Geniet ervanquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:23 schreef Windigo het volgende:
Bedankt lieve mensenIk hoop jullie snel terug te zien, maar ja, morgen vliegtuig enzo dus geen tijd meer voor posten
Bedankt voor de vele reacties allemaal

Maar dat is apathie. Dat is verre van wat ik voel sinds ik God in mijn leven heb, die geeft me juist de meest volle emoties.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik heb eens een film gezien waar de mensheid heel vreedzaam was en vol vrede en rust leefden samen in perfecte harmonie. Alleen werd het zo uitgebeeld dat de mensheid helemaal geen uitdrukking meer had en geen expressie plus initiatief werd ook niet getoond. Toen kwam een vrouw in problemen tijdens het zwemmen in een meer en door die soort van verdoofdheid door die perfecte harmonie reageerde niemand op het verdrinken van haar, alsof het ze allemaal niets meer kan interesseren door die hevige innerlijke vrede.
In zo'n wereld zou ik ook niet willen leven. Maar soms lijken mensen wel zoveel afgestompt, halen hun schouders op voor gruwelijke zaken. Je kan het ze echter niet kwalijk nemen in een wereld als deze.quote:Die film ging dan niet over de hemel maar hoe de mensheid zich gaat ontwikkelen over een paar 1000 jaar waarbij er vrede heerst in optima forma en waar agressie en woede niet meer erin gebakken zit.
Film kwam ook een beetje vreemd over, ik dacht ff van, laat de mensheid dan maar af en toe eens flink op elkaar schelden want in een tuin liggen tussen de bloemen alsof mensen aan het slapen zijn tijdens het waken is ook een beeld dat erg saai overkomt.

We kunnen ook een keer msnen als je wilt, dat gaat misschien makkelijker. Of emailen/pmen. In deze topics mis ik de helft. Hele fijne vakantie gewenst.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik hoop echt nog eens met je verder te discussieren, maar goed, dat zal wel komen dan

Het is natuurlijk niet slim om tegen ons te zeggen dat de kosmische christus eraan komt , als Jij er namelijk tegen bent begint hij verdomd interessant te klinken !!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Omdat Hij volledig afwijkt van alles wat de bijbel leert. Omdat zijn komst niet is zoals de bijbel beschrijft.
Overigens noemt hij zichzelf 'De Christus', of 'de Kosmische Christus'. Misleiding dus.

Het was ook de originele versie van de time machine volgens mijquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:24 schreef ToT het volgende:
TopSpin, komt me een beetje over als de originele versie van Time Machine!Kwam exact dat ook in voor, alleen verdronk diegene (bijna) in een rivier i.p.v. een meertje.

Voor jou een geloof, voor degenen die het op poten zetten een feit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:41 schreef ToT het volgende:
Welke profetieën zie je voor je neus uitkomen, Ali?
Die New World Order is geen vaststaand feit, het is een GELOOF dat ons dat te wachten staat.
Welke zijn er al wel echt uitgekomen?

Maitreya Buddha.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet slim om tegen ons te zeggen dat de kosmische christus eraan komt , als Jij er namelijk tegen bent begint hij verdomd interessant te klinken !!
wat was zijn naam ook elkaar ....

Ga je dat ritueel doen die kip hakken in stukkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:43 schreef Rimpelhond het volgende:
nu moet ik eigenlijk kip en groente gaan snijden....

Ergens in het jaar 2070 staat Ali op van de dood en schopt hij dit topic vanuit 2008 naar bovenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kan niet! Het topic is dan gewoon weer opgestaan

iedereen is welkom tochquote:

Die film ging dus over een man die met een tijdmachine richting de toekomst gaat uit nieuwsgierigheid hoe de wereld eruit gaat zien. Kan me van de ene kant best voorstellen dat er over 400 jaar als de mensheid nog in leven is het gevoelsleven afgevlakter is omdat gevoelens en emoties door nieuwe generaties steeds minder heftig worden alsof emoties en gevoelens door de jaren heen uitgeleefd raken door ouderdom doorgegeven van ouders op kinderen maar dat is maar een soort van theorie of hersenkronkel. Net zoals oudere mensen erg vredig en rustig worden en vaak alleen maar behoefte hebben om lekker in bed te liggen om te rusten zonder activiteit en verdere impulsen. Dat de kinderen in het jaar 3030 dus ook helemaal rustig zijn en vreedzaam liggen te relaxen op het gras in een soort van coma. Dat ADHD dan ook niet meer bestaat omdat ook de wereld minder druk zal zijn omdat alles al voorbij is gekomen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar dat is apathie. Dat is verre van wat ik voel sinds ik God in mijn leven heb, die geeft me juist de meest volle emoties.
Mensen die hevig in karma geloven zouden zo kunnen regeren. Immers verdiende loon.

wat een zachtaardige naamquote:

Oke, ik ga hem denk ik wel een keer downloaden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:04 schreef Topspin het volgende:
[..]
Die film ging dus over een man die met een tijdmachine richting de toekomst gaat uit nieuwsgierigheid hoe de wereld eruit gaat zien. Kan me van de ene kant best voorstellen dat er over 400 jaar als de mensheid nog in leven is het gevoelsleven afgevlakter is omdat gevoelens en emoties door nieuwe generaties steeds minder heftig worden alsof emoties en gevoelens door de jaren heen uitgeleefd raken door ouderdom doorgegeven van ouders op kinderen maar dat is maar een soort van theorie of hersenkronkel. Net zoals oudere mensen erg wreedzaam worden en vaak alleen maar behoefte hebben om lekker in bed te liggen om te rusten zonder activiteit en verdere impulsen. Dat de kinderen in het jaar 3030 dus ook helemaal rustig zijn en vreedzaam liggen te relaxen op het gras in een soort van coma. Dat ADHD dan ook niet meer bestaat omdat ook de wereld minder druk zal zijn omdat alles al voorbij is gekomen.

Alles in openbaringen. Maar nog niet alle profeties zijn dus uitgekomen, er staan nog wat grootse dingen te gebeuren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef ToT het volgende:
Ehmmm.....okee, op die site, welke profetieën zijn er NA het schrijven van de Bijbel uitgekomen?

http://www.patmospapers.com/revelatn/rev13.htm lees deze eens.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef ToT het volgende:
Dus wat in Openbaringen staat is allemaal NA het verschijnen van de Bijbel uitgekomen?
En tja; wat nog NIET uitgekomen is, is dus nog geen feit. Je kunt dingen interpreteren zoals je zelf wil: "Ja dit IS nog niet uitgekomen, maar als wat er hier staat klopt, dan gaan de dingen zich op die-en-die manier ontwikkelen, en DAN komt er PRECIES uit wat er hier staat."
Koffiedikkijken heet zoiets, en dat is ongetwijfeld ook een satanische bezigheid!
Een film downloaden? Da's diefstal! Mag niet volgens de 10 geboden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |