Twee fotootjes van Frankfurt (Main) Hbf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Heb je ook foto's van de buitenkant van dit imposant gebouw?
Klok op eerste foto: vijf voor 4, zonsondergang dus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Werden de foto's bij zonsopgang of -ondergang gemaakt?
quote:UTRECHT - Het treinverkeer tussen Zwolle en Amersfoort ligt maandagmiddag sinds vier uur plat doordat een vrachtwagen in Ermelo de bovenleiding heeft geramd. Dat heeft spoorbeheer ProRail bekendgemaakt.
Vrachtwagen ramt bovenleiding
De vrachtwagen was vergeten zijn kraan naar beneden te halen toen hij een spoorwegovergang passeerde.
Het treinverkeer in beide richtingen ligt plat. ProRail denkt dat de stremming tot dinsdagmiddag gaat duren. Alle reizigers die van de Randstad naar het noorden en vice versa rijden, reizen over de lijn Zwolle-Amersfoort. De NS raadt reizigers aan om te rijden via Deventer en rekening te houden met vertraging van zeker een uur.
De stoptreinen op de route rijden nog wel, maar de stations Ermelo, Harderwijk en Putten zijn momenteel niet per trein bereikbaar. De NS heeft hier bussen ingezet.
bron : NU.nl
en wie moet er morgen vanuit harderwijk weer naar zwolle ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en wie gaat die rekening betalen?
ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:43 schreef Mkr het volgende:
[..]
en wie moet er morgen vanuit harderwijk weer naar zwolle ?
Dat zal een goede vonk gegeven hebben!quote:
Ach, ongelukje, kan gebeuren. Als ie het geroofde koper maar teruggeeft.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan het desbetreffende bedrijf een fikse schadevergoeding eisen.
Dat is wat er moet gebeuren!
Reizigersvereniging Rover liet in een verklaring weten het huis van de bestuurder in brand te willen zettenquote:
dan heb je toch wat meer vonk power nodig van die 1500Vquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:16 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Reizigersvereniging Rover liet in een verklaring weten het huis van de bestuurder in brand te willen zetten
Even gezocht in het archief, en gevonden:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:27 schreef Gutz het volgende:
Hmm, zit nu in Dordt te wachten op mn aansluiting komt de thalys net voorbij met een enorme grijze bol op t dak. Weet iemand waarvoor dit is? Ik denk zelf voor een internet verbinding. Zal proberen in Roosendaal vandaag of morgen een foto te schieten ervan.
ik heb ook ergens zo'n bordje!! ik zou alleen niet weten waar t ligt, maar ik vermoed dat ik, als we gaan verhuizen, t weer tegenkomquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja dat zal wel internet zijn, maar dat zit er volgens mij al wel langer....
Wie wat bewaard die heeft wat aan de muur hangen:
[ afbeelding ]
Waarom Norddeich? Dat lijkt me net zoiets als een IC Uithuizen - Luxemburgquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Wie wat bewaard die heeft wat aan de muur hangen:
Er bestaat een rechtstreekse IC-verbinding Norddeich Mole - Luxemburg en Norddeich Mole - Leipzig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:33 schreef Charango het volgende:
Waarom Norddeich? Dat lijkt me net zoiets als een IC Uithuizen - Luxemburg?
whehe! lolquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Sinds maandag ben ik ook weer flink aan het reizen btw, omgeving almelo enzo
Overigens is dit gehoord op amsterdam:
"Dienstmededeling, zou machinist <nummer> van trein <nummer> hem even 2 meter door kunnen rijden, dan kan 8a er ook nog in"
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Sinds maandag ben ik ook weer flink aan het reizen btw, omgeving almelo enzo
Overigens is dit gehoord op amsterdam:
"Dienstmededeling, zou machinist <nummer> van trein <nummer> hem even 2 meter door kunnen rijden, dan kan 8a er ook nog in"
Dat is Helsinki inderdaad, daar ben ik een paar keer geweest de afgelopen weken jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:30 schreef bork het volgende:
Ik weet niet waar die dieseltrein is, ik vond nog wel een foto van een station waar Fles afgelopen week is geweest (denk ik)
[ afbeelding ]
"We" zijn die maat waarmee ik op reis was, en ik. En met Vilma zal het wel niks meer worden, tikkie onhandig om op vrijdagavond even een weekendje daarheen te gaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
@fles, oeeeehhh, das idd een hele leuke dame. Maar wat bedoel je met `we` (gaan op de boot etc.)?
Gaat het niet een beetje ver om haar & de taxi meteen mee naar Nederland te nemen?
Doe maar, ik heb ook wel watquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Bestaat er ook een metrotopic?![]()
Zo niet, dan wil ik best wel eentje openen.
Gronau is geniaal.:D Afgelopen maand met interrail. Wij gaan netjes naar het op ons reisadvies aangegeven spoor. Aldaar stonden nog enkele reizigers te wachten. Gaat in een keer het raam van het seinhuisje open. De seinhuiswachter/treindienstleider roept iets naar de conducteur die vervolgens naar ons en de paar andere reizigers roept dat er een spoorwijziging is en we terug moeten lopen naar het perron waar we net waren. Over korte communicatielijnen gesproken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:54 schreef dennistd het volgende:
net nog een mooi echt armsein gezien op het station van Gronau... het spoor zit daar 5 minuten dicht, voor 1 trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |