quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat boeit dat ik zit hier niet met mijn echte leven te pimpenof dacht je van wel?
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch ook een lul.Wat moet je dan kotsen om zo'n ding?
Nope ik heb geen kut. Maar dat ding wat eromheen zit BleghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat doen wij dagelijks om spangas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
De piercing? :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nope ik heb geen kut. Maar dat ding wat eromheen zit Blegh
Dat ijzere ding zit er zelfs doorheenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nope ik heb geen kut. Maar dat ding wat eromheen zit Blegh
Omdat ze inzien dat het een kutserie isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:09 schreef Teunebeun het volgende:
Maar on topic! Waarom zenden ze het nu niet direct uit
Nee, ik vind het kijken naar een mannelijk geslachtdeel al niet geil. Een kutje met een piercing ook niet.quote:
dat verklaart de wens van Teundekleunquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:11 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Omdat ze inzien dat het een kutserie is
Waaaaat heb je er ooit 1 gezien!!!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:11 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, ik vind het kijken naar een mannelijk geslachtdeel al niet geil. Een kutje met een piercing ook niet.
Een kutje zonder piercing
Omdat jij dat ook niet doet en omdat het gaat over Spangasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:14 schreef Teunebeun het volgende:
Waarom blijven jullie nooit ontopic?
Ja maar ik moet en zal alle vragen beantwoorden. En als ik iets weet moet ik het weten enzovoorts/quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Omdat jij dat ook niet doet en omdat het gaat over Spangas
Alle vragen beantwoordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:16 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja maar ik moet en zal alle vragen beantwoorden. En als ik iets weet moet ik het weten enzovoorts/
SPANGAS
Check die Joléquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |