Als je Death Note niet gezien hebt, vind ik niet dat je er 'n oordeel over mag vellen.. Ik had voordat ik 't keek ook iets van 'wat zeurt iedereen erover,' maar nu vind ik 't ook een erg leuke anime.. En het feit dat heel animekijkend Nederland het kijkt, kan, naast schaapjesgedrag, ook betekenen dat het zowaar een leuke anime isquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef zquing het volgende:
Maar nu onderbouwd,
DeathNote nooit gezien, iedereen zegt dat hij goed is, maar omdat ik zonodig elitair moet doen kijk ik over 't algemeen geen series die de rest van animekijkend nederland ook kijkt
Claymore, niet m'n ding. Ben niet echt into de actie anime. Eerste 5 eps gezien, maar kon me weinig boeien

Ik zou idd gewoon b aanhoudenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef NutKees het volgende:
Als ik dit schema volg:
http://en.wikipedia.org/w(...)hi_Suzumiya_episodes
...moet ik dus 'b' aanhouden?

B is de volgorde waarin het uitgezonden is, maar deze serie is niet in chronologische volgorde uitgezonden.. Ik heb 'm zelf in B-volgorde gekeken, was ook erg leuk, maar erg verwarrend en ik heb dan ook vaak genoeg bijna gezegd van 'ik stop ermee'.. C is dacht ik de chronologische volgorde..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef NutKees het volgende:
Als ik dit schema volg:
http://en.wikipedia.org/w(...)hi_Suzumiya_episodes
...moet ik dus 'b' aanhouden?

Net zoals de meeste Naruto, FMA en Elfen Lied geweldig vinden? Ik wil opzich wel geloven dat DeathNote prima is, maar ik kan je nu al zeggen dat 't niet mijn soort serie is. En als ik eraan begin doe ik af aan mn elitairismequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als je Death Note niet gezien hebt, vind ik niet dat je er 'n oordeel over mag vellen.. Ik had voordat ik 't keek ook iets van 'wat zeurt iedereen erover,' maar nu vind ik 't ook een erg leuke anime.. En het feit dat heel animekijkend Nederland het kijkt, kan, naast schaapjesgedrag, ook betekenen dat het zowaar een leuke anime is

Ik vond 't juist tof dat 't niet chronoligisch uitgezonden was, gaf wel een extra dimensie aan een serie die niet zo geweldig isquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
B is de volgorde waarin het uitgezonden is, maar deze serie is niet in chronologische volgorde uitgezonden.. Ik heb 'm zelf in B-volgorde gekeken, was ook erg leuk, maar erg verwarrend en ik heb dan ook vaak genoeg bijna gezegd van 'ik stop ermee'.. C is dacht ik de chronologische volgorde..

Ik probeer je ook niet te zeggen dat je 'm móét kijken, maar meer dat sommige series gewoon echt leuk kunnen zijn, ondanks dat heel Anime-Nederland ze kijktquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef zquing het volgende:
[..]
Net zoals de meeste Naruto, FMA en Elfen Lied geweldig vinden? Ik wil opzich wel geloven dat DeathNote prima is, maar ik kan je nu al zeggen dat 't niet mijn soort serie is. En als ik eraan begin doe ik af aan mn elitairisme

Ik denk dat wanneer ze 't gewoon in de chronologische volgorde uit hadden gezonden, mensen de serie een stuk minder leuk hadden gevonden..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik vond 't juist tof dat 't niet chronoligisch uitgezonden was, gaf wel een extra dimensie aan een serie die niet zo geweldig is

.
.

NHK was tofquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:02 schreef Bakakame het volgende:
Bah, door die TT moest ik aan Welcome To The NHK! denken en nu zit ik met Pururin opgescheept

Wat doe jequote:

Als je de abstractie in Elfen Lied kan waarderen en verder kijkt dan de gore is het een prachtige serie. Ik ben ook niet van de hypes, maar kan dat met zekerheid zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef zquing het volgende:
[..]
Net zoals de meeste Naruto, FMA en Elfen Lied geweldig vinden? Ik wil opzich wel geloven dat DeathNote prima is, maar ik kan je nu al zeggen dat 't niet mijn soort serie is. En als ik eraan begin doe ik af aan mn elitairisme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna vond ik het te ver gezocht, ze hadden het makkelijker af kunnen kappen.
edit: wdn, ik zal zelf ook nog even kijken, maar heb je nog meer series die lijken op True Tears? Je zei bij het vorige lijstje dat je er nog wel wat meer had...Van die series waar je makkelijk in kunt stappen (qua verhaal) van rond de 13 afleveringen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef Rahl het volgende:
OMG.
Wat is Code Geass R2 19 een prachtige epHij is inderdaad wel erg cool ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces

wat ben jij een sukkel zeg! dat is echt vrijwel het enige wat je kan zeggen in dit topic. waarom post je nog tvp's? je hebt hier helemaal niks meer te zoeken, sodemieter toch eens een eind op, jochie!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat ze allemaal dood gaan op het einde.

net als 't overgrote deel van de veel te lang lopende series?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:27 schreef mschol het volgende:
one piece is idioot..
ik heb nu de eerste paar afleveringen gezien en vind het echt een idiote serie...

niks mis met gundamn!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:48 schreef zquing het volgende:
[..]
net als 't overgrote deel van de veel te lang lopende series?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |