abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60738523
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:23 schreef Windigo het volgende:
Bedankt lieve mensen Ik hoop jullie snel terug te zien, maar ja, morgen vliegtuig enzo dus geen tijd meer voor posten Bedankt voor de vele reacties allemaal
Geniet ervan
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:29:22 #152
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60738539
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Geniet ervan
Ik hoop echt nog eens met je verder te discussieren, maar goed, dat zal wel komen dan
pi_60738584
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik heb eens een film gezien waar de mensheid heel vreedzaam was en vol vrede en rust leefden samen in perfecte harmonie. Alleen werd het zo uitgebeeld dat de mensheid helemaal geen uitdrukking meer had en geen expressie plus initiatief werd ook niet getoond. Toen kwam een vrouw in problemen tijdens het zwemmen in een meer en door die soort van verdoofdheid door die perfecte harmonie reageerde niemand op het verdrinken van haar, alsof het ze allemaal niets meer kan interesseren door die hevige innerlijke vrede.
Maar dat is apathie. Dat is verre van wat ik voel sinds ik God in mijn leven heb, die geeft me juist de meest volle emoties.
Mensen die hevig in karma geloven zouden zo kunnen regeren. Immers verdiende loon.
quote:
Die film ging dan niet over de hemel maar hoe de mensheid zich gaat ontwikkelen over een paar 1000 jaar waarbij er vrede heerst in optima forma en waar agressie en woede niet meer erin gebakken zit.

Film kwam ook een beetje vreemd over, ik dacht ff van, laat de mensheid dan maar af en toe eens flink op elkaar schelden want in een tuin liggen tussen de bloemen alsof mensen aan het slapen zijn tijdens het waken is ook een beeld dat erg saai overkomt.
In zo'n wereld zou ik ook niet willen leven. Maar soms lijken mensen wel zoveel afgestompt, halen hun schouders op voor gruwelijke zaken. Je kan het ze echter niet kwalijk nemen in een wereld als deze.
pi_60738601
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:29 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik hoop echt nog eens met je verder te discussieren, maar goed, dat zal wel komen dan
We kunnen ook een keer msnen als je wilt, dat gaat misschien makkelijker. Of emailen/pmen. In deze topics mis ik de helft. Hele fijne vakantie gewenst.
pi_60738642
Hey maar mensen serieus, die meeting moet wel komen voordat ik naar Parijs ga. Of jullie komen gewoon met zijn allen een keer naar Parijs, doen we een occulte toeristentoer.
pi_60738767
Welke profetieën zie je voor je neus uitkomen, Ali?

Die New World Order is geen vaststaand feit, het is een GELOOF dat ons dat te wachten staat.
Welke zijn er al wel echt uitgekomen?
pi_60738813
zoooooo weer bijgelezen...

nu moet ik eigenlijk kip en groente gaan snijden....
pi_60738865
Hehehe tegen de tijd dat het vogeltje gaar is, heb je vast weer genoeg bij te lezen! Leuk dat je er weer bent!

En Ali: Stel maar eens wat voor! Maar vestig er niet te veel hoop op dat we ons massaal gaan bekeren!
pi_60739088
Oke, maar ga dan ook geen reikiballen op mij afvuren om mij te laten zien dat het allemaal heel lief en leuk en positief is.

Kom maar gezellig naar Tilburg want ik heb geen OV
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:54:26 #160
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60739089
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Omdat Hij volledig afwijkt van alles wat de bijbel leert. Omdat zijn komst niet is zoals de bijbel beschrijft.

Overigens noemt hij zichzelf 'De Christus', of 'de Kosmische Christus'. Misleiding dus.
Het is natuurlijk niet slim om tegen ons te zeggen dat de kosmische christus eraan komt , als Jij er namelijk tegen bent begint hij verdomd interessant te klinken !!
wat was zijn naam ook elkaar ....

en al helemaal als zijn komst NIET in de bijbel staat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60739091
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:24 schreef ToT het volgende:
TopSpin, komt me een beetje over als de originele versie van Time Machine! Kwam exact dat ook in voor, alleen verdronk diegene (bijna) in een rivier i.p.v. een meertje.
Het was ook de originele versie van de time machine volgens mij

Goede film was dat
Genieten is toegestaan!!!
pi_60739132
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:41 schreef ToT het volgende:
Welke profetieën zie je voor je neus uitkomen, Ali?

Die New World Order is geen vaststaand feit, het is een GELOOF dat ons dat te wachten staat.
Welke zijn er al wel echt uitgekomen?
Voor jou een geloof, voor degenen die het op poten zetten een feit.

http://www.patmospapers.com/
pi_60739152
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet slim om tegen ons te zeggen dat de kosmische christus eraan komt , als Jij er namelijk tegen bent begint hij verdomd interessant te klinken !!
wat was zijn naam ook elkaar ....
Maitreya Buddha.
pi_60739155
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:43 schreef Rimpelhond het volgende:

nu moet ik eigenlijk kip en groente gaan snijden....
Ga je dat ritueel doen die kip hakken in stukken
pi_60739223
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat kan niet! Het topic is dan gewoon weer opgestaan

Ergens in het jaar 2070 staat Ali op van de dood en schopt hij dit topic vanuit 2008 naar boven
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:00:44 #166
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60739230
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maitreya Buddha.
iedereen is welkom toch
pi_60739275
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:00 schreef Summers het volgende:

[..]

iedereen is welkom toch
Hoe bedoel je?
pi_60739305
Dus Boeddha is de Antichrist?

Ik check je linkje ff.
pi_60739323
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar dat is apathie. Dat is verre van wat ik voel sinds ik God in mijn leven heb, die geeft me juist de meest volle emoties.
Mensen die hevig in karma geloven zouden zo kunnen regeren. Immers verdiende loon.

Die film ging dus over een man die met een tijdmachine richting de toekomst gaat uit nieuwsgierigheid hoe de wereld eruit gaat zien. Kan me van de ene kant best voorstellen dat er over 400 jaar als de mensheid nog in leven is het gevoelsleven afgevlakter is omdat gevoelens en emoties door nieuwe generaties steeds minder heftig worden alsof emoties en gevoelens door de jaren heen uitgeleefd raken door ouderdom doorgegeven van ouders op kinderen maar dat is maar een soort van theorie of hersenkronkel. Net zoals oudere mensen erg vredig en rustig worden en vaak alleen maar behoefte hebben om lekker in bed te liggen om te rusten zonder activiteit en verdere impulsen. Dat de kinderen in het jaar 3030 dus ook helemaal rustig zijn en vreedzaam liggen te relaxen op het gras in een soort van coma. Dat ADHD dan ook niet meer bestaat omdat ook de wereld minder druk zal zijn omdat alles al voorbij is gekomen.

Zomaar een gedachtenspinsel, wie weet dat het straks nog heftiger zal zijn maar ik denk eerder dat er meer rust zal komen ook in het midden Oosten. Als alle oorlogen voorbij zijn zal het vanzelf meer vrede zijn of niet soms? Ooit moet alles besproken en uitgevecht zijn denk ik dan maar dat kan ik mis hebben.
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:07:07 #170
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60739381
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maitreya Buddha.
wat een zachtaardige naam
pi_60739419
Ehmmm.....okee, op die site, welke profetieën zijn er NA het schrijven van de Bijbel uitgekomen?
pi_60739424
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:04 schreef Topspin het volgende:

[..]

Die film ging dus over een man die met een tijdmachine richting de toekomst gaat uit nieuwsgierigheid hoe de wereld eruit gaat zien. Kan me van de ene kant best voorstellen dat er over 400 jaar als de mensheid nog in leven is het gevoelsleven afgevlakter is omdat gevoelens en emoties door nieuwe generaties steeds minder heftig worden alsof emoties en gevoelens door de jaren heen uitgeleefd raken door ouderdom doorgegeven van ouders op kinderen maar dat is maar een soort van theorie of hersenkronkel. Net zoals oudere mensen erg wreedzaam worden en vaak alleen maar behoefte hebben om lekker in bed te liggen om te rusten zonder activiteit en verdere impulsen. Dat de kinderen in het jaar 3030 dus ook helemaal rustig zijn en vreedzaam liggen te relaxen op het gras in een soort van coma. Dat ADHD dan ook niet meer bestaat omdat ook de wereld minder druk zal zijn omdat alles al voorbij is gekomen.
Oke, ik ga hem denk ik wel een keer downloaden.
pi_60739444
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef ToT het volgende:
Ehmmm.....okee, op die site, welke profetieën zijn er NA het schrijven van de Bijbel uitgekomen?
Alles in openbaringen. Maar nog niet alle profeties zijn dus uitgekomen, er staan nog wat grootse dingen te gebeuren.

Het is best ingewikkeld, ook door de structuur van het boek. Maar de regering van de katholieke kerk in de middeleeuwen staat er bijv. in, het einde van die regering, het begin van de eindtijd, etc. Maar het meeste zal in vervulling gaan tijdens en na de new world order.

Deze is vrij helder:

http://www.patmospapers.com/revelatn/rev13.htm

[ Bericht 13% gewijzigd door Ali_Kannibali op 11-08-2008 19:14:36 ]
pi_60739547
Dus wat in Openbaringen staat is allemaal NA het verschijnen van de Bijbel uitgekomen?

En tja; wat nog NIET uitgekomen is, is dus nog geen feit. Je kunt dingen interpreteren zoals je zelf wil: "Ja dit IS nog niet uitgekomen, maar als wat er hier staat klopt, dan gaan de dingen zich op die-en-die manier ontwikkelen, en DAN komt er PRECIES uit wat er hier staat."
Koffiedikkijken heet zoiets, en dat is ongetwijfeld ook een satanische bezigheid!

Een film downloaden? Da's diefstal! Mag niet volgens de 10 geboden!
pi_60739631
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef ToT het volgende:
Dus wat in Openbaringen staat is allemaal NA het verschijnen van de Bijbel uitgekomen?

En tja; wat nog NIET uitgekomen is, is dus nog geen feit. Je kunt dingen interpreteren zoals je zelf wil: "Ja dit IS nog niet uitgekomen, maar als wat er hier staat klopt, dan gaan de dingen zich op die-en-die manier ontwikkelen, en DAN komt er PRECIES uit wat er hier staat."
Koffiedikkijken heet zoiets, en dat is ongetwijfeld ook een satanische bezigheid!

Een film downloaden? Da's diefstal! Mag niet volgens de 10 geboden!
http://www.patmospapers.com/revelatn/rev13.htm lees deze eens.

Ik vraag me weleens af of het diefstal is.
pi_60739737
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef ToT het volgende:
Dus Boeddha is de Antichrist?

Ik check je linkje ff.
De paus is de antichrist.

Maitreya is Satan zelf volgens mij.
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:19:40 #177
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60739753
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Jij zegt dat het satan is en dat zeg je ook van ons maar je bent er dus duidelijk tegen en oordeelt dus al , hoe goddelijk ....
pi_60739787
Dus je interpreteert dingen echt op jouw manier, hoe het jou uitkomt en beslist dan of het een zonde is of niet?

Je kijkt die film zonder er voor te betalen. Die mensen hebben hard gewerkt om die film te maken, met de bedoeling dat mensen betalen om er naar te kijken. Als jij er naar kijkt zonder er voor te betalen, steel je hun intellectuele eigendommen dus.

(Niet dat ik geen films download trouwens! )
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:20:56 #179
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60739788
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

ken je toevallig ook positieve eindtijd voorspellingen of heb je je "toevallig " alleen maar geconcentreerd op de negatieve .
pi_60739888
quote:

[..]

Oh ja, dat wilde ik je nog vragen toen je het er over had dat de vaticaan de zetel van de antichrist was: beschouw je Paus Johannes Paulus II, die "de bruggenbouwer" werd genoemd omdat hij vele oorlogen heeft weten te voorkomen of op te lossen, ook als de antichrist?

Ik check je link, maar de profetieën van Nostradamus vind ik eigenlijk interessanter. Die kun je ook op deze manieren interpreteren.
pi_60739892
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij zegt dat het satan is en dat zeg je ook van ons maar je bent er dus duidelijk tegen en oordeelt dus al , hoe goddelijk ....
Ja ik ben ertegen omdat ik vermoed te weten wat deze meneer voor wereld in gedachten heeft. Dat wordt door zijn onderdanen vrij helder uitgelegd in de grote economische, politieke en spirituele agenda's voor de 21e eeuw.
pi_60739933
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:20 schreef ToT het volgende:
Dus je interpreteert dingen echt op jouw manier, hoe het jou uitkomt en beslist dan of het een zonde is of niet?

Je kijkt die film zonder er voor te betalen. Die mensen hebben hard gewerkt om die film te maken, met de bedoeling dat mensen betalen om er naar te kijken. Als jij er naar kijkt zonder er voor te betalen, steel je hun intellectuele eigendommen dus.

Een film die 900 miljoen opbrengt het eerste weekend van draaien kun je ook zien als diefstal wanneer de film slechts 80 miljoen gekost heeft maar dat is de andere kant van het verhaal natuurlijk Commerciele uitbuiting door bedrijven die hoge prijzen vragen niet eens alleen in de filmindustrie maar overal waar je moet betalen boven een schappelijke prijs. Belachelijke winstmarges die behaald worden en zo de consument die van alle kanten genaaid wordt massaal.

Banken die bij geld op de betaalrekening geen rente vergoeding verschaffen als je in de plus staat maar sta je in de min dan betaal je 8,3 procent. Zal wel komen dat het geld op de betaalrekening onzeker is hoelang het erop staat maar dan nog zouden ze via berekeningen en resultaten uit het verleden kunnen inschatten wat ze ervan kunnen gebruiken volgens mij.

Gaat nu wel erg offtopic maar zo wordt je als consument toch een beetje van alle kanten benadeeld in deze wereld. Is dat ook satanisch
pi_60739985
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh ja, dat wilde ik je nog vragen toen je het er over had dat de vaticaan de zetel van de antichrist was: beschouw je Paus Johannes Paulus II, die "de bruggenbouwer" werd genoemd omdat hij vele oorlogen heeft weten te voorkomen of op te lossen,
grinnik
quote:
ook als de antichrist?
Ja.

Je moet alle profeties naast elkaar leggen, dan wordt het duidelijker. Je kan niet alleen openbaringen nemen, veel symboliek uit openbaringen komt weer uit Daniel, of Zacheriah, of Ezekiël, etc. De bijbel legt haar eigen symboliek uit, je hoeft niet te interpreteren, alleen goed te zoeken.

Ik grinnik omdat het vaticaan WO1, 2 en de komende zelf georchestreerd heeft via haar geheime genootschappen. Na WO3 zal de paus opstaan en door de Verenigde Naties aangewezen worden als de man van de vrede, de nieuwe spirituele en politieke leider van de wereld die de naties en religies bijeenbrengt, samen met Maitreya. Dan heb je dus Satan en de antichrist aan de macht, voila, bijbel komt uit.

POPE JP II CALLS FOR NEW WORLD ORDER

POPE BENEDICT CALLS FOR NEW WORLD ORDER

[ Bericht 6% gewijzigd door Ali_Kannibali op 11-08-2008 19:33:16 ]
pi_60740158
Volgens mij kan de paus hoog en laag schreeuwen en dan nog wordt er amper aandacht aan besteedt wat hij te verkondigen heeft. Iemand in wit kostuum met wit petje op wordt denk ik niet helemaal serieus genomen zelfs al is het een geestelijk leider. Denk eerder dat ze de Dalai Lama meer serieus zouden nemen zelfs in het Westen omdat Dalai Lama een hele andere indruk wekt bij veel mensen als ik het goed heb.

Die nieuwe paus komt overigens wel wat evil over inderdaad hoe zijn gezicht eruit ziet, niet bepaald vredelievende uitstraling. Zou me niets verbazen als hij evil connecties erop nahoudt. Dat witte pakje maakt het dan belachelijk. Over serieus nemen van de Paus bedoel ik wanneer hij de wereld vraagt om vredelievend te wezen, daarna gaat het eens zo heftig door met de zelfmoordaanslagen.
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:34:09 #185
34793 neo567
You know who
pi_60740187
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

grinnik
[..]

Ja.

Je moet alle profeties naast elkaar leggen, dan wordt het duidelijker. Je kan niet alleen openbaringen nemen, veel symboliek uit openbaringen komt weer uit Daniel, of Zacheriah, of Ezekiël, etc. De bijbel legt haar eigen symboliek uit, je hoeft niet te interpreteren, alleen goed te zoeken.

Ik grinnik omdat het vaticaan WO1, 2 en de komende zelf georchestreerd heeft via haar geheime genootschappen. Na WO3 zal de paus aangewezen worden als de man van de vrede, de nieuwe spirituele en politieke leider van de wereld die de naties en religies bijeenbrengt, samen met Maitreya. Dan heb je dus Satan en de antichrist aan de macht, voila, bijbel komt uit.

Maar CNN (they controllthe news market, in NL gaat het zo: de journalist wil iets uitzenden; zijn eigen docu, dan zegt de regie: ja maar CNN zend wat anders uit, dus wij ook) is toch eigenlijk een NWO orgaan?
Lijkt me tenminste van wel, dus ze gaan vuurwerk gooien en vervolgens roepen: hee laat dat
pi_60740196
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:33 schreef Topspin het volgende:
Volgens mij kan de paus hoog en laag schreeuwen en dan nog wordt er amper aandacht aan besteedt wat hij te verkondigen heeft. Iemand in wit kostuum met wit petje op wordt denk ik niet helemaal serieus genomen zelfs al is het een geestelijk leider. Denk eerder dat ze de Dalai Lama meer serieus zouden nemen zelfs in het Westen omdat Dalai Lama een hele andere indruk wekt bij veel mensen als ik het goed heb.
Misleiding!

Het is de bedoeling dat je het niet in die hoek zoekt. Achter de schermen heerst het vaticaan supreme. Rusland, VS, China, heel Zuid Amerika, Afrika lijkt me duidelijk, Europa ondertussen ook volgens mij met de EU, alles wordt door het Vaticaan gestuurd.

De Dalai Lama is dikke vrienden met de paus. Maakt deel uit van de oecumenische beweging waar alle spirituele bewegingen zich bij aan zullen sluiten... behalve ZDA dus.
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:36:06 #187
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60740243
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja ik ben ertegen omdat ik vermoed te weten wat deze meneer voor wereld in gedachten heeft. Dat wordt door zijn onderdanen vrij helder uitgelegd in de grote economische, politieke en spirituele agenda's voor de 21e eeuw.
Je denkt ook te weten dat de waarheid is dat sommige mensen van kleins af aan onder de pannen zitten bij demonen en dat is in ieder geval al niet waar .
pi_60740248
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Ik grinnik omdat het vaticaan WO1, 2 en de komende zelf georchestreerd heeft via haar geheime genootschappen. Na WO3 zal de paus opstaan en door de Verenigde Naties aangewezen worden als de man van de vrede, de nieuwe spirituele en politieke leider van de wereld die de naties en religies bijeenbrengt, samen met Maitreya. Dan heb je dus Satan en de antichrist aan de macht, voila, bijbel komt uit.

[ afbeelding ]
Hey kom eens naar BNW toe hier op Fok, het subforum waar ik moderator van ben! Ik weet ZEKER dat jij de beste maatjes zult worden met Lambiekje!
pi_60740255
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Misleiding!

Het is de bedoeling dat je het niet in die hoek zoekt. Achter de schermen heerst het vaticaan supreme. Rusland, VS, China, heel Zuid Amerika, Afrika lijkt me duidelijk, Europa ondertussen ook volgens mij met de EU, alles wordt door het Vaticaan gestuurd.
Dus Bush laat zich leiden door monikken en priesters als hij Irak binnenvalt

pi_60740282
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Je denkt ook te weten dat de waarheid is dat sommige mensen van kleins af aan onder de pannen zitten bij demonen en dat is in ieder geval al niet waar .
Dat weet jij niet. Ik heb wel dergelijke verhalen gehoord, bezeten kinderen die de meest rare dingen doen.
pi_60740316
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:36 schreef Topspin het volgende:

[..]

Dus Bush laat zich leiden door monikken en priesters als hij Irak binnenvalt

Bush is een Skull & Bones lid. Skull & Bones is gelinkt aan de Illuminati in Europa. De Illuminati is opgericht door een Jezuïtische priester Adam Weishaupt.

Verdiep je eens in de orde der Jezuïeten, dat zijn de verantwoordelijken voor de revoluties en oorlogen van de laatste paarhonderd jaar. Sinds de Franse Revolutie ongeveer.
pi_60740356
Ali, BEN jij Lambiekje toevallig???
pi_60740362
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:40 schreef ToT het volgende:
Ali, BEN jij Lambiekje toevallig???
Nee gelukkig niet zeg. Het moet niet gekker worden, of ik moet niet gekker worden.
pi_60740388
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Bush is een Skull & Bones lid. Skull & Bones is gelinkt aan de Illuminati in Europa. De Illuminati is opgericht door een Jezuïtische priester Adam Weishaupt.
Heb een dvd liggen die heet " Bush Brain" ook daar wordt beweerd dat er een machtige persoon Bush alles doet influisteren maar volgens mij niet van de Illuminati maar eerder iemand die bepaalde politieke ontwikkelingen wilt zien gebeuren voor zijn eigen profijt. Moet die dvd nog steeds eens bekijken, zal straks de achterkant eens snel lezen en de naam van die persoon vermelden die achter Bush staat en waar Bush naar luisterd.

Dvd bij media markt gekocht en het lijkt me geen fabel-dvd te zijn. Lijkt me sowieso logisch dat Bush luisterd naar externe partijen buiten zijn eigen partij om. Zonder dat ik meteen in Brave new World ga posten.

Maar goed, het hele Bush verhaal is toch bijna tot een einde gekomen en dan komt er een verse president die waarschijnlijk ook weer van alle kanten kritiek gaat krijgen en waarbij de achterdocht hoogtij gaat vieren.
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:42:08 #195
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60740404
quote:

[..]

1 post dan toch nog maar

Ik vind die Maitreya wel een eng figuur, als ik naar zijn foto's kijk krijg ik een bijzonder onaangenaam gevoel in mijn maag. (Nog een reden waarom ik denk dat God wel aan mijn kant staat, anders waarschuwt hij me niet voor die griezel)
Wat is maitreya zijn doel? Wat weet je over hem?
pi_60740424
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:41 schreef Topspin het volgende:

[..]

Heb een dvd liggen die heet " Bush Brain" ook daar wordt beweerd dat er een machtige persoon Bush alles doet influisteren maar volgens mij niet van de Illuminati maar eerder iemand die bepaalde politieke ontwikkelingen wilt zien gebeuren voor zijn eigen profijt.
Ach Bush is niet zo heel belangrijk, het is meer de CFR, trilateral commission, andere skull & bones leden, de knights of malta, knights of columbus. Die zitten overal, media, politiek, olie, oorlog, bankwezen.
pi_60740504
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ach Bush is niet zo heel belangrijk, het is meer de CFR, trilateral commission, andere skull & bones leden, de knights of malta, knights of columbus. Die zitten overal, media, politiek, olie, oorlog, bankwezen.
En dan nog lijkt het me sterk dat complete organisaties en instellingen zich laten leiden door zulke knights of hoe ze ook heten. Bedrijven zijn denk ik bezig met een eigen cultuur zoals ieder bedrijf een eigen bedrijfscultuur heeft met bepaalde principes en manier van handelen.

Wil me er verder ook niet in verdiepen eerlijk gezegd, ik merk er vrij weinig van dus waarom zou ik me er druk om maken? Wederom een beetje ignore modus omdat het toch niet in mijn leven meespeelt.

Zou Fortis al mijn spaargeld doneren aan die knights dan is het wat anders natuurlijk maar heb er verder weinig last van.
pi_60740570
Goeiemorgen wat een onverwachte wending in een topic met deze titel!
pi_60740746
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:42 schreef Windigo het volgende:

[..]

1 post dan toch nog maar

Ik vind die Maitreya wel een eng figuur, als ik naar zijn foto's kijk krijg ik een bijzonder onaangenaam gevoel in mijn maag. (Nog een reden waarom ik denk dat God wel aan mijn kant staat, anders waarschuwt hij me niet voor die griezel)
Wat is maitreya zijn doel? Wat weet je over hem?
Maitreya noemt zichzelf de 'wereldleraar'. De persoon die hem channelt beweert dat hij de messias van de joden is, de christus van de christenen, de imam mahdi van de moslims, de buddha van de buddhisten, etcetera. Hij is de grotere spirituele avatar waar alle grote religies op wachten en die het tijdperk van vrede en beschaving in zal luiden.

Hij zal verschijnen op iedereen zijn televisie ( ) en tot iedereen spreken in je hoofd via mind control. Hij zal de wereld verenigen, iedereen met de 'spirit of inclusiveness' zal zich om hem heenscharen. Dat zal praktisch de hele wereld zijn want na een allesvernietigende oorlog wil iedereen wereldvrede en eenheid, hoe hoog de kosten ook zijn.

Iedereen met een spirit van 'exclusiveness', dat zijn de fundamentalistische christenen die weten dat dit zou gebeuren en dat dit Satan is die de wereld komt misleiden, zullen een verschuiving in bewustzijn moeten doormaken om deel te kunnen nemen aan de nieuwe beschaving. Ik heb letterlijk gelezen dat de mensen die zich hier mee bezig houden geloven dat dat beter in de andere wereld kan gebeuren, waar astrale hoge wezens ze onder handen kunnen nemen.

Dat komt er dus op neer dat je christenvervolgingen krijgt. In China is dat al aan de gang en wat je tijdens de middeleeuwen had in Europa met de inquisitie van de katholieke kerk is wat er wereldwijd gaat gebeuren.

Aangezien iedereen zal geloven dat fundamentalisme in de weg van wereldvrede staat, zullen mensen christenen ook afmaken en geloven dat ze God behagen, aangezien die Maitreya de representatief van god zal zijn. Wij in het westen worden al flink gebrainwashed met filmpjes als Zeitgeist en dat soort nonsens zodat we geloven dat alle religies in essentie hetzelfde zijn en dat Jezus gewoon de zonnegod is net als al die anderen. Iemand als ik zal dat echter nooit accepteren want ik heb mijn huiswerk gedaan.

Mijn kerk gelooft dat er een wereldwijde sabbath komt, de zondag, zoals van de katholieke kerk. Dit zal denk ik een 'earth sabbath' worden, een rustdag voor de planeet in het teken van duurzame ontwikkeling. Op zaterdag moet gewerkt worden. Ik kan dan echter niet werken van zaterdag is de sabbath van mijn God. Daarmee ben ik strafbaar voor terrorisme op grond van religieus extremisme.

Alle vrijheid zal worden afgenomen, alle rijkdom herverdeeld. Wat je nu bezig zal niet meer van jou zijn maar voor iedereen. Eerst zal er complete anarchie zijn en later mag je je basisbehoeften vervullen. Alles wat je meer dan nodig hebt om te kunnen leven, dus eten, drinken en onderdak, is eigenlijk teveel en ook niet duurzaam voor de planeet. Dus we gaan back to basic om de planeet in leven te houden.

Deze man is gewoon een slap aftreksel van de ware Jezus Christus die met glorie macht en koninklijkheid in de wereld zal komen op ziljoenen engelen en waar iedereen die Hem haat voor weg zal rennen in angst en terreur. Zoals alles van Satan een slap aftreksel is van de ware levende God.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 11-08-2008 19:59:33 ]
pi_60740771

Waarom moet ik nu aan de pink panter denken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')