quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:21 schreef Mindstate het volgende:
TS kwalificeert zich met dit topic automatisch voor Kutuser van het Jaar.
Op 30 juli zijn de opnames begonnen en die gaan door tot half oktober 2007: alleen begin september is er een kleine break van een week.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Alle vragen beantwoorden![]()
Wanneer is trouwens de eerste uitzending van Spangas uitgezonden? 1920?
hij doet al een tijdje z'n best hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:21 schreef Mindstate het volgende:
Daar zal ik uiteraard blij mee zijn. Kut user Teunebeun FTWquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:21 schreef Mindstate het volgende:
Zijn de opnames dan zo zwaar dat ze een break nodig hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Op 30 juli zijn de opnames begonnen en die gaan door tot half oktober 2007: alleen begin september is er een kleine break van een week.
En ze zijn op 3 september begonnen met het uitzenden van de serie
krijg je toch een keer een kutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Daar zal ik uiteraard blij mee zijn. Kut user Teunebeun FTW
Ja als fan van Maikuuuul is dat niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hij doet al een tijdje z'n best hoor
Meid die denkt dat ze met mij een relatie kan beginnen.
Ze moeten toch ook eens een vakantie hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:26 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Zijn de opnames dan zo zwaar dat ze een break nodig hebben
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hebben ze toch na oktoberquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:27 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ze moeten toch ook eens een vakantie hebben
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:28 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Leuk leesvoer toch? Draag ik toch bij aan een leed vermakelijke maatschappij
In welke serie spelen die c sterretjes dan nog meer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee dan moeten ze weer aan de bak met een andere serie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Damn waarom post hij over mij!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Oh sorry.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
Gaan we even ontopic
Spangas enzo. En niet Teunebeun
Thanx enzoAnders moet jullie favoriete mod met de Heras gaan rinkelen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:31 schreef Tabloid het volgende:
[..]
In welke serie spelen die c sterretjes dan nog meer?Geen idee. Waarom stel je zo'n vraag als je ze al in extreme make-over wilt zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Rare opzet van de zinquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:34 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom stel je zo'n vraag als je ze al in extreme make-over wilt zien?
en wie begon er over die neger voor Teundekleun?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
Gaan we even ontopic
Spangas enzo. En niet Teunebeun
Thanx enzoAnders moet jullie favoriete mod met de Heras gaan rinkelen.
Dat was Spangas gerelateerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:37 schreef Het_hupt het volgende:
en wie begon er over die neger voor Teundekleun?
De grappen van Flip en Tobias. Het mooie lijf van Jolé. Een ADHD patient met de naam Fay. Moet ik nog iets opnoemen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:35 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Rare opzet van de zin![]()
Maar wat is er eigelijk zo leuk aan Spangas?
Speelt in die serie dan een homofiele negert die op kansloosjes valt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was Spangas gerelateerd![]()
![]()
Kijk dan in de Playboy, heb je al dat domme geleuter niet van die kut soap wat nergens over gaat...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De grappen van Flip en Tobias. Het mooie lijf van Jolé. Een ADHD patient met de naam Fay. Moet ik nog iets opnoemen?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Speelt in die serie dan een homofiele negert die op kansloosjes valt?
Heb je daar ook deze goede grappen instaan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:41 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Kijk dan in de Playboy, heb je al dat domme geleuter niet van die kut soap wat nergens over gaat...
Soms wel lekkere meiden, en beter dan die c sterretjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Heb je daar ook deze goede grappen instaan?
Val jij op die homofiele negert uit die serie dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moet ik het betalen per maand/week/jaar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Soms wel lekkere meiden, en beter dan die c sterretjes
Met geldquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoe moet ik het betalen per maand/week/jaar?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Tabloid het volgende:Dat doe ik heul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Soms wel lekkere meiden, en beter dan die c sterretjes
Bejaardenseksquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oude dozen. Moet ik daar op geilen
Ik sta der wel af voor jouquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Geen wonder dat jullie dan op zo'n bitch geilen, nu heb ik mijn kans gemist
Je moet iets als je geen succes hebt bij de dames..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oude dozen. Moet ik daar op geilen
niet de eerste keerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Geen wonder dat jullie dan op zo'n bitch geilen, nu heb ik mijn kans gemist
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je moet iets als je geen succes hebt bij de dames..
omg, mijn koffie, wat doe je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Je moet iets als je geen succes hebt bij de dames..
Ik ben geen homo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
niet de eerste keer![]()
Ontopique: Hoe zit het nu met die homofiele negert uit die serie en met jou?
Dat is kut...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
omg, mijn koffie, wat doe je?
m'n beeldscherm dr weer onder
Nee dankje dan doe ik het liever met zo'n warme aardbeien kut van BNNquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:52 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik sta der wel af voor jou
Heb jij toch nog een iemand
Nicolettequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee dankje dan doe ik het liever met zo'n warme aardbeien kut van BNN
Sorry! Ik zal hem even schoonmaken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
omg, mijn koffie, wat doe je?
m'n beeldscherm dr weer onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |