Bij SCH wel want he Duyvendak is links!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef schatje het volgende:
Is toch niet vergelijkbaar met inbraak en het publiceren van adressen waardoor men zelfs kreeg te horen dat ze iemands kinderen wisten te vinden?
Oh, nu mag je ineens toch weer wel de wet overtreden?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Is toch niet vergelijkbaar met inbraak en het publiceren van adressen waardoor men zelfs kreeg te horen dat ze iemands kinderen wisten te vinden?
Dan vervalt je verhaaltje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb niets over bedreiging gezegd....
Klein menneke ben je toch ook......quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, nu mag je ineens toch weer wel de wet overtreden?Wat is het nou?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vier helemaal geen feest. Ik vind het schokkend en stuitend dat mensen met een zeer discutabel verleden blijkbaar zonder enig probleem in de volksvertegenwoordiging kunnen komen.
Verschil tussen een overtreding en een misdrijf lieverdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
Waar ben ik schijnheilig of hypocriet dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een hypocriete brave schijnheiligheid. Heerlijk. Ik geniet me suf van al die brave hendrikjes hier.
Waar heb je het over, man? Ik hèb niet eens een auto. Beter voor het milieu.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef SCH het volgende:
Maar goed, de eerste van jullie die ik weer eens in zo'n autotopic betrap die klaagt dat het belachelijk is dat je geflitst wordt als je 150 rijdt en dat je er aan alles aan moet doen om dat te ontduiken, zal ik hier nog eens fijntjes aan herinneren
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef Aoristus het volgende:
Duyvendak wordt opgevolgd door de nummer acht op de lijst van GroenLinks, Jolande Sap.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een hypocriete brave schijnheiligheid. Heerlijk. Ik geniet me suf van al die brave hendrikjes hier.
Je vergeet Terroriseren, staatsgeheimen openbaar maken inbraak bedreiging en nog steeds blijf je het recht lullen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Misdaad loont dus wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef Aoristus het volgende:
Hij krijgt zes jaar wachtgeld mee
Dat is geen schande. Hij heeft zijn werk naar behoren gedaan. Als hij nou zes jaar lang niet was komen opdagen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:13 schreef Lifesaver48 het volgende:
Zes jaar wachtgeld, wat een schande.
Ja, ze deden iets wat jij onmogelijk achtte...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:31 schreef SCH het volgende:
Het is Elsevier en De Telegraaf gelukt. Zullen ze wel trots op zijn.
Wordt wel moeilijk, heel de overheid is denk ik uitgesloten ivm zijn eerdere veroordeling waar hij wel een strafblad heeft opgelopen. Genoeg stichtingen natuurlijk waar hij aan de bak kan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Hij heeft zijn werk naar behoren gedaan. Als hij nou zes jaar lang niet was komen opdagen...
En ik denk dat hij snel weer elders aan de slag gaat. Ik vind zijn verleden bezwaarlijk, zijn ideeën zijn vaak niet de mijne, maar hij is zonder meer iemand die de mouwen op stroopt. Dus die 6 jaar is een recht, geen feitelijkheid. Of ik moet mij ernstig vergissen.
Het gaat er niet om dat hij z'n werk wel of niet goed gedaan heeft, het gaat om het hele wachtgeldprincipe. Waarom zouden Kamerleden dit recht hebben, terwijl de rest van Nederland na zelf ontslag te nemen op een houtje mag bijten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Hij heeft zijn werk naar behoren gedaan. Als hij nou zes jaar lang niet was komen opdagen...
Hij heeft ze wel uitgelokt met die publicatie. En zijn krokodillentranen (dat heb ik nooit geweten... alsof hij de domste lul van zijn klas was) zijn misplaatst.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:47 schreef SCH het volgende:
Die bedreigingen heeft ie niks mee te maken.
Als jij kan aantonen dat je geen inkomsten hebt kun je in Nederland een (tijdelijke) uitkering krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij z'n werk wel of niet goed gedaan heeft, het gaat om het hele wachtgeldprincipe. Waarom zouden Kamerleden dit recht hebben, terwijl de rest van Nederland na zelf ontslag te nemen op een houtje mag bijten?
Want een snelheidsovertreding en inbraak/uitlokken tot bedreigingen is natuurlijk PRECIES hetzelfde.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef SCH het volgende:
Maar goed, de eerste van jullie die ik weer eens in zo'n autotopic betrap die klaagt dat het belachelijk is dat je geflitst wordt als je 150 rijdt en dat je er aan alles aan moet doen om dat te ontduiken, zal ik hier nog eens fijntjes aan herinneren![]()
Jep. Maar daar hebben we het hier niet over.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Als jij kan aantonen dat je geen inkomsten hebt kun je in Nederland een (tijdelijke) uitkering krijgen.
Maar hij blijft een dief, afperser en terrorist.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Hij heeft zijn werk naar behoren gedaan.
Als hij een gewone baan had gehad was dit geen issue geweest en had hij zijn baan nog gehad. Politici kun je niet vergelijken met werknemers.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef Lifesaver48 het volgende:
Het gaat er niet om dat hij z'n werk wel of niet goed gedaan heeft, het gaat om het hele wachtgeldprincipe. Waarom zouden Kamerleden dit recht hebben, terwijl de rest van Nederland na zelf ontslag te nemen op een houtje mag bijten?
Daar gaat het mij ook niet om. Het gaat me puur om die wachtgeldregeling. Die is sowieso te schandelijk voor woorden t.o.v. "het klootjesvolk". Minstens net zo schandelijk als die hoge salarissen en bonussen voor falende topbestuurders.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:31 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Maar hij blijft een dief, afperser en terrorist.
80% het eerste jaar en 70% daarna, maar als hij iets anders gaat doen, wat in de rede ligt, gaat zijn salaris daar weer vanaf.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef Lifesaver48 het volgende:
We hebben het hier over ZES!!!!!! JAAR!!!!!!!!! WACHTGELD!!!!!!!!!! Weet je eigenlijk wel wat dat inhoudt?
Ja, 6 jaar wachtgeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Jep. Maar daar hebben we het hier niet over.
We hebben het hier over ZES!!!!!! JAAR!!!!!!!!! WACHTGELD!!!!!!!!!! Weet je eigenlijk wel wat dat inhoudt?
Ik zou niet weten waarom niet. Elke baan op niveau komt met potentiële risico's en valkuilen. Daar worden die lui dan ook goed voor betaald.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als hij een gewone baan had gehad was dit geen issue geweest en had hij zijn baan nog gehad. Politici kun je niet vergelijken met werknemers.
Daar is het strafrecht voor. Als hij in de cel zit wordt het wachtgeld overigens opgeschort.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:31 schreef Ziggenmufter het volgende:
Maar hij blijft een dief, afperser en terrorist.
Jij denk dat zijn functie niets te maken heeft met de aandacht van de pers?quote:
Blijkbaar niet, want jij denkt schijnbaar dat dat op enigerlei wijze vergelijkbaar is met dat schamele uitkerinkje waar jij en ik voor in aanmerking komen als we zelf ontslag nemen, of zelfs als we buiten onze schuld ontslagen worden.quote:
Dat zeg ik, dat hoort er gewoon bij. Daarom verdienen die lui meer dan een ton per jaar, terwijl ik met minder dan de helft genoegen moet nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij denk dat zijn functie niets te maken heeft met de aandacht van de pers?
Daar geloof ik niks van. Dat geldt alleen voor de uitkeringen van "normale mensen"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar is het strafrecht voor. Als hij in de cel zit wordt het wachtgeld overigens opgeschort.
85Kquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:38 schreef Lifesaver48 het volgende:
Dat zeg ik, dat hoort er gewoon bij. Daarom verdienen die lui meer dan een ton per jaar, terwijl ik met minder dan de helft genoegen moet nemen.
Het staat in de wet en ik schijn daar een beetje verstand van te hebben.quote:
Je kunt ook al niet rekenen.quote:
In deze context wel. Moet ik het uitspellen ofzo?quote:En wat jij verdient is niet ter zake doende.
Het heeft er eerlijk gezegd meer schijn van dat je nergens verstand van hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het staat in de wet en ik schijn daar een beetje verstand van te hebben.
Eerder weer een naïef links trutje dat de wereld wil verbeteren. Er zijn mensen die op haar gaan stemmen omdat zij menen dat dit trutje voor hun toekomst gaat knokken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:03 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een geile MILF!![]()
Ja, dat bedoel ik, zo'n geile linkse MILF. Met "Wine 'em Dine 'em 69 'em" als levensmotto. Ik ben daar heul niet vies van hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:44 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Eerder weer een naïef links trutje dat de wereld wil verbeteren.
Ik kan prima rekenen.quote:
Het is helemaal niet relevant. Het is appels en peren.quote:In deze context wel. Moet ik het uitspellen ofzo?
Zeg sukkel. Jij wordt kennelijk overbetaald, want 50K is veel te veel voor iemand die op dit niveau de discussie aan gaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:44 schreef Lifesaver48 het volgende:
Het heeft er eerlijk gezegd meer schijn van dat je nergens verstand van hebt.
Waarom kom je dan op een verkeerd bedrag uit?quote:
Precies mijn punt. Je bent niet zo heel erg intelligent heh?quote:Het is helemaal niet relevant. Het is appels en peren.
Ja dag!quote:
Ik denk niet dat zij lekkere tieten heeft, al die linkse dolle mina's vallen behoorlijk tegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:45 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, zo'n geile linkse MILF. Met "Wine 'em Dine 'em 69 'em" als levensmotto. Ik ben daar heul niet vies van hoor!![]()
Och, het gaat ook een beetje om het idee. Dat je als rechtse "male chauvinist pig" zo'n linkse troel volspuit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:49 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij lekkere tieten heeft, al die linkse dolle mina's vallen behoorlijk tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |