Vijf losse kaartjes en tegenwoordig is een een 5-retourenkaart net zo duur als 5 losse retourtjes...quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Vraagje, als ik een 5-retourkaart koop, krijg ik dan 5 losse kaartjes, of zitten die 5 retourtjes dan in 1 kaartje?
Ah oké. Maar een 5-retourkaartje is wat makkelijker om te declareren op m'n werk. Hoef ik niet elke keer een dagkaartje op te geven.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Vijf losse kaartjes en tegenwoordig is een een 5-retourenkaart net zo duur als 5 losse retourtjes...
Het gebeurt in Nederland anders welquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Denk je dat ze d'r zoveel euro's in pompen als het niet veel problemen oplost?
Aardig idee, zo zonder krachttermenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Sindsdien gebruik ik het als grove verwensing/afkeuring, weer een goede reden om door Google vermeld te worden.
Ja. En nu vertellen waarom dat OP DIT MOMENT boeiend isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:48 schreef thepetlover het volgende:
flash ben jij de fles van ohih?
ik kwam een fles tegen op hgbtf en zag dat die fles dezelfde avater had als fles op ohih en toen zag ik dat ze jouw ook fles noemde.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En nu vertellen waarom dat OP DIT MOMENT boeiend is![]()
Make my day
Gaaf. En toen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef thepetlover het volgende:
[..]
ik kwam een fles tegen op hgbtf en zag dat die fles dezelfde avater had als fles op ohih en toen zag ik dat ze jouw ook fles noemde.
en toen dacht ik laat ik eens vragen of dat dezelfde persoon is.quote:
Klinkt goed Artquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik ben het met Duvel eens wat rover betreft
Toch goed vermaakt zie ik fles? Jammer dat ik het gemist heb, maar een 3 dagen lang gratis Phantasialand inclusief hotel was ook niet onprettig( Waar ik pas 5 dagen geleden hoorde dat ik ging
![]()
Dat klopt. Maar zodra het over stationsnaambordjes gaat ben ik de baas, of het nou hier is, of op OHIH of op HGBTF. Maar dat zal je niet ontgaan zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:10 schreef thepetlover het volgende:
[..]
en toen dacht ik laat ik eens vragen of dat dezelfde persoon is.
je gebruikt hier wel een andere avater dan op hgbtf en ohih.
Ach, te doen.... Hangt er vanaf waar je vandaan komt en waar je heen wilt. Ik heb zoiets weleens in 1 dag gedaan ja, maar dit was een tamelijk relaxed weekendje. Maar vanuit bijv. Maastricht is het makkelijker dan vanuit Roodeschool natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:57 schreef Willy84 het volgende:
Is een rondje door de Ardennen en dan via Brussel nou te doen op een dag of zijn het echt iedere dag 2 uurs intervallen? Geen lol om uit te stappen met zo'n interval.
Kernonderzeers danquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:11 schreef Willy84 het volgende:
Uiteraard gaat alles hier vanuit de Hoofdstad![]()
Heb je nog die 5 dagen kaart gekocht of hoe heb je het opgelost? Al die moeilijke treinkaartjes en vreemde talen weerhouden me altijd van een rondje door het buitenland![]()
Trams, metro's, treinen, vliegtuigen, onderzeeers: dit werd vroeger allemaal in Nederland gemaakt. Waar blijft die tijd..!! Zo eeuwig zonde dat dat weg is! Kreeg vanmorgen eens last van dat sentiment. Gewooon eeuwig zonde! Hoop dat er ooit nog onderzeeers gemaakt gaan worden. Treinen zal er helaas niet in zitten
Nee, ALLE zeker niet! Die nieuwe treinstellen van AnsaldoBreda zij er ook nog steeds niet. Naar verluid komen die in de loop van volgend jaar. Wat "in de loop" mag betekenen moet ik je schuldig blijven. Maar die treinen komen sowieso volgend jaar niet schat ik zo in. Er is er nu 1 half klaar en die staat weg te roesten op een testbaan in Tjechie. Eerst moet er 1 trein helemaal klaar zijn. Die moet naar NL komen, testrijden, en de beveilging tussen de baan en trein schijnt nogal problemen te hebben, dan moet die trein nog goedgekeurd worden, heel circus is dat. Helemaal omdat het de eerste hogesnelheidstrein is. Het is geen vervolgbestelling VIRM ofzo. Alles nieuw. Vervolgens moeten alle machinisten die op die lijn komen te rijden opgeleid worden en alle andere treinen moeten klaar zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef SpeedyRich het volgende:
Zijn alle technische problemen op de HSL nu verholpen omdat ze per september gaan proef rijden ?
Ja daar doelde ik op, de Schelde (koninklijk) meen ik. Aantal jaar terug hebben ze er 1 of 2 voor Taiwan gemaakt. Onder druk van China moesten ze daar mee stoppen, helaas! Want zo hou je wel je techniek in huis! Als je in geen 30 jaar een onderzeeer maakt dan zijn al je kundige mensen al met pensioen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Kernonderzeers dan
In rotterdam schijnt er trouwens nog een werf te zijn die het wel kan (diesel-Elec)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |