het is er zelfs niet in de buurtquote:
Op veel meer plekken zul je ze ook niet tegen komenquote:
Daarom zei ik het juistquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:32 schreef thats-me het volgende:
Op veel meer plekken zul je ze ook niet tegen komen![]()
![]()
fotoshop er een panto op.. en hij kan op de merwedelingelijn gereden hebbenquote:
Klopt, men heeft de panto net even laten zakken om de stroomloze IJsselbrug te passeren, hij is dus net weer aan het opgaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:49 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Raakt de pantograaf nou net niet de bovenleiding of is dat maar schijn?
Maar vlak Michael van der Vlis niet uit, want die heeft ook de ballen verstand van dienstregelingen e.d..quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:57 schreef Peterselieman het volgende:
En gelukkig voor ons allemaal is Rikus Spithorst na zijn column uit zijn funcitie bij ROVER ontheven en kan hij dus niet meer onzin bazelen.
Dan moest hij die naam ook weghalen, want de stellen voor die andere lijn hebben namelijk nog geen namenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
fotoshop er een panto op.. en hij kan op de merwedelingelijn gereden hebbenhoewel dan moet je ook een waslijn er bij shoppen
Gelukkig fotoshop ik nooit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:15 schreef Wadloper het volgende:
Dan moest hij die naam ook weghalen, want de stellen voor die andere lijn hebben namelijk nog geen namen
Ja! Al reisje(s) in de planning? Ik ga morgen meteen maar op pad.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:08 schreef Charango het volgende:
Met het weer geldig worden van de OV-studentenkaart springt Charango ook weer het treinentopic in![]()
Inderdaadquote:
Rijden die onhandige locs nog? Deze week zag ik een omloop verreden worden met een TRAXX.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Inderdaad
Was daar gisteren (en vanmiddag), kwam nog een Benelux langsrijden, geduwd door de 1192
Jup, die rijden nog. Dit was een Benelux met stuurstandrijtuig trouwens, achteraan dus de 1192.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rijden die onhandige locs nog? Deze week zag ik een omloop verreden worden met een TRAXX.
Ik fotografeer met een Olympus E-500, love the cam. ik heb er een 14-45 en een 40-150 mm lens bij. dit is m:quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:08 schreef Charango het volgende:
Ben zelf trouwens ook van plan een dSLR te kopen, enige ervaringen met een Nikon D80?
Dat maakt niets uit of ie alweer gedateerd is. Ik zal, ook al is de Canon 400D alweer wat verouderd, niet zo snel een nieuwe kopen. Zolang hij het doet en aan mijn/jouw eisen voldoet, is het prima toch?quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens is de E-500 inmiddels alweer gedateerd, want ze zijn bij Olympus alweer twee versies verder. Maar hij doet t nog steeds perfect!
Canon EOS 350-Dquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:08 schreef Charango het volgende:
Met het weer geldig worden van de OV-studentenkaart springt Charango ook weer het treinentopic in![]()
@ Zugje: Zenderen? Had bij mij een kop koffie komen halen, man! Ik woon daar drie km vandaan![]()
![]()
Mooie platen weer!
Ben zelf trouwens ook van plan een dSLR te kopen, enige ervaringen met een Nikon D80?
zeker! daarom doe ik m ook niet weg, ik zal daar een beetje gek zijn!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:58 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit of ie alweer gedateerd is. Ik zal, ook al is de Canon 400D alweer wat verouderd, niet zo snel een nieuwe kopen. Zolang hij het doet en aan mijn/jouw eisen voldoet, is het prima toch?![]()
Deze topicreeks is al toe aan deel 120, zo bijzonder is het ook alweer niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef Stolas het volgende:
WTF! Een topic over treinen? Why? Tell me why?
Maar waarom vinden jullie treinen fascinerend genoeg om 120 topics vol te blaten?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze topicreeks is al toe aan deel 120, zo bijzonder is het ook alweer niet.
Ik ben hier echt actief sinds topic 100-nogwat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:32 schreef Stolas het volgende:
[..]
Maar waarom vinden jullie treinen fascinerend genoeg om 120 topics vol te blaten?
Dat laatste heb ik ook nooit begrepen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben hier echt actief sinds topic 100-nogwat.
Het gaat om de techniek, het uiterlijk van de treinen. Eigenlijk hetzelfde als met auto's.
Heb je ook foto's van de buitenkant van dit imposant gebouw?quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:02 schreef ReisT het volgende:
Afgelopen weekend was Frankfurt Hbf jarig!
[ afbeelding ]
Frapant verhaal is het wel. Spithorst schijnt al heel lang te publiceren onder dat Pseudoniem. Is ook allang ontmaskerd als Spithorst:quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:04 schreef bork het volgende:
Mooie fotoos Zug! Bij die foto van lok D22 en de draaibrug had ik een modelbaanflitsje dat komt van te veel RailMagazine lezen ofzo.
Die Spithorst gisteren op TV gezien, het hele verhaal was compleet langs me heen gegaan in eerste instantie, frappant dat die dude bij rover zit/zat, gisteren was er nog niks over bekend maar die is nu weg bij Rover?
bronquote:Driek Oplopers? Ik herken hier toch echt de woorden van mijn eigen Rover-woordvoerder Rikus Spithorst. Rikus, wil je ophouden onze mooie vereniging te associëren met het populisme van GeenStijl. Onder valse naam aan discussies deelnemen, vind ik sowieso al niet chique voor een woordvoerder.
Michael vd Vlis • Donderdag 3 mei 2007, 8:17
Iemand die hier zijn licht over kan laten schijnen?quote:NS heeft in 1995 op verzoek van ROVER de pas geïnstalleerde dubbeldekers verwijderd. Kort nadat vele wissels aangepast gemaakt waren, (wat nogal wat gekost heeft!!). Die verantwoordelijke binnen ROVER, (niet Rikus Spithorst overigens), deed het mede uit eigenbelang! Hij zit namelijk niet graag in Dubbeldekkers en heeft zich ingezet om de Koploper terug te krijgen krijgen, zodat hij zelf daarin kan plaatsnemen, zo 2-3x in de maand. Hij vergeet erbij dat als gevolg van zijn belang dagelijks honderden reizigers moeten staan, of zelfs op perrons moeten achterblijven, omdat er nou eenmaal niet meer dan 4-5 Koplopers tegelijk kunnen rijden. Als men nou dubbeldekkers inzit, kun je met een gelijke treinenlengte 40% meer reizigers een zitplaats aanbieden en heb je nog een paar extra staanplaatsen erbij, voor als de stoelen een keertje op zijn. In het belang van de reiziger is het veel verantwoorder, dat NS dit keer zijn eigen beslissingen neemt en de dubbeldekkers teugzet. Dat iemand van de werkgroep spoorwegen de een paar keer per maand maar in een dubbeldekker plaats moet nemen, jammer voor hem, maar het belang van de spitsreiziger, (die veelal de volle mep moet betalen) weegt zwaarder dan iemand die voor 2-3 Euro met een Vrije Reisdag meende te kunnen bepalen waarin hij graag wilt zitten, toch?
David
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |