abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60933603
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef zquing het volgende:
Maar nu onderbouwd,

DeathNote nooit gezien, iedereen zegt dat hij goed is, maar omdat ik zonodig elitair moet doen kijk ik over 't algemeen geen series die de rest van animekijkend nederland ook kijkt

Claymore, niet m'n ding. Ben niet echt into de actie anime. Eerste 5 eps gezien, maar kon me weinig boeien
Als je Death Note niet gezien hebt, vind ik niet dat je er 'n oordeel over mag vellen.. Ik had voordat ik 't keek ook iets van 'wat zeurt iedereen erover,' maar nu vind ik 't ook een erg leuke anime.. En het feit dat heel animekijkend Nederland het kijkt, kan, naast schaapjesgedrag, ook betekenen dat het zowaar een leuke anime is
pi_60933649
Als ik dit schema volg:

http://en.wikipedia.org/w(...)hi_Suzumiya_episodes

...moet ik dus 'b' aanhouden?
pi_60933748
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef NutKees het volgende:
Als ik dit schema volg:

Ik zou idd gewoon b aanhouden
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_60933750
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef NutKees het volgende:
Als ik dit schema volg:

B is de volgorde waarin het uitgezonden is, maar deze serie is niet in chronologische volgorde uitgezonden.. Ik heb 'm zelf in B-volgorde gekeken, was ook erg leuk, maar erg verwarrend en ik heb dan ook vaak genoeg bijna gezegd van 'ik stop ermee'.. C is dacht ik de chronologische volgorde..
pi_60933762
Death Note vond ik helemaal geweldig. Niets slechts over te zeggen. Eerste anime die ik ook helemaal heb afgekeken tot het eind. Je mag ook gewoon geen enkele aflevering missen anders mis je gewoon veel te veel. Er gebeurt altijd iets in elke aflevering. Zeker een aanrader!
pi_60933783
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:34 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Als je Death Note niet gezien hebt, vind ik niet dat je er 'n oordeel over mag vellen.. Ik had voordat ik 't keek ook iets van 'wat zeurt iedereen erover,' maar nu vind ik 't ook een erg leuke anime.. En het feit dat heel animekijkend Nederland het kijkt, kan, naast schaapjesgedrag, ook betekenen dat het zowaar een leuke anime is
Net zoals de meeste Naruto, FMA en Elfen Lied geweldig vinden? Ik wil opzich wel geloven dat DeathNote prima is, maar ik kan je nu al zeggen dat 't niet mijn soort serie is. En als ik eraan begin doe ik af aan mn elitairisme
pi_60933794
Ik vond B trouwens wel de leukste volgorde
pi_60933825
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:40 schreef Bakakame het volgende:

[..]

B is de volgorde waarin het uitgezonden is, maar deze serie is niet in chronologische volgorde uitgezonden.. Ik heb 'm zelf in B-volgorde gekeken, was ook erg leuk, maar erg verwarrend en ik heb dan ook vaak genoeg bijna gezegd van 'ik stop ermee'.. C is dacht ik de chronologische volgorde..
Ik vond 't juist tof dat 't niet chronoligisch uitgezonden was, gaf wel een extra dimensie aan een serie die niet zo geweldig is
pi_60933845
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef zquing het volgende:

[..]

Net zoals de meeste Naruto, FMA en Elfen Lied geweldig vinden? Ik wil opzich wel geloven dat DeathNote prima is, maar ik kan je nu al zeggen dat 't niet mijn soort serie is. En als ik eraan begin doe ik af aan mn elitairisme
Ik probeer je ook niet te zeggen dat je 'm móét kijken, maar meer dat sommige series gewoon echt leuk kunnen zijn, ondanks dat heel Anime-Nederland ze kijkt
Death Note was er zo een, maar als het genre je niet ligt dan kun je 'm inderdaad beter niet kijken
pi_60933896
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef zquing het volgende:

[..]

Ik vond 't juist tof dat 't niet chronoligisch uitgezonden was, gaf wel een extra dimensie aan een serie die niet zo geweldig is
Ik denk dat wanneer ze 't gewoon in de chronologische volgorde uit hadden gezonden, mensen de serie een stuk minder leuk hadden gevonden..
pi_60934086

weet iemand uit welke anime/manga hij komt? Ik weet zeker dat ik mezelf voor me kop sla als ik de naam weer lees .
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_60934476
Bah, door die TT moest ik aan Welcome To The NHK! denken en nu zit ik met Pururin opgescheept
pi_60934993
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:02 schreef Bakakame het volgende:
Bah, door die TT moest ik aan Welcome To The NHK! denken en nu zit ik met Pururin opgescheept
NHK was tof
pi_60935165
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:20 schreef zquing het volgende:

[..]

NHK was tof
Dat wel!
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:55:38 #135
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60937714
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:27 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Dat wel!
Wat doe je
Van pipiru piru... naar pururin pururuin. heh nu heeft het ene vervelende deuntje plaats gemaakt voor het andere.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_60938786
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:46 schreef wdn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik keek net de eerste aflevering, echt vaag
pi_60938875
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef zquing het volgende:

[..]

Als je de abstractie in Elfen Lied kan waarderen en verder kijkt dan de gore is het een prachtige serie. Ik ben ook niet van de hypes, maar kan dat met zekerheid zeggen.

Dat neemt niet weg dat ik FMA ook leuk vond... Naruto heb ik gedropt, en Death Note (in mijn ogen natuurlijk) goed tot ongeveer aflevering 20 (?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna vond ik het te ver gezocht, ze hadden het makkelijker af kunnen kappen.

edit: wdn, ik zal zelf ook nog even kijken, maar heb je nog meer series die lijken op True Tears? Je zei bij het vorige lijstje dat je er nog wel wat meer had... Van die series waar je makkelijk in kunt stappen (qua verhaal) van rond de 13 afleveringen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60939078
--nevermind--
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:43:00 #140
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_60939096
Jammer dat ze allemaal dood gaan op het einde.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_60939368
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:42 schreef mschol het volgende:
--nevermind--
--nevermind--
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:10:14 #142
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60943924
Quir: Kanon. Clannad. Tokimemo. Shuffle!.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_60957504
Wederom bedankt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:00:47 #144
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_60974400
OMG.
Wat is Code Geass R2 19 een prachtige ep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_60975364
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef Rahl het volgende:
OMG.
Wat is Code Geass R2 19 een prachtige ep
SPOILER
Hij is inderdaad wel erg cool ja.
SPOILER
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_60977258
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat ze allemaal dood gaan op het einde.
wat ben jij een sukkel zeg! dat is echt vrijwel het enige wat je kan zeggen in dit topic. waarom post je nog tvp's? je hebt hier helemaal niks meer te zoeken, sodemieter toch eens een eind op, jochie!
pi_60978054
one piece is idioot..
ik heb nu de eerste paar afleveringen gezien en vind het echt een idiote serie...
pi_60978588
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:27 schreef mschol het volgende:
one piece is idioot..
ik heb nu de eerste paar afleveringen gezien en vind het echt een idiote serie...
net als 't overgrote deel van de veel te lang lopende series?
pi_60978687
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:48 schreef zquing het volgende:

[..]

net als 't overgrote deel van de veel te lang lopende series?
niks mis met gundamn!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:53:03 #150
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60978693
One piece is echt extreem lelijk getekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')