Oh fuck, ik realiseer me nu pas dat de TS best wel eens die knakker van de RMP zelf kan zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Waaghals het volgende:
TS jongen ik snap er helemaal niks van
zal het niveau wel zijn van je partij
Beetje jammer dat ie dan vervolgens niet gezellig mee komt discussieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef freako het volgende:
[..]
Oh fuck, ik realiseer me nu pas dat de TS best wel eens die knakker van de RMP zelf kan zijn.. Ik dacht dat de reden van het openen van dit topic was om mensen te wijzen op de idiote ideeën van de zoveelste splinter. Maar het is dus serieus bedoeld?
.
Overigens kan ik mensen die de humor terug kunnen brengen in de politiek erg waarderen. Je kunt zeggen wat je wilt, maar de RMP doet dat wel. Het is misschien onbedoeld, maar ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een verkiezingsprogramma doorlas met een glimlach.
quote:Bij het presidentschap hoort een beetje glamour. Het lijkt een hele uitgave, maar zo'n ding gaat 20 jaar mee en dan is het relatief nog goedkoop. Met een Rolls Royce voor de president, is Nederland meteen het enige land op de wereld zijn, waarvan de president in een Rolls Royce rijdt. En dat heeft direct te maken met onze ligging naast Engeland. Je kunt de Britten niet zomaar passeren ten slotte. De Britse koningin zal gevleid moeten zijn met een Rolls Royce door onze residentie, ook al zit er een president in en is dit Britse icoon eigendom van het Duitse BMW.//
Ik denk dat 'ie nu op partyflock.nl z'n boodschap aan het verspreiden is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie dan vervolgens niet gezellig mee komt discussieren.
Leuk deuntje. Beetje retro, dat MIDI. Was 15 jaar geleden prima geschikt geweest om als achtergrondmuziek bij een computerspelletje te gebruiken.quote:
quote:
quote:Tags:
muziek volkslied Nederland republiek president benvanherwijnen rmp moderne partij republikeinse pvda vvd cda wilders verdonk wilhelmus nieuw obama mccain
Ja zou zonde zijn, ik vind het wel grappig een partij die de ultieme zesjescultuur nastreeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is dat hij mij laat lachen anders had ik hem laten bannen vanwege SPAM
crosspost in ONZ.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef Scaurus het volgende:
Waar blijven de photoshops?
Als propagandist zie ik een schone taak voor je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ben, regel eerst maar even een goede website.
Ik denk eerder sarcastischer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:09 schreef Ben99 het volgende:
De reacties op Fok zijn over het algemeen een stuk positiever dan op stand.nl
Ik steun uw initiatief voluit. De monarchie maakt ons land ten schande, wij zijn verdomme de eerste vrijgevochten republiek van de moderne tijd geweest. Anyway, nog een minister van Defensie nodig?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:09 schreef Ben99 het volgende:
Er mankeert natuurlijk nog van alles aan, maar in alle landen is de president zo ongeveer de enige persoon, die alles fout doet zodra hij gekozen is. Althans in de ogen van de kiezers, ook die op hem stemden.
Dan ben je niet de enige. Ik geloof dat half forummend Nederland daar is begonnen. Maar de politiek-correcte gristennazi's zijn niet zo naastenlief. Al HH'end weren ze eenieder die een kritische noot, een satirische kwinkslag of een origineel idee aan de man probeert te brengen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:09 schreef Ben99 het volgende:
.... stand.nl, waar ik overigens niet meer mag deelnemen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |