De nummers die ze daar uit kiezen zijn dan ook superveilig. Van die liedjes waar bijna niemand zich aan kan storen. Idem voor de oldies bij Q-Music, en voor het soort nummers dat hier genoemd wordt hebben ze het 'Foute Uur'-excuus. Buiten dat uur durven ze het niet te draaien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef NLtracks het volgende:
Dit is echt een leuke thread. Opvallend: mensen schamen zich heel veel voor 80's en 90's nummertjes en dat terwijl Veronica FM daar tegenwoordig op is gebaseerd.
Zo triest vind ik dat. "Het Foute Uur". We draaien het wel maar we vinden het wel fout maarja het is het foute uur. Draai het dan niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:38 schreef female81 het volgende:
[..]
De nummers die ze daar uit kiezen zijn dan ook superveilig. Van die liedjes waar bijna niemand zich aan kan storen. Idem voor de oldies bij Q-Music, en voor het soort nummers dat hier genoemd wordt hebben ze het 'Foute Uur'-excuus. Buiten dat uur durven ze het niet te draaien.
8FM Brabant durft het zo nu en dan trouwens wel, gewoon gelijkmatig verspreidt over de hele dag. Van die totaal verguisde eurohouseplaatjes of zo. Soms gaan ze nog verder en komt er een oldie van Patricia Paay, Luv, Maywood, BZN, enzovoort.
www.closetoyou.nlquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga die clip even kijken, die vond ik toentertijd echt bloedjegeil.
Vat?quote:Welkom bij de Officiële Close II You Website. Helaas maar je browser is te oud om deze pagina mee te bekijken, wij gebruiken namelijk frames en Flash. ...
Nee dat is gewoon een toffe plaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij jouw usernaam denk ik eerder aan:
Deze is nog ergerquote:Op maandag 22 juni 2009 23:33 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vind het echt wel een mooi nummer, maar eigelijk ben ik er veel te stoer voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |