abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60738523
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:23 schreef Windigo het volgende:
Bedankt lieve mensen Ik hoop jullie snel terug te zien, maar ja, morgen vliegtuig enzo dus geen tijd meer voor posten Bedankt voor de vele reacties allemaal
Geniet ervan
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:29:22 #152
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60738539
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Geniet ervan
Ik hoop echt nog eens met je verder te discussieren, maar goed, dat zal wel komen dan
pi_60738584
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik heb eens een film gezien waar de mensheid heel vreedzaam was en vol vrede en rust leefden samen in perfecte harmonie. Alleen werd het zo uitgebeeld dat de mensheid helemaal geen uitdrukking meer had en geen expressie plus initiatief werd ook niet getoond. Toen kwam een vrouw in problemen tijdens het zwemmen in een meer en door die soort van verdoofdheid door die perfecte harmonie reageerde niemand op het verdrinken van haar, alsof het ze allemaal niets meer kan interesseren door die hevige innerlijke vrede.
Maar dat is apathie. Dat is verre van wat ik voel sinds ik God in mijn leven heb, die geeft me juist de meest volle emoties.
Mensen die hevig in karma geloven zouden zo kunnen regeren. Immers verdiende loon.
quote:
Die film ging dan niet over de hemel maar hoe de mensheid zich gaat ontwikkelen over een paar 1000 jaar waarbij er vrede heerst in optima forma en waar agressie en woede niet meer erin gebakken zit.

Film kwam ook een beetje vreemd over, ik dacht ff van, laat de mensheid dan maar af en toe eens flink op elkaar schelden want in een tuin liggen tussen de bloemen alsof mensen aan het slapen zijn tijdens het waken is ook een beeld dat erg saai overkomt.
In zo'n wereld zou ik ook niet willen leven. Maar soms lijken mensen wel zoveel afgestompt, halen hun schouders op voor gruwelijke zaken. Je kan het ze echter niet kwalijk nemen in een wereld als deze.
pi_60738601
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:29 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik hoop echt nog eens met je verder te discussieren, maar goed, dat zal wel komen dan
We kunnen ook een keer msnen als je wilt, dat gaat misschien makkelijker. Of emailen/pmen. In deze topics mis ik de helft. Hele fijne vakantie gewenst.
pi_60738642
Hey maar mensen serieus, die meeting moet wel komen voordat ik naar Parijs ga. Of jullie komen gewoon met zijn allen een keer naar Parijs, doen we een occulte toeristentoer.
pi_60738767
Welke profetieën zie je voor je neus uitkomen, Ali?

Die New World Order is geen vaststaand feit, het is een GELOOF dat ons dat te wachten staat.
Welke zijn er al wel echt uitgekomen?
pi_60738813
zoooooo weer bijgelezen...

nu moet ik eigenlijk kip en groente gaan snijden....
pi_60738865
Hehehe tegen de tijd dat het vogeltje gaar is, heb je vast weer genoeg bij te lezen! Leuk dat je er weer bent!

En Ali: Stel maar eens wat voor! Maar vestig er niet te veel hoop op dat we ons massaal gaan bekeren!
pi_60739088
Oke, maar ga dan ook geen reikiballen op mij afvuren om mij te laten zien dat het allemaal heel lief en leuk en positief is.

Kom maar gezellig naar Tilburg want ik heb geen OV
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:54:26 #160
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60739089
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Omdat Hij volledig afwijkt van alles wat de bijbel leert. Omdat zijn komst niet is zoals de bijbel beschrijft.

Overigens noemt hij zichzelf 'De Christus', of 'de Kosmische Christus'. Misleiding dus.
Het is natuurlijk niet slim om tegen ons te zeggen dat de kosmische christus eraan komt , als Jij er namelijk tegen bent begint hij verdomd interessant te klinken !!
wat was zijn naam ook elkaar ....

en al helemaal als zijn komst NIET in de bijbel staat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60739091
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:24 schreef ToT het volgende:
TopSpin, komt me een beetje over als de originele versie van Time Machine! Kwam exact dat ook in voor, alleen verdronk diegene (bijna) in een rivier i.p.v. een meertje.
Het was ook de originele versie van de time machine volgens mij

Goede film was dat
Genieten is toegestaan!!!
pi_60739132
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:41 schreef ToT het volgende:
Welke profetieën zie je voor je neus uitkomen, Ali?

Die New World Order is geen vaststaand feit, het is een GELOOF dat ons dat te wachten staat.
Welke zijn er al wel echt uitgekomen?
Voor jou een geloof, voor degenen die het op poten zetten een feit.

http://www.patmospapers.com/
pi_60739152
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet slim om tegen ons te zeggen dat de kosmische christus eraan komt , als Jij er namelijk tegen bent begint hij verdomd interessant te klinken !!
wat was zijn naam ook elkaar ....
Maitreya Buddha.
pi_60739155
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:43 schreef Rimpelhond het volgende:

nu moet ik eigenlijk kip en groente gaan snijden....
Ga je dat ritueel doen die kip hakken in stukken
pi_60739223
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat kan niet! Het topic is dan gewoon weer opgestaan

Ergens in het jaar 2070 staat Ali op van de dood en schopt hij dit topic vanuit 2008 naar boven
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:00:44 #166
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60739230
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maitreya Buddha.
iedereen is welkom toch
pi_60739275
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:00 schreef Summers het volgende:

[..]

iedereen is welkom toch
Hoe bedoel je?
pi_60739305
Dus Boeddha is de Antichrist?

Ik check je linkje ff.
pi_60739323
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar dat is apathie. Dat is verre van wat ik voel sinds ik God in mijn leven heb, die geeft me juist de meest volle emoties.
Mensen die hevig in karma geloven zouden zo kunnen regeren. Immers verdiende loon.

Die film ging dus over een man die met een tijdmachine richting de toekomst gaat uit nieuwsgierigheid hoe de wereld eruit gaat zien. Kan me van de ene kant best voorstellen dat er over 400 jaar als de mensheid nog in leven is het gevoelsleven afgevlakter is omdat gevoelens en emoties door nieuwe generaties steeds minder heftig worden alsof emoties en gevoelens door de jaren heen uitgeleefd raken door ouderdom doorgegeven van ouders op kinderen maar dat is maar een soort van theorie of hersenkronkel. Net zoals oudere mensen erg vredig en rustig worden en vaak alleen maar behoefte hebben om lekker in bed te liggen om te rusten zonder activiteit en verdere impulsen. Dat de kinderen in het jaar 3030 dus ook helemaal rustig zijn en vreedzaam liggen te relaxen op het gras in een soort van coma. Dat ADHD dan ook niet meer bestaat omdat ook de wereld minder druk zal zijn omdat alles al voorbij is gekomen.

Zomaar een gedachtenspinsel, wie weet dat het straks nog heftiger zal zijn maar ik denk eerder dat er meer rust zal komen ook in het midden Oosten. Als alle oorlogen voorbij zijn zal het vanzelf meer vrede zijn of niet soms? Ooit moet alles besproken en uitgevecht zijn denk ik dan maar dat kan ik mis hebben.
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:07:07 #170
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60739381
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maitreya Buddha.
wat een zachtaardige naam
pi_60739419
Ehmmm.....okee, op die site, welke profetieën zijn er NA het schrijven van de Bijbel uitgekomen?
pi_60739424
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:04 schreef Topspin het volgende:

[..]

Die film ging dus over een man die met een tijdmachine richting de toekomst gaat uit nieuwsgierigheid hoe de wereld eruit gaat zien. Kan me van de ene kant best voorstellen dat er over 400 jaar als de mensheid nog in leven is het gevoelsleven afgevlakter is omdat gevoelens en emoties door nieuwe generaties steeds minder heftig worden alsof emoties en gevoelens door de jaren heen uitgeleefd raken door ouderdom doorgegeven van ouders op kinderen maar dat is maar een soort van theorie of hersenkronkel. Net zoals oudere mensen erg wreedzaam worden en vaak alleen maar behoefte hebben om lekker in bed te liggen om te rusten zonder activiteit en verdere impulsen. Dat de kinderen in het jaar 3030 dus ook helemaal rustig zijn en vreedzaam liggen te relaxen op het gras in een soort van coma. Dat ADHD dan ook niet meer bestaat omdat ook de wereld minder druk zal zijn omdat alles al voorbij is gekomen.
Oke, ik ga hem denk ik wel een keer downloaden.
pi_60739444
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef ToT het volgende:
Ehmmm.....okee, op die site, welke profetieën zijn er NA het schrijven van de Bijbel uitgekomen?
Alles in openbaringen. Maar nog niet alle profeties zijn dus uitgekomen, er staan nog wat grootse dingen te gebeuren.

Het is best ingewikkeld, ook door de structuur van het boek. Maar de regering van de katholieke kerk in de middeleeuwen staat er bijv. in, het einde van die regering, het begin van de eindtijd, etc. Maar het meeste zal in vervulling gaan tijdens en na de new world order.

Deze is vrij helder:

http://www.patmospapers.com/revelatn/rev13.htm

[ Bericht 13% gewijzigd door Ali_Kannibali op 11-08-2008 19:14:36 ]
pi_60739547
Dus wat in Openbaringen staat is allemaal NA het verschijnen van de Bijbel uitgekomen?

En tja; wat nog NIET uitgekomen is, is dus nog geen feit. Je kunt dingen interpreteren zoals je zelf wil: "Ja dit IS nog niet uitgekomen, maar als wat er hier staat klopt, dan gaan de dingen zich op die-en-die manier ontwikkelen, en DAN komt er PRECIES uit wat er hier staat."
Koffiedikkijken heet zoiets, en dat is ongetwijfeld ook een satanische bezigheid!

Een film downloaden? Da's diefstal! Mag niet volgens de 10 geboden!
pi_60739631
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef ToT het volgende:
Dus wat in Openbaringen staat is allemaal NA het verschijnen van de Bijbel uitgekomen?

En tja; wat nog NIET uitgekomen is, is dus nog geen feit. Je kunt dingen interpreteren zoals je zelf wil: "Ja dit IS nog niet uitgekomen, maar als wat er hier staat klopt, dan gaan de dingen zich op die-en-die manier ontwikkelen, en DAN komt er PRECIES uit wat er hier staat."
Koffiedikkijken heet zoiets, en dat is ongetwijfeld ook een satanische bezigheid!

Een film downloaden? Da's diefstal! Mag niet volgens de 10 geboden!
http://www.patmospapers.com/revelatn/rev13.htm lees deze eens.

Ik vraag me weleens af of het diefstal is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')