Ja en hij heb precies dezelfde knuffel, dat kleine menneke noemt hem Fluff en onze stotteraar noemt hem Fluffy.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is dit echt niet je broertje emarwii? hij gebruikt zelfs een quote van je "Mijn hele dag is verpest, mijn hele fakking weekend is verpest!". Hij maakt er nog wel een ander grapje bij: "Ookal is het nog maar euhh *kijkt horloge* dinsdag.."
Jij hebt de DVD niet bestelt. Dit kun je wel doen via mijn site.quote:
Ook flauw..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef emarwii het volgende:
[..]
Jij hebt de DVD niet bestelt. Dit kun je wel doen via mijn site.
En de FOK!weblog bracht je ruim 600 extra kijkers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Krijgen Fokkers hem niet eens automatisch? Denk er wel aan wie je groot maken!!!
Ik bedoel maar...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En de FOK!weblog bracht je ruim 600 extra kijkers.
Oke.. Waar kan ik hem downloaden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:26 schreef emarwii het volgende:
Nee, Fok kijkers krijgen hem niet gratis gezien ik echt heeeeel veeeeel werk in de DVD gestoken heb. En DGPF is niet mijn broertje.
Gast. Doe niet alsof je vecht om vooraan te staan als ze gratis ijsjes uitdelen bij de macdonaldsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef Twarres het volgende:
[..]
Oke.. Waar kan ik hem downloaden?
Klopt. De Mac heeft geen bijzonder lekker ijs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gast. Doe niet alsof je vecht om vooraan te staan als ze gratis ijsjes uitdelen bij de macdonalds
Talaminiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:18 schreef Twarres het volgende:
[..]
Klopt. De Mac heeft geen bijzonder lekker ijs.
Talimini in Rijswijk ZH... Da's een ander verhaal.
Is toch nog best een eindje rijden voor je volgens mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
TalaminiStaan altijd rijen, da's dan wel weer minder... Maar toch wel de beste manier om aan een toetje te komen
Welnee joh, geboren en getogen in oud rijswijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:27 schreef Twarres het volgende:
[..]
Is toch nog best een eindje rijden voor je volgens mij.
Maria basisschool zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welnee joh, geboren en getogen in oud rijswijk
Neenee, dat niet, gewoon lekker in voorrrrrburrrrg naar schoolquote:
Zitten daar ook scholen?? Ik ken eigenlijk alleen het Veurs College. Daar zaten namelijk lekkere wijven op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Neenee, dat niet, gewoon lekker in voorrrrrburrrrg naar school
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:26 schreef emarwii het volgende:
Nee, Fok kijkers krijgen hem niet gratis gezien ik echt heeeeel veeeeel werk in de DVD gestoken heb. En DGPF is niet mijn broertje.
Er staan ook EXCLUSIEVE bloopers op!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
DVD erin, al je reviews erin plakken, wat extra videos en branden maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |