abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60764755
Het werd hoog tijd na onze republiek van vroeger(1588-1806), de eerste president van de wereld in de VS, George Washington in 1789 en de bijna twee eeuwen van Oranje Nassau, nu weer echt politiek in eigen land.

De Republikeinse Moderne Partij sinds 2000 en de voorzitter Ben Van Herwijnen, sinds 2008 de eerste Nederlander die gaat voor president.
Voor Nederland een keuze tussen Van Oranje Nassau en Ben Van Herwijnen en diens opvolgers!

http://www.republikeinen.org
http://www.benvanherwijnen.com
Voorzitter van de Republikeinse Moderne Partij
www.republikeinen.org
en de eerste Nederlander die zich kandidaat heeft gesteld voor President van de Republiek
www.benvanherwijnen.com
pi_60764824
huh?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_60764893
quote:
nu weer echt politiek in eigen land.
Nu nog echt Nederlands!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_60764918
pi_60764967
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:45 schreef Apropos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek een charmante vriendin: Ik moet al lange tijd alleen leven en ben op zoek naar een charmante vriendin. Dames, die zin hebben in een avondje uit, neem gerust contact op per email of telefoon. De gegevens staan boven.
pi_60765572
Nee, laat open. Dit gaat enorm grappig worden.
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:07:58 #7
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_60765674
quote:
De staat betaalt mijn politiek activiteiten voor de Republiek Nederland en het streven naar het eerste presidentschap, met een WWB uitkering met een vrijstelling tot het verrichten van arbeid. Ik heb drie kinderen tussen de 25 en 33, die niet bij mij wonen.
quote:
Lagere school, 1 jaar mulo, 2 jaar Lyceum, 3 jaar avond-lyceum, Nivra opleiding tot registeraccountant.
quote:
De eerste 9 jaar van mijn leven woonde ik in Ammerzoden, toen 19 jaar in het naastgelegen Hedel, toen 11 jaar in Krommenie, toen 16 jaar in Zaltbommel en sinds 2004 weer in Ammerzoden.
Wat een heerlijke schrijfstijl.

Yay! een werkloze mulo-er als president.
Carpe Libertatem
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:08:17 #8
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_60765683
Maar Ben is dus al 99, aan de naam en foto te zien? Is dat niet wat te oud voor het presidentsschap? Ik vond McCain al best oud!
pi_60765925
Ben for president! You have my vote.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:49:37 #10
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_60766881
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_60766945
Ben wel benieuwd naar zijn running-mate, gaat onder de misterieuze naam didi.didi volgens het email adres (tel nr staat er dan wel weer bij)
pi_60766983
Ben en Didi. Wie van de twee zit vol kattekwaad?
pi_60767041
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:53 schreef Apropos het volgende:
Ben en Didi. Wie van de twee zit vol kattekwaad?
Ben is in ieder geval geen taalacrobaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:36:40 #14
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_60769371
Hoe kunnen we stemmen? En wie zijn er nog meer kandidaat?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:35:31 #15
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60771071
Wat zijn zijn standpunten?

Hoe wil hij de boel gaan aanpakken?

Op zijn site staat erg weinig
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:43:42 #16
185261 Scaurus
Memento mori
pi_60771288
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat zijn zijn standpunten?
Onbelangrijk. De wil van het volk, die bepaalt!
quote:
Hoe wil hij de boel gaan aanpakken?
Door alles hard aan te pakken. Illegalen de bak in, koningin afzetten, doodstraf invoeren.
quote:
Op zijn site staat erg weinig
Ben is geen man van woorden, maar van daden!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:50:16 #17
185261 Scaurus
Memento mori
pi_60771491
Voor de dwazen die nog niet overgehaald zijn, hier nog wat quotes van Ben.
quote:
Met het betreden van de Tweede Kamer door de RMP, wordt de druk op het oude koninkrijk zo groot, ook weer internationaal, dat meteen een referendum over de Republiek Nederland zal moeten volgen, omdat het land dan gewoon niet meer functioneert.
quote:
De moderne maatschappij bestaat uit mannen, vrouwen en homo's. De RMP erkent deze drie groepen.
quote:
De spreuk "Je maintiendrai" vervangen door "De eerste de beste", omdat Nederland de eerste republiek ter wereld had na het jaar 0 en wel van 1588-1806.
quote:
's Nachts hogere snelheiden op snelwegen toestaan, kan men zich nog eens uitkuren.
pi_60771552
quote:
De spreuk "Je maintiendrai" vervangen door "De eerste de beste", omdat Nederland de eerste republiek ter wereld had na het jaar 0 en wel van 1588-1806.
Wat een kneus.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:53:49 #19
185261 Scaurus
Memento mori
pi_60771579
Venetië was trouwens eerder een republiek dan Nederland. Geschiedenis is echter al gebeurd, is niet belangrijk voor Ben.
pi_60771639
quote:
Het aardgas is over 20 jaar op. De bevolking is dan verder vergrijsd. Thans heeft AH 200 soorten brood en de autobranche in Nederland 2000 modellen in 20 uitvoeringen. De differentiatie vervangen door generalisering is hiervoor de oplossing. 40 Soorten brood en 500 automodellen in 3 uitvoeringen scheelt de helft van het werk, we rijden en eten toch en net zo goed. Zo blijft, zonder aardgas en met vergrijzing, de welvaart op peil.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:57:35 #21
Stranger than fiction
pi_60771692
GENIAAL
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:23:09 #22
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_60772485
Het valt mij op dat er op die website meer ruimte is gereserveerd voor het doneren van geld, dan voor daadwerkelijke standpunten. Ziet die kerel z'n politieke partij als lucratieve aanvulling op de bijstand misschien?

Er staan echter wel geniale punten in het verkiezingsprogramma. Een bloemlezing:
quote:
  • De Grondwet schrijft in artikel 74 lid 1 eerste zin Mevrouw Van Oranje Nassau voor de Raad van State voor te zitten, maar Mevrouw Van Oranje Nassau doet dit niet en dat is plichtsverzuim. Balkenende loopt zich voor 'premier' uit te geven, terwijl Nederland helemaal geen premier kent. De Grondwet noemt de minister-president. De staat is hiermee nog slechts officieus.

• De moderne maatschappij bestaat uit mannen, vrouwen en homo's. De RMP erkent deze drie groepen.

• De veteranen van de Tweede wereldoorlog eren op de daarvoor bestemde data, met eerbetoon in de bekende stijl, want zij hebben gevochten voor de invoering van de minister-president in 1945.

• 14 september, de dag van oprichting van de RMP, valt nog in de zomer en is de oorsprong tot de republiek Nederland. Deze dag is het meest geschikt voor nieuwe nationale feestdag, de 'Dag van de republiek'.

• Van de Nederlandse export gaat 80% naar republieken, zodat voor het handelsverkeer een republiek stukken beter is.

• Het onlangs gelanceerde plan van heel brede dijken uitvoeren. Heel brede dijken waar alles op mag Nieuwe industrie moet naar Drenthe en bestaande industrie, waar mogelijk, daarheen verplaatst worden. Op de Drentse heide groeit toch niets en met een magneetbaan naar de Eemshaven een ideaal woon- wekgebied

Bron
  • Uit andere punten uit datzelfde programma blijkt dat wollig taalgebruik de RMP vreemd is:
    quote:
  • Aanpassingen van allerlei wetten, waar koning vervangen dient te worden door president etcetera.

• Het IJsselmeer en Markerwaard volspuiten in verband met de overbevolking.

• Producten die het milieu vervuilen en nergens voor nodig zijn, verbieden.

• Genoeg belasting heffen voor het uitvoeren van de nodige overheidstaken.
  • Gelukkig blijkt de RMP nu al een invloedrijke organisatie te zijn. Verschillende ideeën zijn al overgenomen, en niet door de minsten, blijkt op de RMP-website:
    quote:
    Menig issue van de RMP is al door de politiek overgenomen. Ze strijken geld op met onze ideeën en dat kan niet! Wordt snel lid of doneer, zodat we zelf onze standpunten op de issue's kunnen uitvoeren en het geld daarvoor ontvangen.

• Minister-president
    Omdat de minister-president thans de belangrijkste politieke persoon is in Nederland, zou deze beter in een dienstauto met meer aanzien kunnen rijden. Bijvoorbeeld een Mercedes S klasse lange versie.

Dit is inmiddels geëffectueerd. De minister president heeft nu een BMW 740 iLA Protection van Euro 140.000. Da's wel duur en groot genoeg zo.

• Handel met ontwikkelingslanden
    Geen geld geven alleen maar handel drijven met deze landen en daar productie starten.

Kofi Anan heeft de VN voorgehouden in juli 2005 handel te drijven met Afrika i.p.v. gekapittel met ontwikkelingsgelden.

• Auto's op waterstof
    Een van de belangrijkste programmapunten voor de Republiek Nederland is waterstof.

Overgenomen door de President van de VS in zijn state of the union van 1 februari 2006. In 2026 moeten de VS auto's rijden op waterstof, aldus G.W. Bush.

Bron
  •   dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:24:33 #23
    179534 Waaghals
    she appeared like an angel
    pi_60772527
    TS jongen ik snap er helemaal niks van
    zal het niveau wel zijn van je partij
    Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
    pi_60772542
    quote:
    De moderne maatschappij bestaat uit mannen, vrouwen en homo's. De RMP erkent deze drie groepen.
    Je vergeet breezers, emo's en ander tuig, Ben.
    pi_60772668
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 20:23 schreef freako het volgende:
    Het valt mij op dat er op die website meer ruimte is gereserveerd voor het doneren van geld, dan voor daadwerkelijke standpunten. Ziet die kerel z'n politieke partij als lucratieve aanvulling op de bijstand misschien?
    Zou je denken
    quote:
    CONTANTE donaties zijn het makkelijkst. Even bellen voor een afspraak.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:32:31 #26
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_60772785
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Waaghals het volgende:
    TS jongen ik snap er helemaal niks van
    zal het niveau wel zijn van je partij
    Oh fuck, ik realiseer me nu pas dat de TS best wel eens die knakker van de RMP zelf kan zijn. . Ik dacht dat de reden van het openen van dit topic was om mensen te wijzen op de idiote ideeën van de zoveelste splinter. Maar het is dus serieus bedoeld? .

Overigens kan ik mensen die de humor terug kunnen brengen in de politiek erg waarderen. Je kunt zeggen wat je wilt, maar de RMP doet dat wel. Het is misschien onbedoeld, maar ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een verkiezingsprogramma doorlas met een glimlach.
    pi_60772859
      † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:35:58 #28
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_60772893
    Carpe Libertatem
    pi_60772912
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef freako het volgende:

[..]

Oh fuck, ik realiseer me nu pas dat de TS best wel eens die knakker van de RMP zelf kan zijn. . Ik dacht dat de reden van het openen van dit topic was om mensen te wijzen op de idiote ideeën van de zoveelste splinter. Maar het is dus serieus bedoeld? .

Overigens kan ik mensen die de humor terug kunnen brengen in de politiek erg waarderen. Je kunt zeggen wat je wilt, maar de RMP doet dat wel. Het is misschien onbedoeld, maar ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een verkiezingsprogramma doorlas met een glimlach.
    Beetje jammer dat ie dan vervolgens niet gezellig mee komt discussieren.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:37:31 #30
    179534 Waaghals
    she appeared like an angel
    pi_60772942
    quote:
    Bij het presidentschap hoort een beetje glamour. Het lijkt een hele uitgave, maar zo'n ding gaat 20 jaar mee en dan is het relatief nog goedkoop. Met een Rolls Royce voor de president, is Nederland meteen het enige land op de wereld zijn, waarvan de president in een Rolls Royce rijdt. En dat heeft direct te maken met onze ligging naast Engeland. Je kunt de Britten niet zomaar passeren ten slotte. De Britse koningin zal gevleid moeten zijn met een Rolls Royce door onze residentie, ook al zit er een president in en is dit Britse icoon eigendom van het Duitse BMW.//

trouwens ik heb me ook wel eens bedacht om president te worden dus hoe durft hij te claimen dat hij de eerste is
    Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
    pi_60772953
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 20:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beetje jammer dat ie dan vervolgens niet gezellig mee komt discussieren.
    Ik denk dat 'ie nu op partyflock.nl z'n boodschap aan het verspreiden is.
      † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:40:19 #32
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_60773027

Ik moet aan Hans Teeuwen denken
    Carpe Libertatem
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:43:09 #33
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_60773108
    quote:
    Leuk deuntje. Beetje retro, dat MIDI. Was 15 jaar geleden prima geschikt geweest om als achtergrondmuziek bij een computerspelletje te gebruiken.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:52:43 #34
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_60773411

Het is wel een begenadigd spreker! Hij heeft me overtuigd. Ik ben om, ik stem RMP bij de volgende verkiezingen.

Yes we Ben! Yes we Ben! Yes we Ben!
    pi_60773511
    Het is dat hij mij laat lachen anders had ik hem laten bannen vanwege SPAM
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:58:10 #36
    185261 Scaurus
    Memento mori
    pi_60773595
    Waar blijven de photoshops?
    pi_60773784
    Hehehe, meesterlijk. Nou Ben, je hebt me overtuigd hoor!
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
    pi_60773963
    quote:
    quote:
    Tags:
    muziek volkslied Nederland republiek president benvanherwijnen rmp moderne partij republikeinse pvda vvd cda wilders verdonk wilhelmus nieuw obama mccain
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
    pi_60774080
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
    Het is dat hij mij laat lachen anders had ik hem laten bannen vanwege SPAM
    Ja zou zonde zijn, ik vind het wel grappig een partij die de ultieme zesjescultuur nastreeft.
    pi_60774434
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef Scaurus het volgende:
    Waar blijven de photoshops?
    crosspost in ONZ.
    pi_60775208
    Ben, regel eerst maar even een goede website.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:59:59 #42
    Stranger than fiction
    pi_60775872
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 21:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
    Ben, regel eerst maar even een goede website.
    Als propagandist zie ik een schone taak voor je.
    pi_60776202
    Tja , overal op reageren is moeilijk. Maar een algemene reactie kan er wel af.

De reacties op Fok zijn over het algemeen een stuk positiever dan op stand.nl, waar ik overigens niet meer mag deelnemen.

Er mankeert natuurlijk nog van alles aan, maar in alle landen is de president zo ongeveer de enige persoon, die alles fout doet zodra hij gekozen is. Althans in de ogen van de kiezers, ook die op hem stemden.

Wat dat betreft past het in het patroon!
    www.republikeinen.org
    en de eerste Nederlander die zich kandidaat heeft gesteld voor President van de Republiek
    www.benvanherwijnen.com
    pi_60776348
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 22:09 schreef Ben99 het volgende:

De reacties op Fok zijn over het algemeen een stuk positiever dan op stand.nl
    Ik denk eerder sarcastischer.
      † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:14:56 #45
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_60776466
    Ben president!
    Carpe Libertatem
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:36:59 #46
    185261 Scaurus
    Memento mori
    pi_60777332
    quote:
    Er mankeert natuurlijk nog van alles aan, maar in alle landen is de president zo ongeveer de enige persoon, die alles fout doet zodra hij gekozen is. Althans in de ogen van de kiezers, ook die op hem stemden.
    Ik steun uw initiatief voluit. De monarchie maakt ons land ten schande, wij zijn verdomme de eerste vrijgevochten republiek van de moderne tijd geweest. Anyway, nog een minister van Defensie nodig?
    pi_60778018
    quote:
    .... stand.nl, waar ik overigens niet meer mag deelnemen.....
    Dan ben je niet de enige. Ik geloof dat half forummend Nederland daar is begonnen. Maar de politiek-correcte gristennazi's zijn niet zo naastenlief. Al HH'end weren ze eenieder die een kritische noot, een satirische kwinkslag of een origineel idee aan de man probeert te brengen.

Welkom hier dus, en goed dat je reageert.
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

† In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:02:16 #48
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_60778303
    Ik zou bijna weer wel gaan stemmen.
    Carpe Libertatem
      † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:08:50 #49
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_60778516
    Carpe Libertatem
    pi_60778774
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 23:08 schreef Boze_Appel het volgende:
    Die man is nu al een cultheld.
    pi_60778943
    Geen gezeik, iedereen Republikein!
    pi_60779047
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 23:23 schreef Apropos het volgende:
    Geen gezeikgewhine, iedereen Republikein!
    pi_60779091
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 23:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Geen gedrein, iedereen Republikein!
    pi_60779095
    Stof voor Geenstijl.
    pi_60779139
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 23:29 schreef Apropos het volgende:

[..]

Geen gedrein, iedereen Republikein!
    Een mij tot nu toe onbekend werkwoord, maar een prima optie inderdaad.
    pi_60793981
    Maar goed, serieus. Ben als je een podium wilt om je ideeën en je ambities te verkondigen is dit forum niet het juiste adres.

Als je een serieus podium wenst dan moet je even je "PM" activeren. Dan kan ik je de contactgegevens van een NRC redacteur geven.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 14:43:00 #57
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_60794848
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 23:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
    Stof voor Geenstijl.
    Eerder voor GeenCommentaar of Retecool, want GeenStijl maakt 'm helemaal stuk met onsubtiele humor en reaguurders die eens even lekker de reactiepanelen vol gaan poepen.

Ben: retecool.com en en geencommentaar.nl. Leef je uit!
    pi_60794969
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 14:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
    Maar goed, serieus. Ben als je een podium wilt om je ideeën en je ambities te verkondigen is dit forum niet het juiste adres.
    Ik denk dat dit best het juiste podium kan zijn voor deze partij maar dat vergt dan wel een beter OP van de president en de bereidheid om mee te discusieren. Nu was het te verwachten dat het een onz topic zou worden, wat ik ook niet vreemd vind gezien de gequote standpunten van deze partij.

Best interessant een partij die de monarchie wil afschaffen, beetje jammer dat de rest van de standpunten zo waardeloos zijn.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 14:55:04 #59
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_60795174
    quote:
    We waren de eerste republiek op de wereld na Christus en wel van 1588-1806.
    quote:
    Daarna twee eeuwen een koninkrijk tot op 14 september 2000 in Zaltbommel werd opgericht de Republikeinse Moderne Partij.
    quote:
    In 2000 verwachtten de oprichters de Republiek Nederland binnen 10 tot 20 jaar te realiseren. Inmiddels zijn daar 7 tumultueuze jaren van verstreken en is de RMP nog altijd zeer klein met 20 leden en 30 ondersteuningsverklaringen.
    quote:
    Toch liggen we nog geheel op koers en denken nog altijd binnen nu 3 tot 13 jaar de Republiek Nederland te realiseren.
    quote:
    Na de oorlog in 1945 werd in Nederland de minister-president ingevoerd en daar zit al President in.
    quote:
    Na de Balkanoorlogen, eind vorige eeuw, werd in 2000 de Republikeinse Moderne Partij opgericht en alle koninkrijken waar een republikeinse partij werd opgericht werden ook een republiek. Ook voor Nederland zal dit gelden.
    quote:
    Wel is het zo, dat zodra de eerste 100 leden van de RMP geregistreerd zijn, het daarna zeer snel zal gaan.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 15:30:25 #60
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_60796197
    tvp, die filmpjes ga ik thuis kijken.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 15:32:28 #61
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_60796265
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 15:30 schreef Frollo het volgende:
    Eindelijk eens een kleine man die grote issues aandurft!

Oh ja, meneer Ben Negenennenegentig, ik ben zelf een nogal mooie dame en ook Republikeins. Ik vind dat je met huwelijken zo om moet gaan als met staatshoofden: zakelijk. Wat biedt u een vrouw van de wereld eigenlijk?
    pi_60796412
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef Floripas het volgende:

Wat biedt u een vrouw van de wereld eigenlijk?
    Een gedeelte van zijn uitkering
    pi_60796505
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 14:10 schreef DrWolffenstein het volgende:

Als je een serieus podium wenst dan moet je even je "PM" activeren. Dan kan ik je de contactgegevens van een NRC redacteur geven.
    Mijn PM heb ik geactiveerd.
    Het NRC en alle andere kranten ontvangen al maandelijks het Magazine President van de partij, maar reageren nooit!

Ik sta open voor verdere suggesties voor publiciteit!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ben99 op 13-08-2008 15:58:44 ]
    www.republikeinen.org
    www.benvanherwijnen.com
    pi_60796574
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Eerder voor GeenCommentaar of Retecool, want GeenStijl maakt 'm helemaal stuk met onsubtiele humor en reaguurders die eens even lekker de reactiepanelen vol gaan poepen.

Ben: retecool.com en en geencommentaar.nl. Leef je uit!
    Door de hofnarren van GeenStijl allang geband. ze konden blijkbaar niet tegen republikeinse propaganda, door dat kroontje in hun logo.
    www.republikeinen.org
    www.benvanherwijnen.com
    pi_60796682
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik denk dat dit best het juiste podium kan zijn voor deze partij maar dat vergt dan wel een beter OP van de president en de bereidheid om mee te discusieren. Nu was het te verwachten dat het een onz topic zou worden, wat ik ook niet vreemd vind gezien de gequote standpunten van deze partij.

Best interessant een partij die de monarchie wil afschaffen, beetje jammer dat de rest van de standpunten zo waardeloos zijn.
    Wordt LID en bezorg ons betere standpunten!
    Wij hebben de wijsheid niet in pacht!

Overigens heb ik niet altijd tijd om alle discussie te beantwoorden.
    www.republikeinen.org
    www.benvanherwijnen.com
    pi_60797033
    quote:

[..]

Oh ja, meneer Ben Negenennenegentig, ik ben zelf een nogal mooie dame en ook Republikeins. Ik vind dat je met huwelijken zo om moet gaan als met staatshoofden: zakelijk. Wat biedt u een vrouw van de wereld eigenlijk?
    De titel van Opperslet?

pi_60797066
    quote:

[..]

Aardig berichtje. Wel, die bied ik de republiek, een president en wat In grote lijnen staat op
    http://www.benvanherwijnen.com

De rest hou ik nog even geheim!
    www.republikeinen.org
    www.benvanherwijnen.com
    pi_60798142
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 15:30 schreef Frollo het volgende:
    Same here, Ben benieuwd.
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
    pi_60799354
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 15:39 schreef Ben99 het volgende:

[..]

Het NRC en alle andere kranten ontvangen al maandelijks het Magazine President van de partij, maar reageren nooit!

Dat komt omdat alle post naar nrc@nrc.nl rechtstreeks naar de spam-box gaat.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 17:09:14 #70
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_60799363
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 15:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De titel van Opperslet?
    Oh, dit topic is wtf lol.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 17:41:55 #71
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_60800091
    quote:
    Het IJsselmeer en Markerwaard volspuiten in verband met de overbevolking
    Ik krijg hier zulke ranzige gedachten bij he. .
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    pi_60800490

Interessante foto's in de images van http://home.tele2.nl/rmp.
    Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
    Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
    pi_60800514
    Wil Ben middels een affaire met Carla Bruni de steun van de antimonarchistische Fransen verkrijgen?
    pi_60800524

Hier lacht 'ie tenminste!
      woensdag 13 augustus 2008 @ 18:04:44 #75
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_60800602
    Ik zou al bijna gaan doneren zodat die man een betere webcam kan kopen, want hij is bijna niet te verstaan op die filmpjes.
    [b]@RemiLehmann[/b]
      woensdag 13 augustus 2008 @ 19:47:45 #76
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_60803253
    Kan die man niet ergen op internet zijn punten leesbaar opsommen? Want echt goed te verstaan is ie ook niet
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_60804493
    We hebben inderdaad een goede videocamera nodig, maar natuurlijk geen euro's
    Donaties zijn dan ook erg welkom!
    www.republikeinen.org
    www.benvanherwijnen.com
    pi_60804546
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 18:00 schreef Scaurus het volgende:
    Wil Ben middels een affaire met Carla Bruni de steun van de antimonarchistische Fransen verkrijgen?
    Misschien is dat het fysieke eisenpakket voor de toekomstige first lady.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 21:35:34 #79
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_60807425
    Die Bens persconferentie verstoort met de eindeloos herhaalde slogan: ''That's all you can say!''

[ Bericht 0% gewijzigd door Apropos op 13-08-2008 21:48:17 ]
      woensdag 13 augustus 2008 @ 22:58:47 #81
    10086 Heerlijkheid
    gebiedt mij te zeggen
    pi_60811166
    "Sinds het bestaan van de RMP is Nederland niet meer hetzelfde"

dan ben je nog bescheiden Ben
    pi_60811373
    Ben heeft trouwens al aardig wat prominenten achter zich gekregen. Een selectie:

* Frans Afman
    * Piet Akkermans
    * Lize Alink
    * Hedy d' Ancona
    * Tamarah Benima
    * Hans van den Bergh
    * Lily van den Bergh
    * Joep Bertrams
    * Ger Beukenkamp
    * August Hans den Boef
    * Lodewijk de Boer
    * Harry van Bommel
    * Britta Böhler
    * Conny Braam
    * Martin Bril
    * Ed Broekhuizen
    * Jeroen Brouwers
    * Henk van Bueren
    * Harriet Calo
    * Remco Campert
    * Paul Cliteur
    * Jos Collignon
    * Ton Crijnen
    * Ellen ten Damme
    * Maarten Doorman
    * Cisca Dresselhuys
    * Hermann von der Dunk
    * Thomas von der Dunk
    * Friso Endt
    * Emile Fallaux
    * Pim Fortuyn
    * Paul Frentrop
    * Jan van Friesland
    * Ineke van Gent
    * Karel Glastra van Loon
    * Ronald Giphart
    * Theo van Gogh
    * Anneke Goudsmit
    * André Haakmat
    * Elisabeth van Haersolte
    * Tjalling Halbertsma

Bron
      woensdag 13 augustus 2008 @ 23:28:43 #83
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_60812229
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
    Kan die man niet ergen op internet zijn punten leesbaar opsommen? Want echt goed te verstaan is ie ook niet
    Zie hier:

http://home.tele2.nl/rmp/program.html
      woensdag 13 augustus 2008 @ 23:53:06 #84
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_60812965
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef Scaurus het volgende:
    Ben heeft trouwens al aardig wat prominenten achter zich gekregen. Een selectie:

Bron
    Als hij het had gedaan wel, ja.
    pi_60826258
    quote:

* Frans Afman
    * Piet Akkermans
    * Lize Alink
    * Hedy d' Ancona
    * Tamarah Benima
    * Hans van den Bergh
    * Lily van den Bergh
    * Joep Bertrams
    * Ger Beukenkamp
    * August Hans den Boef
    * Lodewijk de Boer
    * Harry van Bommel
    * Britta Böhler
    * Conny Braam
    * Martin Bril
    * Ed Broekhuizen
    * Jeroen Brouwers
    * Henk van Bueren
    * Harriet Calo
    * Remco Campert
    * Paul Cliteur
    * Jos Collignon
    * Ton Crijnen
    * Ellen ten Damme
    * Maarten Doorman
    * Cisca Dresselhuys
    * Hermann von der Dunk
    * Thomas von der Dunk
    * Friso Endt
    * Emile Fallaux
    * Pim Fortuyn
    * Paul Frentrop
    * Jan van Friesland
    * Ineke van Gent
    * Karel Glastra van Loon
    * Ronald Giphart
    * Theo van Gogh
    * Anneke Goudsmit
    * André Haakmat
    * Tjalling Halbertsma

Bron
    Fortuyn en van Gogh zullen echter moeite hebben hem te steunen.
    pi_60826399
    quote:
    Harry van Bommel
    Die hoopt zeker ambassadeur te worden in Jordanie.
    pi_60832652
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 15:39 schreef Ben99 het volgende:

[..]

kun je je opgeven voor dat magazine
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
      donderdag 14 augustus 2008 @ 20:16:15 #88
    224453 Creatyfuslijer
    Ik denk, dus ik ben.
    pi_60834247
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 16:16 schreef Scaurus het volgende:
    Ben for president! You have my vote.

Dat er een republikein in Amerika zit is al erg genoeg, en dan wil jij er ook 1 in Nederland?
      donderdag 14 augustus 2008 @ 20:17:36 #89
    224453 Creatyfuslijer
    Ik denk, dus ik ben.
    pi_60834285
    quote:

* Frans Afman
    * Piet Akkermans
    * Lize Alink
    * Hedy d' Ancona
    * Tamarah Benima
    * Hans van den Bergh
    * Lily van den Bergh
    * Joep Bertrams
    * Ger Beukenkamp
    * August Hans den Boef
    * Lodewijk de Boer
    * Harry van Bommel
    * Britta Böhler
    * Conny Braam
    * Martin Bril
    * Ed Broekhuizen
    * Jeroen Brouwers
    * Henk van Bueren
    * Harriet Calo
    * Remco Campert
    * Paul Cliteur
    * Jos Collignon
    * Ton Crijnen
    * Ellen ten Damme
    * Maarten Doorman
    * Cisca Dresselhuys
    * Hermann von der Dunk
    * Thomas von der Dunk
    * Friso Endt
    * Emile Fallaux
    * Pim Fortuyn
    * Paul Frentrop
    * Jan van Friesland
    * Ineke van Gent
    * Karel Glastra van Loon
    * Ronald Giphart
    * Theo van Gogh
    * Anneke Goudsmit
    * André Haakmat
    * Tjalling Halbertsma

Bron
    Denk dat ik ze allemaal eens een bezoekje ga plegen...behalve die ene twee, je weet welke.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 22:30:26 #90
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_60838278
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Casparovvv het volgende:
    [ afbeelding ]

Interessante foto's in de images van http://home.tele2.nl/rmp.
    Plaatje in een wat groter formaat
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 23:28 schreef freako het volgende:

[..]

Zie hier:

http://home.tele2.nl/rmp/program.html
    Stelt dus ook niets voor
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_60843627
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef Casparovvv het volgende:

Fortuyn en van Gogh zullen echter moeite hebben hem te steunen.
    Welnee, die stemmen zwijgzaam in met alles
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')