Hoor ik daar een aankondiging?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Gamer_V het volgende:
Eigenlijk moet een gefrustreerde nerd reviews maken van die 'reviews'
Ja en hij heb precies dezelfde knuffel, dat kleine menneke noemt hem Fluff en onze stotteraar noemt hem Fluffy.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is dit echt niet je broertje emarwii? hij gebruikt zelfs een quote van je "Mijn hele dag is verpest, mijn hele fakking weekend is verpest!". Hij maakt er nog wel een ander grapje bij: "Ookal is het nog maar euhh *kijkt horloge* dinsdag.."
Jij hebt de DVD niet bestelt. Dit kun je wel doen via mijn site.quote:
Ook flauw..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef emarwii het volgende:
[..]
Jij hebt de DVD niet bestelt. Dit kun je wel doen via mijn site.
En de FOK!weblog bracht je ruim 600 extra kijkers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Krijgen Fokkers hem niet eens automatisch? Denk er wel aan wie je groot maken!!!
Ik bedoel maar...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En de FOK!weblog bracht je ruim 600 extra kijkers.
Oke.. Waar kan ik hem downloaden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:26 schreef emarwii het volgende:
Nee, Fok kijkers krijgen hem niet gratis gezien ik echt heeeeel veeeeel werk in de DVD gestoken heb. En DGPF is niet mijn broertje.
Gast. Doe niet alsof je vecht om vooraan te staan als ze gratis ijsjes uitdelen bij de macdonaldsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef Twarres het volgende:
[..]
Oke.. Waar kan ik hem downloaden?
Klopt. De Mac heeft geen bijzonder lekker ijs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gast. Doe niet alsof je vecht om vooraan te staan als ze gratis ijsjes uitdelen bij de macdonalds
Talaminiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:18 schreef Twarres het volgende:
[..]
Klopt. De Mac heeft geen bijzonder lekker ijs.
Talimini in Rijswijk ZH... Da's een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |