Nee, je weet wel zo'n ding wat je in de magnetron stopt. Jampot en dan iets er over heen trekken en voila je hebt de aardbeien kut!quote:
Ik zal hem posten zodra ik thuis ben, op het werk ga ik dit soort gein niet posten NATURLICH.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef EasyDakota het volgende:
Waar is nou die fucking nipslip van die Jole?
Ah toe nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zal hem posten zodra ik thuis ben, op het werk ga ik dit soort gein niet posten NATURLICH.
Dat helpt vanuit Brabantquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry! Ik zal hem even schoonmaken.
En je krijgt een nieuw kopje koffie.
dat "iets" heet een condoomquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, je weet wel zo'n ding wat je in de magnetron stopt. Jampot en dan iets er over heen trekken en voila je hebt de aardbeien kut!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry! Ik zal hem even schoonmaken.
En je krijgt een nieuw kopje koffie.
Jaaaa. dat vond je de vorige keer ook zo leuk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
weer in dat kamermeisje uniformpje met die zwarte jarretellen?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jaaaa. dat vond je de vorige keer ook zo leuk!
negerin met een piemol?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:01 schreef Teunebeun het volgende:
Brabantse nachten zijn lang maar of de seks ook langer duurt. Maar die neger wat boswachter bedoelt is een negerin
Als jij je wilt aftrekken google dan ''Gaby Blaaser Nipslip''.quote:
Hij bedoelt toch avelanche ofzoiets...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
negerin met een piemol?
TS is echt nog maagd
Of gewoon een stiekeme nicht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
negerin met een piemol?
TS is echt nog maagd
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als jij je wilt aftrekken google dan ''Gaby Blaaser Nipslip''.
Denk na man, ik ga toch geen filmpjes en foto's op internet pleuren, terwijl ik werk.
Ik heb m'n grenzen
straks weer lekker lichaamsappen uitwisselen?quote:
Ja is goed, heb dr zin in. Hoelaat? En waar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
straks weer lekker lichaamsappen uitwisselen?![]()
kan Teundekleun die negert weer bevredigen
asap?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja is goed, heb dr zin in. Hoelaat? En waar?![]()
Ja zonder dat we hem lastigvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |