mij best, maar dan kom ik wel met de autoquote:
Goed punt, die moet wel ff binnenkortquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Treinentopic 119 - Waar de HSL er verlaten bij ligt
Ga die maar eens halen.
Bedankt voor de link. Ik had de link via een website waar oneindig veel links naar TV-stations te vinden zijn, maar ik onthoud die URL bar slecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:09 schreef TrainGV het volgende:
http://www.bahntv-online.de/btvo/site/index.php?s=1000&idwc=5
Jeej Bahn TV in Fahrt is weer terug en nu 24 uur per dag!
Kan handig zijn als iemand zich mocht vervelen :p
Ach, importeer je haar toch hierheen, 1 meer of minder maakt ook niet meer uitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En met Vilma zal het wel niks meer worden, tikkie onhandig om op vrijdagavond even een weekendje daarheen te gaan
Gaat best snel vervelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:09 schreef TrainGV het volgende:
http://www.bahntv-online.de/btvo/site/index.php?s=1000&idwc=5
Jeej Bahn TV in Fahrt is weer terug en nu 24 uur per dag!
Kan handig zijn als iemand zich mocht vervelen :p
Zeer bedankt hiervoor, eindelijk weer terugquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:09 schreef TrainGV het volgende:
http://www.bahntv-online.de/btvo/site/index.php?s=1000&idwc=5
Jeej Bahn TV in Fahrt is weer terug en nu 24 uur per dag!
Kan handig zijn als iemand zich mocht vervelen :p
Bron: http://www.nu.nl/news/171(...)en_op_HSL-spoor.htmlquote:UTRECHT - De Nederlandse Spoorwegen gaan vanaf 8 september proefrijden met treinstellen op de hogesnelheidslijn tussen Schiphol en Rotterdam. Dat heeft een woordvoerder van de NS donderdag gezegd.
anp
Over hoe lang de proef gaat duren, wil de NS niet speculeren.
"Zowel de trein als de rails en het beveiligingssysteem (Ertms) worden getest." De datum van 1 oktober waarop minister Camiel Eurlings (Verkeer) hoopte om met de HSL-Zuid-treinen te gaan rijden, lijkt hierdoor welhaast onmogelijk te halen.
Reisduur
De reisduur tussen Schiphol en Rotterdam wordt met de nieuwe treinen op de lijn teruggebracht van 47 minuten naar 26 minuten. In eerste instantie zet de NS gehuurde locomotieven in, voor bestaande intercityrijtuigen.
Deze treinen kunnen 160 kilometer per uur rijden op het hogesnelheidstraject, in plaats van de huidige 140 kilometer per uur op de normale rails. Daarnaast is het traject ook korter dan het huidige traject en zijn er minder stops.
NS
De NS gaat er nog steeds van uit dat de eerste echte hogesnelheidstrein, die geleverd wordt door het Italiaanse AnsaldoBreda, eind dit jaar naar Nederland komt. Ook daar zullen dan eerst proeven mee gehouden worden.
Op het zuidelijke deel van de hogesnelheidslijn, van Rotterdam naar Antwerpen, worden nog geen proeven gehouden.
Thxquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Gaaf Fles!Das me een party wat moeilijker in te halen bordjes
doe zelfquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:24 schreef James1988 het volgende:
Waar blijft dat metrotopic?
Metro's
Treinen
mooie opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:02 schreef James1988 het volgende:
Het grote metrotopic
Zo dan, voor alle metrofetishisten
Nee. Wel een paar keer naar de overkant van water gekeken waar het dan Rusland heettequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:53 schreef bork het volgende:
Leuk verzamelingetje Fles, bent u ook in Rusland geweest? (kon ik niet deduceren uit de bordjesoogst namelijk)
Jeetje! Hoe diep kan je kruipen als linkse rakker? Heel diep zoals je kan lezen...quote:Verklaring van het Algemeen Bestuur van Vereniging ROVER (Reizigers Openbaar Vervoer)
Rikus Spithorst, woordvoerder van reizigersvereniging ROVER, heeft op 16 augustus jl. onder de kop 'Femke Halsema moet dood' (in een column op Fok.nl en onder het pseudoniem Driek Oplopers) GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema bedreigd en opgeroepen haar adres te publiceren opdat haar huis in de fik gestoken kon worden. Dat was bedoeld als satire, maar als zodanig onvoldoende herkenbaar en hoe dan ook niet het soort teksten waar ROVER mee geassocieerd wenst te worden.
Allereerst bieden wij Femke Halsema onze diepe excuses aan.
ROVER-voorzitter Michael van der Vlis had Rikus Spithorst verzocht op Nova, waar hij ter toelichting zaterdagavond was uitgenodigd, volledig en ondubbelzinnig afstand te nemen van zijn column en zijn uitdrukkelijke excuses aan te bieden. Dat heeft hij onvoldoende gedaan en daarom heeft de voorzitter hem meteen daarna van het woordvoerderschap ontheven.
Wij zijn het met die beslissing van de voorzitter geheel eens.
Rikus Spithorst heeft inmiddels al zijn functies in ROVER-verband neergelegd. O.a. was hij landelijk secretaris en voorzitter van de afdeling Amsterdam.
Wij respecteren dat en vinden het verstandig en begrijpelijk.
Deze affaire doet ons veel pijn. Ook vanwege de grote verdiensten die Rikus Spithorst voor onze vereniging heeft gehad.
Inmiddels heeft het bestuur het bestuurslid Aldo Markus verzocht om de nieuwe woordvoerder te zijn. Hij heeft daar mee ingestemd. Hij is via 06-17138848 en communicatie@rover.nl bereikbaar.
Hadden we kunnen zwaaienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een keer in Rusland gestaan en naar Finland gekeken aan de overkant van het water.
minimaal 12,50 per keerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:55 schreef bork het volgende:
Wat kost een boete in belgie?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:13 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Jeetje! Hoe diep kan je kruipen als linkse rakker? Heel diep zoals je kan lezen...
Halsema die met satire en humor een spiegel wordt voorgehouden noemt een crimineel "integer".
Jajaja kruip nog dieper ROVER honden. Ik ga me lidmaatschap opzeggen!
Ik vind ROVER in veel zaken ongenuanceerd en vooral niet gehinderd worden door enige kennis van zaken. Niet mijn club.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:41 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Willy is voor beter OVhet moet ook niet gekker worden
Het probleem is dat, terwijl ze er de ballen verstand van hebben, ze toch een mening verkondigen over technische zaken. Hou daar dan je bek over of zorg dat je wel weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:02 schreef Willy84 het volgende:
ROVER komt op voor de belangen van de reiziger. Het schreeuwen om de belangen van de reiziger hoort daarbij. Zij hoeven geen technische specialisten te hebben. Daar zijn andere parijten voor. Ik bekijk iedere organisatie vanuit haar specifieke taak en doelstelingen. Een bepaalde spanning tussen NS, ROVER en Prorail is mijns inziens gezond.
Dat ze af en toe onzin uitkramen weet ik ook wel.
Ter info: de playlist van In Fahrt is vernieuwd! Nieuwe führerstandmitfahrt-streams dusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:09 schreef TrainGV het volgende:
http://www.bahntv-online.de/btvo/site/index.php?s=1000&idwc=5
Jeej Bahn TV in Fahrt is weer terug en nu 24 uur per dag!
Kan handig zijn als iemand zich mocht vervelen :p
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Viel me trouwens wel op dat er veel stoomlocs op static display stonden overal
Daarom mag Michael van der Vlis ook voor de rest van zijn kersen plukken. Vlak naast de HSL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:13 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Jeetje! Hoe diep kan je kruipen als linkse rakker? Heel diep zoals je kan lezen...
Halsema die met satire en humor een spiegel wordt voorgehouden noemt een crimineel "integer".
Jajaja kruip nog dieper ROVER honden. Ik ga me lidmaatschap opzeggen!
Dan doet ROVER zijn best helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:02 schreef Willy84 het volgende:
ROVER komt op voor de belangen van de reiziger. Het schreeuwen om de belangen van de reiziger hoort daarbij. Zij hoeven geen technische specialisten te hebben. Daar zijn andere parijten voor. Ik bekijk iedere organisatie vanuit haar specifieke taak en doelstelingen. Een bepaalde spanning tussen NS, ROVER en Prorail is mijns inziens gezond.
Dat ze af en toe onzin uitkramen weet ik ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |