Ze komen aan bij White Castle zonder geld. Maar gelukkig wil die gast van auto wel dokken voor hun eten enzulks. Daarna vat Harold een keer die chick en dan gaan ze naar Nederland.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien, dus sssst.
Verklap het maar jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:21 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ze komen aan bij White Castle zonder geld. Maar gelukkig wil die gast van auto wel dokken voor hun eten enzulks. Daarna vat Harold een keer die chick en dan gaan ze naar Nederland.you know whats legal in amsterdam right?
Donald Trump? Donald van Ajax? Donald Duck?quote:
Ja, nu perez maar weer terughalen om donald te vervangenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:29 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
OEPS!@~!! vergeten in spoiler te zetten
AFCA
Donald is dood.
Dacht ik je tuk te hebben..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gelukkig heb ik Harold and Kumar 1 al gezien.
Ik bender ik bender ik benderquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Kunnen we eindelijk rustig baggeren zonder zijn gerel! en Juicyhil is ook al weg, nog een week ofzo, het word steeds rustiger hier.
Wie van de 3..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Donald Trump? Donald van Ajax? Donald Duck?
Donald oane gurbe lukke kees de Vriesquote:
Perez..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, nu perez maar weer terughalen om donald te vervangen
WOAR IST VLEESCH?!~!1quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:35 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Donald oane gurbe lukke kees de Vries
Naast de patattenquote:
quote:
Rot toch opquote:
quote:
quote:
quote:
Pas maar op, straks zit die banaan ergens in je lichaam waar de sun dos not shinequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb zin in jitzzzze in elkaar te slaan. Wie doet er mee?
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb zin in jitzzzze in elkaar te slaan. Wie doet er mee?
Dat is toch overal in je lichaam?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pas maar op, straks zit die banaan ergens in je lichaam waar de sun dos not shine
Dreigementen mogen toch niet op Fok!?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pas maar op, straks zit die banaan ergens in je lichaam waar de sun dos not shine
Oh jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is toch overal in je lichaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |