Zo'n kenner ben ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
DIT vind ik echt supervette treinen.vijfbaks dieselstellen zijn dat toch?
Volgens seat61.com kan je wel Vilnius - Riga doen, maar met allemaal lastige omwegen. Het spoornetwerk in Estland ligt al helemaal op z'n gat. Volgens een artikel in the Baltic Times komt daar wel verandering in mbv de EU.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:31 schreef bork het volgende:
MCH: Groot gelijk met die trein hoor, zou ik (nu) ook doen. Helaas lukt treinen van zuid naar noord dus van Vilnius naar Tallinn nog niet zo best of is dat ook weer historie??![]()
Fles: duivelse bordjesjager!Hier regent het ook met bakken dus je hoeft (nog)niet terug te komen
.
Het enige wat vaststaat zijn de tijden voor de Eurostar. Dat van de Thalys wist ik. Maar ik kan dus gewoon langer in Brussel blijven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:27 schreef Zug-Chef het volgende:
Als het een los ticket betreft van Brussel - Elk station in NL, en je dat kaartje niet op 1 specifieke trein hebt geboekt (zoals bv een bepaalde Thalys-trein die om 8:52 of 9:52 vertrekt uit Brussel), dan kan je gewoon zelf bepalen wanneer en hoelaat je weg wilt. Je kan dan zelfs met de binnenlandse treinen via Antwerpen en Roosendaal terug naar NL, mocht je dat willen. Bedenk wel dat, mocht je een standaard ticket hebben, zonder trein geboekt te hebben, dan mag je de Thalys dus niet in
Dat denk ik ook. Volgens mij zijn de overstaptijden van de Beneluxtrein op de Eurostar suïcidaal kort.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Het enige wat vaststaat zijn de tijden voor de Eurostar. Dat van de Thalys wist ik. Maar ik kan dus gewoon langer in Brussel blijven.
Van vrijdag 8 tot en met zondag 31 augustus, aldus de hier voor mij liggende Blokker-folder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Tot wanneer de kaarten te koop zijn weet ik niet, maar misschien kan iemand mij meer vertellen.
Oke, zal ik doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Zeg Wadloper, ben jij die Sander op somda? Vraagje, kan je voortaan de tijden bij je cargospots zetten, dan is het beetje te zien of een trein op tijd was :-)
En ik vandaag, op men werk mij al afvragen:"Waarom staat er een internationale trein in zwolle op het station" hij stopte ongeveer een minuut of 6/7. Maar dat was dus vanwege werkzaamheden op het spoor. Ik brak men hersens dr al over hahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:38 schreef Zug-Chef het volgende:
De trein stopt volgens drgl zo'n 3 minutent in Zwolle, maar is zover ik weet niet voor reizigers. Komende week maar eens een ritje doen hiermee :-)
Heb je ook foto? En reed ie in de zon of was t zon-uit met fotowolk ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:15 schreef Wadloper het volgende:
@Zug: De 60249 reed in Vdm met -5, bij Zb reed ie weer normaal. Ik kon hem 2x fotograferen, 1x te Vdm en 1x te Zb
5814 V 7103 A
Zon was beide keren helaas net weg, maar ik heb wel wat meer gerichter gekeken qua instellingen. Ben daar op het moment wat meer mee aan het oefenen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Heb je ook foto? En reed ie in de zon of was t zon-uit met fotowolk ?
Fotot lijkt beetje scheef nog, jammer ook (maar daar kan je zelf natuurlijk niets aan doen) dat het containerdeel erg leeg is. Krijg ook het gevoel dat je de foto verkeerd bewerkt/opgeslagen hebt, aangezien ik veel blokjes zie op de voorkant van de lok. Wat voor prog gebruik je voor het bewerken/verkleinen? Verder zoals ik hierboven al zei, kijk eens naar de webspace, dat scheelt soms ook nog een boel aan kwaliteit, de ene verneukt je foto enorm, terwijl de andere plek wel goed met je foto omspringt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:02 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Hoe vond je trouwens die foto die ik eerder in dit topic gezet heb, met die vuiltrein?
Cool, dat werkt veel sneller :-) Heb je toegevoegd als contactquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:39 schreef Wadloper het volgende:
http://www.flickr.com/photos/21165562@N03/2749126967/
Hier staan ze allebei op
Dat is nou niet een station in Warschau waar je snel zal komen, ben er zelf nooit uit geweest, weet wel dat de trein daar vanaf het westen weer voor het eerst naar boven komt om even later de Wisla over te stekenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:06 schreef Eix het volgende:
Fles, heb jij al het bordje van Warszawa Powisle?
Je bent er geweest, en er is geen bordje? Dan weet ik wel genoegquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:21 schreef Erasmo het volgende:
Station Stroe, ook voor het eerst in mijn leven dat daar een trein stopt.
Als er nog een bordje stond zou ik die posten ipv. deze zin
Klopt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef bork het volgende:
[..]
Dat is nou niet een station in Warschau waar je snel zal komen, ben er zelf nooit uit geweest, weet wel dat de trein daar vanaf het westen weer voor het eerst naar boven komt om even later de Wisla over te steken
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=Warszawa+Powisle+map&ie=UTF8&ll=52.233336,21.026389&spn=0.00248,0.004807&t=h&z=18
blauwe ballonnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |