ja kan ook wel volgens mij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:37 schreef Poepoog het volgende:
Kan je trouwens er ook gewone azijn in doen
Jups is prima.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:37 schreef Poepoog het volgende:
Kan je trouwens er ook gewone azijn in doen
quote:
Ha!quote:
Laffer is een goede huismanquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:22 schreef laffer het volgende:
[..]
en je hebt al een liter voor 29 cnt, en vergeet geen kookwas te draaien zonder kleding ( vol programma) en nou hup naar de supermarkt jij
Mij is verteld dat je beter geen poeder kunt gebruiken omdat dat meer sporen achterlaat en dan aan de binnenkant van de machine blijft kleven etc.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:49 schreef Ole het volgende:
Mij is trouwens ook weleens verteld dat je beter geen vloeibaar wasmiddel kan gebruiken.
Dit omdat je machine dan vettig wordt ..
....heel af en toe vergeet ik dat wel eens..quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:57 schreef Ladidadida het volgende:
Haal je de was er ook meteen uit als de wasmachine klaar is?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:49 schreef Ole het volgende:
Mij is trouwens ook weleens verteld dat je beter geen vloeibaar wasmiddel kan gebruiken.
Dit omdat je machine dan vettig wordt ..
Aaargh!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:54 schreef bioloogje het volgende:
Mij is verteld dat je beter geen poeder kunt gebruiken omdat dat meer sporen achterlaat en dan aan de binnenkant van de machine blijft kleven etc.
4 dagenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:06 schreef Profesor het volgende:
[..]
....heel af en toe vergeet ik dat wel eens..![]()
een dag of 4 en dan doe ik geeneens de moeite om het eruit te halen, dan draai ik gelijk opnieuw..
Ah, is je machine dan niet gewoon beschimmeldquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:06 schreef Profesor het volgende:
[..]
een dag of 4 en dan doe ik geeneens de moeite om het eruit te halen, dan draai ik gelijk opnieuw..
En ik maar denken dat ik een hele dure heb die van binnen geheel gestoffeerd is..quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ah, is je machine dan niet gewoon beschimmeld
Dat dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je al een kookwas gedraaid, zonder was, maar met een grote klets schoonmaak azijn?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:10 schreef Profesor het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een hele dure heb die van binnen geheel gestoffeerd is..
Vanaf morgen moet Prof de dames van zich afslaan..quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:09 schreef DeHangui het volgende:
Kort om, voorlopig niet met TS datenZit een luggie an
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |