dat dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je al een kookwas gedraaid, zonder was, maar met een grote klets schoonmaak azijn?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je al een kookwas gedraaid, zonder was, maar met een grote klets schoonmaak azijn?
gewoon in het zeepbakjequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:07 schreef Profesor het volgende:
[..]
Nee..
Giet ik dat in het bakje of meteen in de trommel (en waar verkopen ze dat.*)
*Prof is niet echt een handige huisman, maar kan wel lekkere pannenkoeken bakken.
Yeppquote:
Zodra de droogdoeken niet meer muf ruiken dan ga ik bakken..quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
en oh, dan weet je het alvast, ik hou van spek pannenkoeken
Pannenkoeken met spek en kaasquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
en oh, dan weet je het alvast, ik hou van spek pannenkoeken
checklistquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je kijken of de pluisjesfilter verstopt zit. Heb ik ook wel eens gehad. Dan hoopt al die geur zich daar in op en dan gaat dat in je kleren zitten. Alsof je met een chimpansee van 85 in bed hebt gelegen.
Ik heb daar toen een bedrijf voor laten komen omdat ik dat niet snaptequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef Profesor het volgende:
[..]
checklist
1. Schoonmaakazijn kopen
2. Filter schoonmaken. (is dat geval onderin?)
en je hebt al een liter voor 29 cnt, en vergeet geen kookwas te draaien zonder kleding ( vol programma) en nou hup naar de supermarkt jijquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef Profesor het volgende:
[..]
checklist
1. Schoonmaakazijn kopen
2. Filter schoonmaken. (is dat geval onderin?)
Even wat "scheer jij je ballen" topics opzoeken dus..quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb daar toen een bedrijf voor laten komen omdat ik dat niet snapte
Maar het was iets met een filter ja. Waar die meuk zich ophoopt (vooral pluisjes en schaamhaar) ->
ja kan ook wel volgens mij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:37 schreef Poepoog het volgende:
Kan je trouwens er ook gewone azijn in doen
Jups is prima.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:37 schreef Poepoog het volgende:
quote:
Ha!quote:
Laffer is een goede huismanquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:22 schreef laffer het volgende:
[..]
en je hebt al een liter voor 29 cnt, en vergeet geen kookwas te draaien zonder kleding ( vol programma) en nou hup naar de supermarkt jij
Mij is verteld dat je beter geen poeder kunt gebruiken omdat dat meer sporen achterlaat en dan aan de binnenkant van de machine blijft kleven etc.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:49 schreef Ole het volgende:
Mij is trouwens ook weleens verteld dat je beter geen vloeibaar wasmiddel kan gebruiken.
Dit omdat je machine dan vettig wordt ..
....heel af en toe vergeet ik dat wel eens..quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:57 schreef Ladidadida het volgende:
Haal je de was er ook meteen uit als de wasmachine klaar is?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:49 schreef Ole het volgende:
Mij is trouwens ook weleens verteld dat je beter geen vloeibaar wasmiddel kan gebruiken.
Dit omdat je machine dan vettig wordt ..
Aaargh!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:54 schreef bioloogje het volgende:
Mij is verteld dat je beter geen poeder kunt gebruiken omdat dat meer sporen achterlaat en dan aan de binnenkant van de machine blijft kleven etc.
4 dagenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:06 schreef Profesor het volgende:
[..]
....heel af en toe vergeet ik dat wel eens..![]()
een dag of 4 en dan doe ik geeneens de moeite om het eruit te halen, dan draai ik gelijk opnieuw..
Ah, is je machine dan niet gewoon beschimmeldquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:06 schreef Profesor het volgende:
[..]
een dag of 4 en dan doe ik geeneens de moeite om het eruit te halen, dan draai ik gelijk opnieuw..
En ik maar denken dat ik een hele dure heb die van binnen geheel gestoffeerd is..quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ah, is je machine dan niet gewoon beschimmeld
Dat dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:10 schreef Profesor het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een hele dure heb die van binnen geheel gestoffeerd is..
Vanaf morgen moet Prof de dames van zich afslaan..quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:09 schreef DeHangui het volgende:
Kort om, voorlopig niet met TS datenZit een luggie an
Werkt perfectquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
Dat had ik je al eens verteldquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:37 schreef Poepoog het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:28 schreef Profesor het volgende:
Vanmorgen rook de was zo lente fris, dat er nieuwsgierige hertjes en konijnen in mijn tuin stonden. En toen ik vertrok naar mijn werk scheen de zon en dartelden er een dozijn jonge meiden met zomergoud haar, luchtige licht doorschijnende zomerjurkjes op blote voetjes, roze blaadjes uit te strooien op mijn pad. Toen ik de auto in stapte smeekte ze mij of ik niet thuis bleef, omdat ze op deze zonnige en frisse ochtend net besloten hadden hun seksualiteit te ontplooien en hun maagdelijkheid te verliezen.
Dus filter schoonmaken en draaien op 90 graden met schoonmaak azijn werkt.
Kijk het ligt simpel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:05 schreef Profesor het volgende:
Was uit de wasmachine stinkt.
* Zeepbakje schoon gemaakt.
* Afvoerslang slang schoon gemaakt.
* Rubbers schoongemaakt.
* Wasmachine laten spoelen zonder was.
* Buiten/binnen drogen maakt niet uit.
* 30/40/60 graden wassen maakt niet uit.
Kleding komt er schoon uit (alle vlekken weg en wit is ook echt wit)
Maar er blijft een soort muffe lucht in de was, beetje zoals een handdoek in een sporttas die je bent vergeten..
prof ruikt naar oude handdoek uit sporttas..
als de was klaar is meteen openenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:05 schreef Profesor het volgende:
Was uit de wasmachine stinkt.
* Zeepbakje schoon gemaakt.
* Afvoerslang slang schoon gemaakt.
* Rubbers schoongemaakt.
* Wasmachine laten spoelen zonder was.
* Buiten/binnen drogen maakt niet uit.
* 30/40/60 graden wassen maakt niet uit.
Kleding komt er schoon uit (alle vlekken weg en wit is ook echt wit)
Maar er blijft een soort muffe lucht in de was, beetje zoals een handdoek in een sporttas die je bent vergeten..
prof ruikt naar oude handdoek uit sporttas..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |