dat dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je al een kookwas gedraaid, zonder was, maar met een grote klets schoonmaak azijn?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je al een kookwas gedraaid, zonder was, maar met een grote klets schoonmaak azijn?
gewoon in het zeepbakjequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:07 schreef Profesor het volgende:
[..]
Nee..
Giet ik dat in het bakje of meteen in de trommel (en waar verkopen ze dat.*)
*Prof is niet echt een handige huisman, maar kan wel lekkere pannenkoeken bakken.
Yeppquote:
Zodra de droogdoeken niet meer muf ruiken dan ga ik bakken..quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
en oh, dan weet je het alvast, ik hou van spek pannenkoeken
Pannenkoeken met spek en kaasquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
en oh, dan weet je het alvast, ik hou van spek pannenkoeken
checklistquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je kijken of de pluisjesfilter verstopt zit. Heb ik ook wel eens gehad. Dan hoopt al die geur zich daar in op en dan gaat dat in je kleren zitten. Alsof je met een chimpansee van 85 in bed hebt gelegen.
Ik heb daar toen een bedrijf voor laten komen omdat ik dat niet snaptequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef Profesor het volgende:
[..]
checklist
1. Schoonmaakazijn kopen
2. Filter schoonmaken. (is dat geval onderin?)
en je hebt al een liter voor 29 cnt, en vergeet geen kookwas te draaien zonder kleding ( vol programma) en nou hup naar de supermarkt jijquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef Profesor het volgende:
[..]
checklist
1. Schoonmaakazijn kopen
2. Filter schoonmaken. (is dat geval onderin?)
Even wat "scheer jij je ballen" topics opzoeken dus..quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb daar toen een bedrijf voor laten komen omdat ik dat niet snapte
Maar het was iets met een filter ja. Waar die meuk zich ophoopt (vooral pluisjes en schaamhaar) ->
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |