Nu nog echt Nederlands!quote:nu weer echt politiek in eigen land.
Ik zoek een charmante vriendin: Ik moet al lange tijd alleen leven en ben op zoek naar een charmante vriendin. Dames, die zin hebben in een avondje uit, neem gerust contact op per email of telefoon. De gegevens staan boven.quote:
quote:De staat betaalt mijn politiek activiteiten voor de Republiek Nederland en het streven naar het eerste presidentschap, met een WWB uitkering met een vrijstelling tot het verrichten van arbeid. Ik heb drie kinderen tussen de 25 en 33, die niet bij mij wonen.
quote:Lagere school, 1 jaar mulo, 2 jaar Lyceum, 3 jaar avond-lyceum, Nivra opleiding tot registeraccountant.
Wat een heerlijke schrijfstijl.quote:De eerste 9 jaar van mijn leven woonde ik in Ammerzoden, toen 19 jaar in het naastgelegen Hedel, toen 11 jaar in Krommenie, toen 16 jaar in Zaltbommel en sinds 2004 weer in Ammerzoden.
Ben is in ieder geval geen taalacrobaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:53 schreef Apropos het volgende:
Ben en Didi. Wie van de twee zit vol kattekwaad?
Onbelangrijk. De wil van het volk, die bepaalt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat zijn zijn standpunten?
Door alles hard aan te pakken. Illegalen de bak in, koningin afzetten, doodstraf invoeren.quote:Hoe wil hij de boel gaan aanpakken?
Ben is geen man van woorden, maar van daden!quote:Op zijn site staat erg weinig
quote:Met het betreden van de Tweede Kamer door de RMP, wordt de druk op het oude koninkrijk zo groot, ook weer internationaal, dat meteen een referendum over de Republiek Nederland zal moeten volgen, omdat het land dan gewoon niet meer functioneert.
quote:De moderne maatschappij bestaat uit mannen, vrouwen en homo's. De RMP erkent deze drie groepen.
quote:De spreuk "Je maintiendrai" vervangen door "De eerste de beste", omdat Nederland de eerste republiek ter wereld had na het jaar 0 en wel van 1588-1806.
quote:'s Nachts hogere snelheiden op snelwegen toestaan, kan men zich nog eens uitkuren.
Wat een kneus.quote:De spreuk "Je maintiendrai" vervangen door "De eerste de beste", omdat Nederland de eerste republiek ter wereld had na het jaar 0 en wel van 1588-1806.
quote:Het aardgas is over 20 jaar op. De bevolking is dan verder vergrijsd. Thans heeft AH 200 soorten brood en de autobranche in Nederland 2000 modellen in 20 uitvoeringen. De differentiatie vervangen door generalisering is hiervoor de oplossing. 40 Soorten brood en 500 automodellen in 3 uitvoeringen scheelt de helft van het werk, we rijden en eten toch en net zo goed. Zo blijft, zonder aardgas en met vergrijzing, de welvaart op peil.
Uit andere punten uit datzelfde programma blijkt dat wollig taalgebruik de RMP vreemd is:quote:De Grondwet schrijft in artikel 74 lid 1 eerste zin Mevrouw Van Oranje Nassau voor de Raad van State voor te zitten, maar Mevrouw Van Oranje Nassau doet dit niet en dat is plichtsverzuim. Balkenende loopt zich voor 'premier' uit te geven, terwijl Nederland helemaal geen premier kent. De Grondwet noemt de minister-president. De staat is hiermee nog slechts officieus. De moderne maatschappij bestaat uit mannen, vrouwen en homo's. De RMP erkent deze drie groepen. De veteranen van de Tweede wereldoorlog eren op de daarvoor bestemde data, met eerbetoon in de bekende stijl, want zij hebben gevochten voor de invoering van de minister-president in 1945. 14 september, de dag van oprichting van de RMP, valt nog in de zomer en is de oorsprong tot de republiek Nederland. Deze dag is het meest geschikt voor nieuwe nationale feestdag, de 'Dag van de republiek'. Van de Nederlandse export gaat 80% naar republieken, zodat voor het handelsverkeer een republiek stukken beter is. Het onlangs gelanceerde plan van heel brede dijken uitvoeren. Heel brede dijken waar alles op mag Nieuwe industrie moet naar Drenthe en bestaande industrie, waar mogelijk, daarheen verplaatst worden. Op de Drentse heide groeit toch niets en met een magneetbaan naar de Eemshaven een ideaal woon- wekgebied
Bron
Gelukkig blijkt de RMP nu al een invloedrijke organisatie te zijn. Verschillende ideeën zijn al overgenomen, en niet door de minsten, blijkt op de RMP-website:quote:Aanpassingen van allerlei wetten, waar koning vervangen dient te worden door president etcetera. Het IJsselmeer en Markerwaard volspuiten in verband met de overbevolking. Producten die het milieu vervuilen en nergens voor nodig zijn, verbieden. Genoeg belasting heffen voor het uitvoeren van de nodige overheidstaken.
quote:Menig issue van de RMP is al door de politiek overgenomen. Ze strijken geld op met onze ideeën en dat kan niet! Wordt snel lid of doneer, zodat we zelf onze standpunten op de issue's kunnen uitvoeren en het geld daarvoor ontvangen.Minister-president
Omdat de minister-president thans de belangrijkste politieke persoon is in Nederland, zou deze beter in een dienstauto met meer aanzien kunnen rijden. Bijvoorbeeld een Mercedes S klasse lange versie.
Dit is inmiddels geëffectueerd. De minister president heeft nu een BMW 740 iLA Protection van Euro 140.000. Da's wel duur en groot genoeg zo.Handel met ontwikkelingslanden
Geen geld geven alleen maar handel drijven met deze landen en daar productie starten.
Kofi Anan heeft de VN voorgehouden in juli 2005 handel te drijven met Afrika i.p.v. gekapittel met ontwikkelingsgelden.Auto's op waterstof
Een van de belangrijkste programmapunten voor de Republiek Nederland is waterstof.
Overgenomen door de President van de VS in zijn state of the union van 1 februari 2006. In 2026 moeten de VS auto's rijden op waterstof, aldus G.W. Bush.
Bron
Je vergeet breezers, emo's en ander tuig, Ben.quote:De moderne maatschappij bestaat uit mannen, vrouwen en homo's. De RMP erkent deze drie groepen.
Zou je denkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:23 schreef freako het volgende:
Het valt mij op dat er op die website meer ruimte is gereserveerd voor het doneren van geld, dan voor daadwerkelijke standpunten. Ziet die kerel z'n politieke partij als lucratieve aanvulling op de bijstand misschien?
quote:CONTANTE donaties zijn het makkelijkst. Even bellen voor een afspraak.
Oh fuck, ik realiseer me nu pas dat de TS best wel eens die knakker van de RMP zelf kan zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Waaghals het volgende:
TS jongen ik snap er helemaal niks van
zal het niveau wel zijn van je partij
Beetje jammer dat ie dan vervolgens niet gezellig mee komt discussieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef freako het volgende:
[..]
Oh fuck, ik realiseer me nu pas dat de TS best wel eens die knakker van de RMP zelf kan zijn.. Ik dacht dat de reden van het openen van dit topic was om mensen te wijzen op de idiote ideeën van de zoveelste splinter. Maar het is dus serieus bedoeld?
.
Overigens kan ik mensen die de humor terug kunnen brengen in de politiek erg waarderen. Je kunt zeggen wat je wilt, maar de RMP doet dat wel. Het is misschien onbedoeld, maar ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een verkiezingsprogramma doorlas met een glimlach.
quote:Bij het presidentschap hoort een beetje glamour. Het lijkt een hele uitgave, maar zo'n ding gaat 20 jaar mee en dan is het relatief nog goedkoop. Met een Rolls Royce voor de president, is Nederland meteen het enige land op de wereld zijn, waarvan de president in een Rolls Royce rijdt. En dat heeft direct te maken met onze ligging naast Engeland. Je kunt de Britten niet zomaar passeren ten slotte. De Britse koningin zal gevleid moeten zijn met een Rolls Royce door onze residentie, ook al zit er een president in en is dit Britse icoon eigendom van het Duitse BMW.//
Ik denk dat 'ie nu op partyflock.nl z'n boodschap aan het verspreiden is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie dan vervolgens niet gezellig mee komt discussieren.
Leuk deuntje. Beetje retro, dat MIDI. Was 15 jaar geleden prima geschikt geweest om als achtergrondmuziek bij een computerspelletje te gebruiken.quote:
quote:
quote:Tags:
muziek volkslied Nederland republiek president benvanherwijnen rmp moderne partij republikeinse pvda vvd cda wilders verdonk wilhelmus nieuw obama mccain
Ja zou zonde zijn, ik vind het wel grappig een partij die de ultieme zesjescultuur nastreeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is dat hij mij laat lachen anders had ik hem laten bannen vanwege SPAM
crosspost in ONZ.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef Scaurus het volgende:
Waar blijven de photoshops?
Als propagandist zie ik een schone taak voor je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ben, regel eerst maar even een goede website.
Ik denk eerder sarcastischer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:09 schreef Ben99 het volgende:
De reacties op Fok zijn over het algemeen een stuk positiever dan op stand.nl
Ik steun uw initiatief voluit. De monarchie maakt ons land ten schande, wij zijn verdomme de eerste vrijgevochten republiek van de moderne tijd geweest. Anyway, nog een minister van Defensie nodig?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:09 schreef Ben99 het volgende:
Er mankeert natuurlijk nog van alles aan, maar in alle landen is de president zo ongeveer de enige persoon, die alles fout doet zodra hij gekozen is. Althans in de ogen van de kiezers, ook die op hem stemden.
Dan ben je niet de enige. Ik geloof dat half forummend Nederland daar is begonnen. Maar de politiek-correcte gristennazi's zijn niet zo naastenlief. Al HH'end weren ze eenieder die een kritische noot, een satirische kwinkslag of een origineel idee aan de man probeert te brengen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:09 schreef Ben99 het volgende:
.... stand.nl, waar ik overigens niet meer mag deelnemen.....
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:23 schreef Apropos het volgende:
Geen gezeikgewhine, iedereen Republikein!
Een mij tot nu toe onbekend werkwoord, maar een prima optie inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Geen gedrein, iedereen Republikein!
Eerder voor GeenCommentaar of Retecool, want GeenStijl maakt 'm helemaal stuk met onsubtiele humor en reaguurders die eens even lekker de reactiepanelen vol gaan poepen.quote:
Ik denk dat dit best het juiste podium kan zijn voor deze partij maar dat vergt dan wel een beter OP van de president en de bereidheid om mee te discusieren. Nu was het te verwachten dat het een onz topic zou worden, wat ik ook niet vreemd vind gezien de gequote standpunten van deze partij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Maar goed, serieus. Ben als je een podium wilt om je ideeën en je ambities te verkondigen is dit forum niet het juiste adres.
quote:We waren de eerste republiek op de wereld na Christus en wel van 1588-1806.
quote:Daarna twee eeuwen een koninkrijk tot op 14 september 2000 in Zaltbommel werd opgericht de Republikeinse Moderne Partij.
quote:In 2000 verwachtten de oprichters de Republiek Nederland binnen 10 tot 20 jaar te realiseren. Inmiddels zijn daar 7 tumultueuze jaren van verstreken en is de RMP nog altijd zeer klein met 20 leden en 30 ondersteuningsverklaringen.
quote:Toch liggen we nog geheel op koers en denken nog altijd binnen nu 3 tot 13 jaar de Republiek Nederland te realiseren.
quote:Na de oorlog in 1945 werd in Nederland de minister-president ingevoerd en daar zit al President in.
quote:Na de Balkanoorlogen, eind vorige eeuw, werd in 2000 de Republikeinse Moderne Partij opgericht en alle koninkrijken waar een republikeinse partij werd opgericht werden ook een republiek. Ook voor Nederland zal dit gelden.
quote:Wel is het zo, dat zodra de eerste 100 leden van de RMP geregistreerd zijn, het daarna zeer snel zal gaan.
Eindelijk eens een kleine man die grote issues aandurft!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:30 schreef Frollo het volgende:
tvp, die filmpjes ga ik thuis kijken.
Een gedeelte van zijn uitkeringquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef Floripas het volgende:
Wat biedt u een vrouw van de wereld eigenlijk?
Mijn PM heb ik geactiveerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Maar goed, serieus. Ben als je een podium wilt om je ideeën en je ambities te verkondigen is dit forum niet het juiste adres.
Als je een serieus podium wenst dan moet je even je "PM" activeren. Dan kan ik je de contactgegevens van een NRC redacteur geven.
Door de hofnarren van GeenStijl allang geband. ze konden blijkbaar niet tegen republikeinse propaganda, door dat kroontje in hun logo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eerder voor GeenCommentaar of Retecool, want GeenStijl maakt 'm helemaal stuk met onsubtiele humor en reaguurders die eens even lekker de reactiepanelen vol gaan poepen.
Ben: retecool.com en en geencommentaar.nl. Leef je uit!
Wordt LID en bezorg ons betere standpunten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit best het juiste podium kan zijn voor deze partij maar dat vergt dan wel een beter OP van de president en de bereidheid om mee te discusieren. Nu was het te verwachten dat het een onz topic zou worden, wat ik ook niet vreemd vind gezien de gequote standpunten van deze partij.
Best interessant een partij die de monarchie wil afschaffen, beetje jammer dat de rest van de standpunten zo waardeloos zijn.
De titel van Opperslet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eindelijk eens een kleine man die grote issues aandurft!
Oh ja, meneer Ben Negenennenegentig, ik ben zelf een nogal mooie dame en ook Republikeins. Ik vind dat je met huwelijken zo om moet gaan als met staatshoofden: zakelijk. Wat biedt u een vrouw van de wereld eigenlijk?
Aardig berichtje. Wel, die bied ik de republiek, een president en wat In grote lijnen staat opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eindelijk eens een kleine man die grote issues aandurft!
Oh ja, meneer Ben Negenennenegentig, ik ben zelf een nogal mooie dame en ook Republikeins. Ik vind dat je met huwelijken zo om moet gaan als met staatshoofden: zakelijk. Wat biedt u een vrouw van de wereld eigenlijk?
Same here, Ben benieuwd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:30 schreef Frollo het volgende:
tvp, die filmpjes ga ik thuis kijken.
Dat komt omdat alle post naar nrc@nrc.nl rechtstreeks naar de spam-box gaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:39 schreef Ben99 het volgende:
[..]
Mijn PM heb ik geactiveerd.
Het NRC en alle andere kranten ontvangen al maandelijks het Magazine President van de partij, maar reageren nooit!
Ik sta open voor verdere suggesties voor publiciteit!
Ik krijg hier zulke ranzige gedachten bij he.quote:Het IJsselmeer en Markerwaard volspuiten in verband met de overbevolking
Misschien is dat het fysieke eisenpakket voor de toekomstige first lady.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:00 schreef Scaurus het volgende:
Wil Ben middels een affaire met Carla Bruni de steun van de antimonarchistische Fransen verkrijgen?
Zie hier:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan die man niet ergen op internet zijn punten leesbaar opsommen? Want echt goed te verstaan is ie ook niet
Als hij het had gedaan wel, ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef Scaurus het volgende:
Ben heeft trouwens al aardig wat prominenten achter zich gekregen. Een selectie:
Bron
Fortuyn en van Gogh zullen echter moeite hebben hem te steunen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef Scaurus het volgende:
Ben heeft trouwens al aardig wat prominenten achter zich gekregen. Een selectie:
* Frans Afman
* Piet Akkermans
* Lize Alink
* Hedy d' Ancona
* Tamarah Benima
* Hans van den Bergh
* Lily van den Bergh
* Joep Bertrams
* Ger Beukenkamp
* August Hans den Boef
* Lodewijk de Boer
* Harry van Bommel
* Britta Böhler
* Conny Braam
* Martin Bril
* Ed Broekhuizen
* Jeroen Brouwers
* Henk van Bueren
* Harriet Calo
* Remco Campert
* Paul Cliteur
* Jos Collignon
* Ton Crijnen
* Ellen ten Damme
* Maarten Doorman
* Cisca Dresselhuys
* Hermann von der Dunk
* Thomas von der Dunk
* Friso Endt
* Emile Fallaux
* Pim Fortuyn
* Paul Frentrop
* Jan van Friesland
* Ineke van Gent
* Karel Glastra van Loon
* Ronald Giphart
* Theo van Gogh
* Anneke Goudsmit
* André Haakmat
* Elisabeth van Haersolte
* Tjalling Halbertsma
Bron
Die hoopt zeker ambassadeur te worden in Jordanie.quote:Harry van Bommel
kun je je opgeven voor dat magazinequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:39 schreef Ben99 het volgende:
[..]
Mijn PM heb ik geactiveerd.
Het NRC en alle andere kranten ontvangen al maandelijks het Magazine President van de partij, maar reageren nooit!
Ik sta open voor verdere suggesties voor publiciteit!
quote:
Denk dat ik ze allemaal eens een bezoekje ga plegen...behalve die ene twee, je weet welke.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:04 schreef Scaurus het volgende:
* Frans Afman
* Piet Akkermans
* Lize Alink
* Hedy d' Ancona
* Tamarah Benima
* Hans van den Bergh
* Lily van den Bergh
* Joep Bertrams
* Ger Beukenkamp
* August Hans den Boef
* Lodewijk de Boer
* Harry van Bommel
* Britta Böhler
* Conny Braam
* Martin Bril
* Ed Broekhuizen
* Jeroen Brouwers
* Henk van Bueren
* Harriet Calo
* Remco Campert
* Paul Cliteur
* Jos Collignon
* Ton Crijnen
* Ellen ten Damme
* Maarten Doorman
* Cisca Dresselhuys
* Hermann von der Dunk
* Thomas von der Dunk
* Friso Endt
* Emile Fallaux
* Pim Fortuyn
* Paul Frentrop
* Jan van Friesland
* Ineke van Gent
* Karel Glastra van Loon
* Ronald Giphart
* Theo van Gogh
* Anneke Goudsmit
* André Haakmat
* Elisabeth van Haersolte
* Tjalling Halbertsma
Bron
Plaatje in een wat groter formaatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Casparovvv het volgende:
[ afbeelding ]
Interessante foto's in de images van http://home.tele2.nl/rmp.
Stelt dus ook niets voorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:28 schreef freako het volgende:
[..]
Zie hier:
http://home.tele2.nl/rmp/program.html
Welnee, die stemmen zwijgzaam in met allesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef Casparovvv het volgende:
Fortuyn en van Gogh zullen echter moeite hebben hem te steunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |