SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik van Joléquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wordt ook nog elke dag geil van die Lara. Ook van de herhalingen ja.
Tijd voor fris bloed op de buis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Ja... Helaas wel gekeken..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:35 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Heb je het weleens gekeken? Dan kom je dan maar terug om het te beoordelen.
Dat is het wachten waard, maar Spangasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:40 schreef __Saviour__ het volgende:
ja en keilang wachten op nieuwe southparkafleveringen
je kent toch Teundebeun z'n talent @ de chickahs?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jole is gepaald geworden door Jim
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:38 schreef Daniane het volgende:
Een vriendin van mij figureert in SpangaS.Ik ga die spoiler never nooit niet lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen maar toen je hem quotte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:41 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ga die spoiler never nooit niet lezen
Teun moet voor die dikke neger gaan uit die seriequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je kent toch Teundebeun z'n talent @ de chickahs?
Mijn fout eikeltje.quote:
Ik zou het ook niet doen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:41 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ga die spoiler never nooit niet lezen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mijn fout eikeltje.Kom nu gaan we trouwen
![]()
Lebber ik je helemaal af! Ook je eikelpiercing.![]()
We gaan nu wel heel erg offtopic dus ik stop.
Klopt misschien gaat er nog wel iemand doodquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen hoor:") Hij is veel te vurig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Teun moet voor die dikke neger gaan uit die serie![]()
Misschien dat hij daar wel kans maakt
Dan ga ik liever met Fayquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Teun moet voor die dikke neger gaan uit die serie![]()
Misschien dat hij daar wel kans maakt
Ikkannietwachten!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:51 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja vannacht zal ik slaan met me zweepje op jou
Postenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:43 schreef wolferl het volgende:
Ik heb nog een nip-slip filmpje van Jolee.
Lekker wijf, jammer dat die kneus van een Jimbo Bak'um haar geaaid heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Noord-Holland ook niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat boeren Brabant ligt niet om de hoek
Tepelpiercingquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Noord-Holland ook niet.Nah nu is je kans verkeken!
Trouwen zit er ook niet meer in!
Als je had gezegt dat het de jostiband was had ik het ook geloofd.quote:
mwah, Teundebeun maakt ook nog een beetje kans bij c-keuzes, dus dat is niet verwonderlijkquote:
Eikelpiercings bestaan die dingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik niet hoor.![]()
Jij wel met je eikelpiercing.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, Teundebeun maakt ook nog een beetje kans bij c-keuzes, dus dat is niet verwonderlijk
Edit: Doe maar niet enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Eikelpiercings bestaan die dingen
Hoe weet jij dat ik die hebquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik niet hoor.![]()
Jij wel met je eikelpiercing.
Voetbal is ook in klasse opgedeeld je kunt er mee hoger op komen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, Teundebeun maakt ook nog een beetje kans bij c-keuzes, dus dat is niet verwonderlijk
Volgens mij mag hij hun veters nog niet strikken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Pf je stuurt toch wekelijks foto's! Nou niet ontkennen schatjeeh.quote:
ook degraderen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Voetbal is ook in klasse opgedeeld je kunt er mee hoger op komen hoor
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]Nu ga ik snel naar de wc om mijn maag inhoud te lozen. Het is toch nutteloos zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]Dat lijkt me ontzettend veel pijn doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(&misschien had ik de spoiler niet moeten openen...)Striving to be more than average.
Wat boeit dat ik zit hier niet met mijn echte leven te pimpenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ook degraderen hoor
en aan je topics te zien, zit jij in een vrije val
Je hebt zelf toch ook een lul.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:04 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nu ga ik snel naar de wc om mijn maag inhoud te lozen. Het is toch nutteloos zoiets![]()
Dat doen wij dagelijks om spangasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:04 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nu ga ik snel naar de wc om mijn maag inhoud te lozen. Het is toch nutteloos zoiets![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat boeit dat ik zit hier niet met mijn echte leven te pimpenof dacht je van wel?
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch ook een lul.Wat moet je dan kotsen om zo'n ding?
Nope ik heb geen kut. Maar dat ding wat eromheen zit BleghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat doen wij dagelijks om spangas
De piercing? :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nope ik heb geen kut. Maar dat ding wat eromheen zit Blegh
Dat ijzere ding zit er zelfs doorheenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nope ik heb geen kut. Maar dat ding wat eromheen zit Blegh
Omdat ze inzien dat het een kutserie isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:09 schreef Teunebeun het volgende:
Maar on topic! Waarom zenden ze het nu niet direct uit
Nee, ik vind het kijken naar een mannelijk geslachtdeel al niet geil. Een kutje met een piercing ook niet.quote:
dat verklaart de wens van Teundekleunquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:11 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Omdat ze inzien dat het een kutserie is
Waaaaat heb je er ooit 1 gezien!!!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:11 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, ik vind het kijken naar een mannelijk geslachtdeel al niet geil. Een kutje met een piercing ook niet.
Een kutje zonder piercing
Omdat jij dat ook niet doet en omdat het gaat over Spangasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:14 schreef Teunebeun het volgende:
Waarom blijven jullie nooit ontopic?
Ja maar ik moet en zal alle vragen beantwoorden. En als ik iets weet moet ik het weten enzovoorts/quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Omdat jij dat ook niet doet en omdat het gaat over Spangas
Alle vragen beantwoordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:16 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja maar ik moet en zal alle vragen beantwoorden. En als ik iets weet moet ik het weten enzovoorts/
SPANGAS
Check die Joléquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:21 schreef Mindstate het volgende:
TS kwalificeert zich met dit topic automatisch voor Kutuser van het Jaar.
Op 30 juli zijn de opnames begonnen en die gaan door tot half oktober 2007: alleen begin september is er een kleine break van een week.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Alle vragen beantwoorden![]()
Wanneer is trouwens de eerste uitzending van Spangas uitgezonden? 1920?
hij doet al een tijdje z'n best hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:21 schreef Mindstate het volgende:
Daar zal ik uiteraard blij mee zijn. Kut user Teunebeun FTWquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:21 schreef Mindstate het volgende:
Zijn de opnames dan zo zwaar dat ze een break nodig hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Op 30 juli zijn de opnames begonnen en die gaan door tot half oktober 2007: alleen begin september is er een kleine break van een week.
En ze zijn op 3 september begonnen met het uitzenden van de serie
krijg je toch een keer een kutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Daar zal ik uiteraard blij mee zijn. Kut user Teunebeun FTW
Ja als fan van Maikuuuul is dat niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hij doet al een tijdje z'n best hoor
Meid die denkt dat ze met mij een relatie kan beginnen.
Ze moeten toch ook eens een vakantie hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Zijn de opnames dan zo zwaar dat ze een break nodig hebben
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hebben ze toch na oktoberquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:27 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ze moeten toch ook eens een vakantie hebben
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:28 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Leuk leesvoer toch? Draag ik toch bij aan een leed vermakelijke maatschappij
In welke serie spelen die c sterretjes dan nog meer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee dan moeten ze weer aan de bak met een andere serie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Damn waarom post hij over mij!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Oh sorry.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
Gaan we even ontopic
Spangas enzo. En niet Teunebeun
Thanx enzoAnders moet jullie favoriete mod met de Heras gaan rinkelen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:31 schreef Tabloid het volgende:
[..]
In welke serie spelen die c sterretjes dan nog meer?Geen idee. Waarom stel je zo'n vraag als je ze al in extreme make-over wilt zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Rare opzet van de zinquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:34 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom stel je zo'n vraag als je ze al in extreme make-over wilt zien?
en wie begon er over die neger voor Teundekleun?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
Gaan we even ontopic
Spangas enzo. En niet Teunebeun
Thanx enzoAnders moet jullie favoriete mod met de Heras gaan rinkelen.
Dat was Spangas gerelateerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:37 schreef Het_hupt het volgende:
en wie begon er over die neger voor Teundekleun?
De grappen van Flip en Tobias. Het mooie lijf van Jolé. Een ADHD patient met de naam Fay. Moet ik nog iets opnoemen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:35 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Rare opzet van de zin![]()
Maar wat is er eigelijk zo leuk aan Spangas?
Speelt in die serie dan een homofiele negert die op kansloosjes valt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was Spangas gerelateerd![]()
![]()
Kijk dan in de Playboy, heb je al dat domme geleuter niet van die kut soap wat nergens over gaat...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De grappen van Flip en Tobias. Het mooie lijf van Jolé. Een ADHD patient met de naam Fay. Moet ik nog iets opnoemen?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Speelt in die serie dan een homofiele negert die op kansloosjes valt?
Heb je daar ook deze goede grappen instaan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:41 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Kijk dan in de Playboy, heb je al dat domme geleuter niet van die kut soap wat nergens over gaat...
Soms wel lekkere meiden, en beter dan die c sterretjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Heb je daar ook deze goede grappen instaan?
Val jij op die homofiele negert uit die serie dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moet ik het betalen per maand/week/jaar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Soms wel lekkere meiden, en beter dan die c sterretjes
Met geldquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoe moet ik het betalen per maand/week/jaar?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Tabloid het volgende:Dat doe ik heul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Soms wel lekkere meiden, en beter dan die c sterretjes
Bejaardenseksquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oude dozen. Moet ik daar op geilen
Ik sta der wel af voor jouquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Geen wonder dat jullie dan op zo'n bitch geilen, nu heb ik mijn kans gemist
Je moet iets als je geen succes hebt bij de dames..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oude dozen. Moet ik daar op geilen
niet de eerste keerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Geen wonder dat jullie dan op zo'n bitch geilen, nu heb ik mijn kans gemist
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je moet iets als je geen succes hebt bij de dames..
omg, mijn koffie, wat doe je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je moet iets als je geen succes hebt bij de dames..
Ik ben geen homo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
niet de eerste keer![]()
Ontopique: Hoe zit het nu met die homofiele negert uit die serie en met jou?
Dat is kut...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
omg, mijn koffie, wat doe je?
m'n beeldscherm dr weer onder
Nee dankje dan doe ik het liever met zo'n warme aardbeien kut van BNNquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:52 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik sta der wel af voor jou
Heb jij toch nog een iemand
Nicolettequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee dankje dan doe ik het liever met zo'n warme aardbeien kut van BNN
Sorry! Ik zal hem even schoonmaken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
omg, mijn koffie, wat doe je?
m'n beeldscherm dr weer onder
Nee, je weet wel zo'n ding wat je in de magnetron stopt. Jampot en dan iets er over heen trekken en voila je hebt de aardbeien kut!quote:
Ik zal hem posten zodra ik thuis ben, op het werk ga ik dit soort gein niet posten NATURLICH.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef EasyDakota het volgende:
Waar is nou die fucking nipslip van die Jole?
Ah toe nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zal hem posten zodra ik thuis ben, op het werk ga ik dit soort gein niet posten NATURLICH.
Dat helpt vanuit Brabantquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry! Ik zal hem even schoonmaken.
En je krijgt een nieuw kopje koffie.
dat "iets" heet een condoomquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, je weet wel zo'n ding wat je in de magnetron stopt. Jampot en dan iets er over heen trekken en voila je hebt de aardbeien kut!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry! Ik zal hem even schoonmaken.
En je krijgt een nieuw kopje koffie.
Jaaaa. dat vond je de vorige keer ook zo leuk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
weer in dat kamermeisje uniformpje met die zwarte jarretellen?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jaaaa. dat vond je de vorige keer ook zo leuk!
negerin met een piemol?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:01 schreef Teunebeun het volgende:
Brabantse nachten zijn lang maar of de seks ook langer duurt. Maar die neger wat boswachter bedoelt is een negerin
Als jij je wilt aftrekken google dan ''Gaby Blaaser Nipslip''.quote:
Hij bedoelt toch avelanche ofzoiets...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
negerin met een piemol?
TS is echt nog maagd
Of gewoon een stiekeme nicht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
negerin met een piemol?
TS is echt nog maagd
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als jij je wilt aftrekken google dan ''Gaby Blaaser Nipslip''.
Denk na man, ik ga toch geen filmpjes en foto's op internet pleuren, terwijl ik werk.
Ik heb m'n grenzen
straks weer lekker lichaamsappen uitwisselen?quote:
Ja is goed, heb dr zin in. Hoelaat? En waar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
straks weer lekker lichaamsappen uitwisselen?![]()
kan Teundekleun die negert weer bevredigen
asap?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja is goed, heb dr zin in. Hoelaat? En waar?![]()
Ja zonder dat we hem lastigvallen
PM me maar, straks staat Beundekleun daar in de bosjes te fappenquote:
Denkt zeker dat ik een negerin ben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
PM me maar, straks staat Beundekleun daar in de bosjes te fappen
en je bent zo'n lekker dingquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:31 schreef Daniane het volgende:
[..]
Denkt zeker dat ik een negerin ben.
quote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
we gaan hele knappe kinderen krijgen
dat dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat zeker
Die niet van SpangaS houden. :p
zit te fappen op de fantasie dat we straks hete, wilde sex hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Yeah!
Teun is wel stil, z'n neger(in) gevonden?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zit te fappen op de fantasie dat we straks hete, wilde sex hebben
quote:
Ik kwam langs de douane.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja je bent terug
Je kwam Brabant niet uit omdat het gebeid is afgezet van Nederland
Sssssssst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:30 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja illigaal zeker.
Je liet gewoon die piercing zien en ze schrokken zo dat je er langs mocht
Wat moet ik toegeven? Dat jij een tepelpiercing hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:38 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat moet ik toegeven? Dat jij een tepelpiercing heb
Heb ik niet. wel jij je eikelpiercing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dejavu.
we vallen in herhaling.
Striving to be more than average.
Ja, we moeten iets nieuws hebben. Want over 100 post is dit topic pas volquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heb ik niet. wel jij je eikelpiercing.
dejavu.
we vallen in herhaling.
Misschien kunnen we praten over SPANGASSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:39 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja, we moeten iets nieuws hebben. Want over 100 post is dit topic pas vol
Over die ubercoole serie van Nederland 3quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Misschien kunnen we praten over SPANGASSSSSSSSSSS
Yeah.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Over die ubercoole serie van Nederland 3
Ja hij reageert niet meer dus wij maken hem maar volquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:45 schreef reetveter het volgende:
Ik ga even weg en gelijk topic van beunhaas vol
Toch best gezellig?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:45 schreef reetveter het volgende:
Ik ga even weg en gelijk topic van beunhaas vol
Juahh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:51 schreef Tabloid het volgende:
[..]
We moeten het ergens gezellig hebben.
he meiske
Die dikke negerin?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:32 schreef MissGolightly het volgende:
HAHAHA
(een oud-klasgenootje van me speelt daar in mee)
quote:
Ik bedoel dus dat oude klasgenootje dus vragen op MSN heeft geen zinquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:59 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee vertel eens wie is het![]()
Naam want dan kunnen we even googlen
wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:59 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee vertel eens wie is het![]()
Naam want dan kunnen we even googlen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
BWHAHAHHA TS IS EEN KANKERKNEUS DIE GOEDKOPE B-SERIES KIJKT
Hoooi.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Avalanche?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat oude klasgenootje dus vragen op MSN heeft geen zin
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hij is daarnaast ook een masterhosselaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik wil weten hoe die klasgenoot heetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee zo heet de dikke negerin in de serie..
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:04 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe die klasgenoot heetNee een vriendin had n boekenlegger van SpangaS in dr schoolboek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
& toen zei ze dat.Striving to be more than average.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee een vriendin had n boekenlegger van SpangaS in dr schoolboek.
& toen zei ze dat.
BESTAAT DAT?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
& toen zei ze dat.
Zat in 1 of ander tijdschrift... Girlz! of waar ze ook lid van is. XDquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
BESTAAT DAT?
Omg, jouw vriendin verdient het niet om te leven.
Dat zijn zeker van die tijdschriften voor koters van 6 tot 12?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef Daniane het volgende:
[..]
Zat in 1 of ander tijdschrift... Girlz! of waar ze ook lid van is. XD
Zelfs voor die leeftijdscategorie is het nog te achterlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat zijn zeker van die tijdschriften voor koters van 6 tot 12?
Anaal vernederen om dat te compenseren zeg ik je!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
& toen zei ze dat.
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zelfs voor die leeftijdscategorie is het nog te achterlijk.
Haha nee bedankt. Gewoon hetero hier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Anaal vernederen om dat te compenseren zeg ik je!
KOEKIEEEEEEEEEEE.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:15 schreef Tabloid het volgende:
[..]
![]()
of net zoals die andere vrouw van ''Hink stap sprong''
't Is wel een Brabander.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Oh ja koekie![]()
Ook zo'n prachtmens![]()
''En die snor ook zelf gedaan?''
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Anaal vernederen om dat te compenseren zeg ik je!
Brabantquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:17 schreef Daniane het volgende:
[..]
't Is wel een Brabander.
Goed volk fo shoo.
Dat is gewoon triest...quote:
Die wou ik net posten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:22 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik vind het komisch net zoals Bas![]()
Zelfde humorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Die wou ik net posten.
Great minds think alike.
Het is TS. vandaar dat ie geen meid kan fixen.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Het is TS. vandaar dat ie geen meid kan fixen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS heeft baard en kan geen meid fixen![]()
Machtig gevondenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:29 schreef Emimich het volgende:
Dat is dus TS voor alle duidelijkheid!
NET 5 serie'squote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:38 schreef Mich92 het volgende:
Bij Grey's Anatomy en Desperate Housewives ook altijd.
Ohooo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:39 schreef Tabloid het volgende:
[..]
NET 5 serie's![]()
Het enigste wat goed is op NET 5 is het Blok en Peking Express
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |