama en alles war er bij hoort. Heerlijke serie maar wel iets zwaarder.
Samurai Champloo mag hier ook niet missen. Geweldig verhaal, aktie, 2 totaal verschillende samurai die een meisje helpen op zoek naar haar vader.

3 van mijn favorieten van de afgelopen jaren:
Elfen Lied. Het toppunt in horror. Horror/drama met veel 'gore'. Serie moet je liggen maar als dat het geval is kan ik je een geweldige 13 episodes aanraden. De anime van 2004 voor mij.

DEATH NOTE. Het toppunt in anime als het gaat om een 'mystery'. Met recht DE anime van 2006 te noemen. Ik denk dat er weinig mensen bezwaar maken op die titel!?

CLAYMORE fantasy/adventure. 1 van de weinige aktie anime met een vrouwelijke hoofdrol. Voor mij de anime van 2007. Gaat over een stel vrouwen die 'claymore' worden genoemd omdat ze met zo'n zwaard rondrennen en monsters de koppen afhakken, Maar dan met een twist Einde is wat minder maar ik hoop nog steeds dat dat komt omdat er een seizoen 2 aankomt

De meeste halen hier de anime vanaf torrent sites. Maar we mogen geen links plaatsen dus ik zal je er een paar PM'en
Death Note en Claymore, stomme popi series
pi_60933502
Maar nu onderbouwd,

DeathNote nooit gezien, iedereen zegt dat hij goed is, maar omdat ik zonodig elitair moet doen kijk ik over 't algemeen geen series die de rest van animekijkend nederland ook kijkt

Claymore, niet m'n ding. Ben niet echt into de actie anime. Eerste 5 eps gezien, maar kon me weinig boeien
pi_60933519
Kan iemand me vertellen wat de beste kijk-volgorde is van The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
pi_60933547
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:30 schreef NutKees het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de beste kijk-volgorde is van The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
beginnen bij aflevering 1 en eindigen bij de laatste, gewoon kijken zoals hij gereleased is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')