quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef Renzoku het volgende:
Rick Astley met Never gonna give you up.
Hier lach ik je er ook hard om uit!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind de muziek zelf best tof, maar als mensen buiten Fok! hier achter komen wordt ik uitgelachen for life
Ik heb het over de CD van Patrick Jumpen
Heldquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:58 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hier lach ik je er ook hard om uit!![]()
Je zou je moeten schamen dat je schaamt voor dat je Modern Talking leuke muziek vindt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:32 schreef Hukkie het volgende:
Kreeg ooit eens een cassettebandje van iemand in Turkije met Modern Talking erop. Ik schaam me ervoor dat ik dat nog steeds leuke muziek vind, zeker na die DeltaLloyd reclame.
Die heb ik ook staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:23 schreef mrcool het volgende:
Dit was wel een redelijk trieste CD!
[ afbeelding ]
JVT is gewoon cool!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:37 schreef Rekkie het volgende:
Ik kom er voor uit...... JVT, Hollereer.
Ik vind het fantastisch en schaam me eer 0,0 voor
Dan is het geen schaamplaat hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:37 schreef Rekkie het volgende:
Ik kom er voor uit...... JVT, Hollereer.
Ik vind het fantastisch en schaam me eer 0,0 voor
Mijn broertje had deel 1-6 dus ik ken ze ook bijna allemaalquote:
Arrghhhh ik schaam me er al voor als ik het nummer per ongeluk hoor......... en dan heb ik hem niet eens gekochtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:25 schreef koeii het volgende:
Rob G - Ecstasy (you got what i need).
punt
Nee, jongen, dat is vet gaaf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:25 schreef koeii het volgende:
Rob G - Ecstasy (you got what i need).
punt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:18 schreef djkoelkast het volgende:
'Mädchen' van Lucilectric zou ik me niet voor schamen hoor, net als Warum van Tic Tac Toe
Er is helemaal niks fout aan Alizée.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:04 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Alizée - Moi... Lolita
Is ook heel fout hoor. Toch best leuk liedje.
We have a winnerquote:
Niks mis met het vrouwtjequote:Op zondag 17 augustus 2008 14:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Er is helemaal niks fout aan Alizée.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:20 schreef misteriks het volgende:
Dangerous van Michael Jackson![]()
thiller en bad daarentegen , is nix mis mee
Ik denk dat ik dat kan toppen, thuis ligt nog ergens de CD "Bart zingt ze beter" van Bart de Graaf...quote:
Oh god, die had ik ook. Dat zijn er al 2 in mijn collectie danquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:29 schreef Jep. het volgende:
A-*Teens single met Mammy Mia, een groepje tieners die oude Abba liedjes coverden.
[ afbeelding ]
![]()
Niks fouts aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Loser- Beck
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Chief rocka - Lords of the Underground
Loser- Beck
Jump- Kris Kross
Althans, deze nrs mag ik niet meer luisteren van mijn vriend.
En mijn vriendinnen
En mijn werkgever
U better watch out, cuz I might as well be the headbanger !quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:37 schreef SHE het volgende:
Wow!! dat zijn klassiekers!
en judgement night? Die ken ik alleen van koopsta knicca en onyx
O, dan ken ik ze nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:43 schreef SHE het volgende:
Ik heb geslapen, gegeten, gedroomd, gestudeerd en gefeest met de lords![]()
En nog elke dag weet een of andere onwetende mij te melden dat ik naar crap luister.
Dus tegenwoordig geniet ik in stilte
Turn back time was is mooi ja!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:48 schreef splendor het volgende:
Aqua (hoewel ik Turn back time nog steeds heel mooi vind).
Dat is dan ook een cover, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:48 schreef splendor het volgende:
Aqua (hoewel ik Turn back time nog steeds heel mooi vind).
Dat is ook hele leuke muziek, Modern Talking. Beetje a-la Pet Shop Boys, maar met een hoger Frans Bouwer/Jan Smit gehalte, superfout, maar erg leuk op z'n tijd ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:52 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je zou je moeten schamen dat je schaamt voor dat je Modern Talking leuke muziek vindt.
Die plaat was tof. Ik was daar vroeger ook helemaal fan van, maar daar schaam ik me niet voor hoor. Five.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:27 schreef Dennehy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom ik die ooit gekocht heb, ik denk dat ik iets van 10-12 was ofzo.
ROFL, die dude was nog meer clueless dan de drummer van Live - I Alonequote:
het boeit mij inderdaad vrij weinig wat andere mensen van mij vindenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:00 schreef Kamphuys. het volgende:
Waarom zou je dat niet kunnen zeggen? Toont juist aan dat je open staat voor nieuwe dingen, het je niet boeit wat anderen van je vinden, etc.
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik schaam me op geen enkele manier voor mijn muziekkeuze.
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:00 schreef MASD het volgende:
Heel soms U2, Oasis enzo.maar no way dat is dat toe ga geven.
Scoren doe je zeker!quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Metalfreak het volgende:
Als ik zeg dat ik David Hasselhoff met Looking for Freedom nog op een cassettebandje heb staan, win ik dan?
nog op een cassettebandjequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Metalfreak het volgende:
Als ik zeg dat ik David Hasselhoff met Looking for Freedom nog op een cassettebandje heb staan, win ik dan?
Dat doet mij dan weer denken aan Sabrinaquote:Op maandag 2 maart 2009 15:46 schreef nightfall het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe fake die eerstequote:Op maandag 2 maart 2009 15:46 schreef nightfall het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan Alizee zelf wss niet.. Maar wel als je als 21jarige gozer die-hard naar haar nummers luisterquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Er is helemaal niks fout aan Alizée.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef Urquhart het volgende:
Owja, en ik ben stiekem fan van het gehele ouvre van BZN
WTF is er mis met Dangerousquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:20 schreef misteriks het volgende:
Dangerous van Michael Jackson![]()
thiller en bad daarentegen , is nix mis mee
Zo en we hebben een winnaar. Fouter dan deze relnichten kun je niet krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:08 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Draait ze nog steeds weleens![]()
[ afbeelding ]
Dat is juist goede muziekquote:Op zondag 17 mei 2009 12:40 schreef BountyKillerrr het volgende:
Waarschijnlijk mijn Duran Duran, Survivor en Bon Jovi collectie.
De nummers die ze daar uit kiezen zijn dan ook superveilig. Van die liedjes waar bijna niemand zich aan kan storen. Idem voor de oldies bij Q-Music, en voor het soort nummers dat hier genoemd wordt hebben ze het 'Foute Uur'-excuus. Buiten dat uur durven ze het niet te draaien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef NLtracks het volgende:
Dit is echt een leuke thread. Opvallend: mensen schamen zich heel veel voor 80's en 90's nummertjes en dat terwijl Veronica FM daar tegenwoordig op is gebaseerd.
Zo triest vind ik dat. "Het Foute Uur". We draaien het wel maar we vinden het wel fout maarja het is het foute uur. Draai het dan niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:38 schreef female81 het volgende:
[..]
De nummers die ze daar uit kiezen zijn dan ook superveilig. Van die liedjes waar bijna niemand zich aan kan storen. Idem voor de oldies bij Q-Music, en voor het soort nummers dat hier genoemd wordt hebben ze het 'Foute Uur'-excuus. Buiten dat uur durven ze het niet te draaien.
8FM Brabant durft het zo nu en dan trouwens wel, gewoon gelijkmatig verspreidt over de hele dag. Van die totaal verguisde eurohouseplaatjes of zo. Soms gaan ze nog verder en komt er een oldie van Patricia Paay, Luv, Maywood, BZN, enzovoort.
www.closetoyou.nlquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga die clip even kijken, die vond ik toentertijd echt bloedjegeil.
Vat?quote:Welkom bij de Officiële Close II You Website. Helaas maar je browser is te oud om deze pagina mee te bekijken, wij gebruiken namelijk frames en Flash. ...
Nee dat is gewoon een toffe plaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij jouw usernaam denk ik eerder aan:
Deze is nog ergerquote:Op maandag 22 juni 2009 23:33 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vind het echt wel een mooi nummer, maar eigelijk ben ik er veel te stoer voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |