quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel erg cool ja.Dit is echt een serie naar mijn hart. Enorme schaal, mysterie, slimme "evil" hoofdpersoon en niet van die mensen die voor altijd vastzitten aan hun kant van het conflict.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten op de volgende ep![]()
naja hij is idioot op een aparte manier (luffy is van rubber, en wil pirate king worden zonder crew? wtfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:48 schreef zquing het volgende:
[..]
net als 't overgrote deel van de veel te lang lopende series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschuwing: klik niet, ik herhaal NIET, op de spoilerBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Heb ze hier geupload voor je:quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef Quir het volgende:
Zou je mischien voor mij het Ergo Proxy artikel en het Shakugan no Shana artikel in willen scannen?
Mooie scans, dankjewel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:59 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Heb ze hier geupload voor je:
http://www.2shared.com/file/3794354/fd2b6e21/Scans.html
dozo
Nee, jij dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
wat ben jij een sukkel zeg! dat is echt vrijwel het enige wat je kan zeggen in dit topic. waarom post je nog tvp's? je hebt hier helemaal niks meer te zoeken, sodemieter toch eens een eind op, jochie!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
wow, ben dus net ermee begonnen, en uit een heel vriendelijk lijstje op de pm, heb ik de serie Elfenlied gedownload.
Ben nu bij Epi.5 en moet zeggen dit is best wel erg tof!
Binnenkort start clannad after story ofzoiets waarvan ik hoop dat deze net zo goed is als clannad.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:49 schreef Quir het volgende:
Net ook klaar met Clannad, jammer dat alles moet eindigen.
Mixte humor en drama, dat ze daarmee weg komen is op zich al goed...
Tsukihime heb ik ook nog niet gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:50 schreef wdn het volgende:
Helaas heb ik die alleen nog maar gedownload en ook nog eens van wisselende subbers. Dus kijken stel ik nog even uit. F/S Night heb ik toch wel van kunnen genieten. Denk dat ik voor dat ik KnK kijk F/S night nog maar eens doe en dan ook Tsukihime (die heb ik denk ik nog niet gezien cq kan het me niet herinneren),
Oh en over de link: het speelt zich af in dezelfde wereld als F/S Night en Tsukihime. Dus het is hetzelfde soort magie enzo. De main char van KnK heeft dezelfde magie als de main char in Tsukihime.
En loser moeten ook af en toe in anime verschijnenWant anders lijken de coole figuren niet meer zo cool
De 3de dvd van Please Teacher is kapotMidden van eps 8 kapt mijn PS3 ermee en je kunt duidelijk onder de beschermlaag beschadigingen zien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |