hoe kun je uit een aarbei een kut snijdenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Totaal nietMaar wel geniaal voor als je bijvoorbeeld een aardbeienkutje wil maken zoals de_boswachter dat ooit deed. Nu kan het overal!
met je vork in je kontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je klassiekers!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef gers het volgende:
[..]
hoe kun je uit een aarbei een kut snijden
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
met je vork in je kontEet je morgen weer strontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
met je vork in je kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woorden schieten mij tekort om deze traumatische evaring te beschrijven. Veel te lang heb ik moeten kijken naar RickoKun.
ik moest lachenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woorden schieten mij tekort om deze traumatische evaring te beschrijven. Veel te lang heb ik moeten kijken naar RickoKun.
condoom en flipje jam tochquote:
Pas maar op, RickoKun geeft je een paar harde bonken op je oogkas!quote:
Ach deze gasten zijn opzich nog wel normaal ook. Maar zonder mn vaste trainingsmaatje is het niet zo leukquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef gers het volgende:
[..]
wallah wallah ik sweer het jij dood zijn
Wie is je vaste trainingsmaatje?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach deze gasten zijn opzich nog wel normaal ook. Maar zonder mn vaste trainingsmaatje is het niet zo leuk![]()
DUS DAT WORDT MAAR WEER FOKKEN/FAPPEN/JEWEET
lol, die gast moet je in't echt zienquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Pas maar op, RickoKun geeft je een paar harde bonken op je oogkas!
JONGE! HIJS ECHT FACKIN GESPIERT JWAITS!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, die gast moet je in't echt zien
wie was dat dan?quote:
Nee dankjequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, die gast moet je in't echt zien
Ik moet altijd lachen om hemquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee dankje
Volgens mij heeft die gozer trouwens best wel een fucked up mind
niet fukken met rico hij killt je zo met zijn pipaquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
JONGE! HIJS ECHT FACKIN GESPIERT JWAITS!
[ afbeelding ]
die DJ?quote:
als je hem iné echt ziet, zou je hem zo een triangel in z'n handjes drukkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
JONGE! HIJS ECHT FACKIN GESPIERT JWAITS!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als je hem iné echt ziet, zou je hem zo een triangel in z'n handjes drukken
en het zou hem niets eens misstaan ook
joostquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie is je vaste trainingsmaatje?
Corien?
Mênnus hard tanken denk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef afcajos het volgende:
Ik ken alleen jordy irl![]()
En binnenkort ga ik zuipen met ananas!
fok meet in het museumquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef afcajos het volgende:
Ik zou ook nog een keer tegen haar kickboksenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
joost
Maar die pauper is met tanja aan het winkelen (nee niet mijn zusje)
Overigens wil corien nog wel een x tegen mij kickboksen![]()
Ik durf dat niet, straks wordt ik geownd.
Het is Anas, kneusquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef afcajos het volgende:
Nee, dat doe je toch niet, incompetente aarschquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik wil hem ook best openen. Als goedmakertje.
Ik zweer dat ik het doequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, dat doe je toch niet, incompetente aarsch
Vannacht? Vanmorgen. Ik moest werken. Had dus geen tijd meer om een nieuwe te openen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom deed je t vannacht niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |