Daarom zei ik het juistquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:32 schreef thats-me het volgende:
Op veel meer plekken zul je ze ook niet tegen komen![]()
![]()
fotoshop er een panto op.. en hij kan op de merwedelingelijn gereden hebbenquote:
Klopt, men heeft de panto net even laten zakken om de stroomloze IJsselbrug te passeren, hij is dus net weer aan het opgaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:49 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Raakt de pantograaf nou net niet de bovenleiding of is dat maar schijn?
Maar vlak Michael van der Vlis niet uit, want die heeft ook de ballen verstand van dienstregelingen e.d..quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:57 schreef Peterselieman het volgende:
En gelukkig voor ons allemaal is Rikus Spithorst na zijn column uit zijn funcitie bij ROVER ontheven en kan hij dus niet meer onzin bazelen.
Dan moest hij die naam ook weghalen, want de stellen voor die andere lijn hebben namelijk nog geen namenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
fotoshop er een panto op.. en hij kan op de merwedelingelijn gereden hebbenhoewel dan moet je ook een waslijn er bij shoppen
Gelukkig fotoshop ik nooit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:15 schreef Wadloper het volgende:
Dan moest hij die naam ook weghalen, want de stellen voor die andere lijn hebben namelijk nog geen namen
Ja! Al reisje(s) in de planning? Ik ga morgen meteen maar op pad.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:08 schreef Charango het volgende:
Met het weer geldig worden van de OV-studentenkaart springt Charango ook weer het treinentopic in![]()
Inderdaadquote:
Rijden die onhandige locs nog? Deze week zag ik een omloop verreden worden met een TRAXX.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Inderdaad
Was daar gisteren (en vanmiddag), kwam nog een Benelux langsrijden, geduwd door de 1192
Jup, die rijden nog. Dit was een Benelux met stuurstandrijtuig trouwens, achteraan dus de 1192.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rijden die onhandige locs nog? Deze week zag ik een omloop verreden worden met een TRAXX.
Ik fotografeer met een Olympus E-500, love the cam. ik heb er een 14-45 en een 40-150 mm lens bij. dit is m:quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:08 schreef Charango het volgende:
Ben zelf trouwens ook van plan een dSLR te kopen, enige ervaringen met een Nikon D80?
Dat maakt niets uit of ie alweer gedateerd is. Ik zal, ook al is de Canon 400D alweer wat verouderd, niet zo snel een nieuwe kopen. Zolang hij het doet en aan mijn/jouw eisen voldoet, is het prima toch?quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens is de E-500 inmiddels alweer gedateerd, want ze zijn bij Olympus alweer twee versies verder. Maar hij doet t nog steeds perfect!
Canon EOS 350-Dquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:08 schreef Charango het volgende:
Met het weer geldig worden van de OV-studentenkaart springt Charango ook weer het treinentopic in![]()
@ Zugje: Zenderen? Had bij mij een kop koffie komen halen, man! Ik woon daar drie km vandaan![]()
![]()
Mooie platen weer!
Ben zelf trouwens ook van plan een dSLR te kopen, enige ervaringen met een Nikon D80?
zeker! daarom doe ik m ook niet weg, ik zal daar een beetje gek zijn!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:58 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit of ie alweer gedateerd is. Ik zal, ook al is de Canon 400D alweer wat verouderd, niet zo snel een nieuwe kopen. Zolang hij het doet en aan mijn/jouw eisen voldoet, is het prima toch?![]()
Deze topicreeks is al toe aan deel 120, zo bijzonder is het ook alweer niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef Stolas het volgende:
WTF! Een topic over treinen? Why? Tell me why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |