Vroeg???quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:06 schreef lucithai het volgende:
Zozo, wat een geile praat zo vroeg op de dag.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Toen een kerel na de seks zei "ik voel me bij jou net zo op mn gemak als bij mn moeder, echt super!"
Ja, ik slik alles letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:28 schreef lord_sylus het volgende:
had ik niet anders verwacht
waar lust jij nu niet pap van?![]()
Zal ik moeten onthoudenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef lucithai het volgende:
[..]
Ja, ik slik alles letterlijk en figuurlijk.
Godsamme zeg, jij bent zo'n ontzettende slijmbal, gladjanus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
mening enorm snel herzien, je bent zeker en vast niet lelijk maar eerder sexy en knap![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Deze moet ik onthouden voor als ik ben klaargekomen en het vrouwke nog niet, kan ik me lekker op mijn rug draaien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Toen een kerel na de seks zei "ik voel me bij jou net zo op mn gemak als bij mn moeder, echt super!"
Daar zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:58 schreef Karina het volgende:
Mannen die een kwartier (of nog eerder) na de seks alweer beginnen te zeuren dat ze "zin" hebben.
Pardon, kennen wij elkaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:14 schreef Rebelgirl78 het volgende:
hahaha.
En deze vond ik ook niet echt denderend: Jeetje, je ziet er bloot wel dikker uit!
1x per dag is meer dan voldoende voor mij, mijn libido is niet zo hoog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar zou ik geen problemen mee hebben
1x per dag ... telt het dan ook als je 5 uur aan een stuk bezig bent? das toch ook maar 1x?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:40 schreef Karina het volgende:
[..]
1x per dag is meer dan voldoende voor mij, ijn libido is niet zo hoog.
5 uur lang heb ik geen conditie voor en lijkt me eigenlijk ook wel saaiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:54 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
1x per dag ... telt het dan ook als je 5 uur aan een stuk bezig bent? das toch ook maar 1x?
het is ook niet 5 uur lang missionaris positie en pompen als een duracel konijn! het is 5 uur lang beide lichamen volledig verwennen... en nadien uitgeput in elkaars armen vallen met alleen oog en hart voor elkaar!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:45 schreef Karina het volgende:
[..]
5 uur lang heb ik geen conditie voor en lijkt me eigenlijk ook wel saai
he gatverdammequote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
het is ook niet 5 uur lang missionaris positie en pompen als een duracel konijn! het is 5 uur lang beide lichamen volledig verwennen... en nadien uitgeput in elkaars armen vallen met alleen oog en hart voor elkaar!
Je klinkt als een wijf.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
het is ook niet 5 uur lang missionaris positie en pompen als een duracel konijn! het is 5 uur lang beide lichamen volledig verwennen... en nadien uitgeput in elkaars armen vallen met alleen oog en hart voor elkaar!
Dat de voorbeeld die ik aanhaalde binnen 6 uur 24 uur geleden is begonnen, ben nog een beetje moe dus vergeef me als ik niet 100% zinnige dingen vertel vandaagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:17 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat is de link tussen "als een wijf zijn" en "je gelukkig voelen"
wanneer heb jij voor het eerst sex gehad?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:18 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Dat de voorbeeld die ik aanhaalde binnen 6 uur 24 uur geleden is begonnen, ben nog een beetje moe dus vergeef me als ik niet 100% zinnige dingen vertel vandaag![]()
wat in godsnaam heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor het eerst sex gehad?
vroeg het me af, je komt op mij over alsof je deze week voor het eerst gesext heb met je praatjes overalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:31 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
wat in godsnaam heeft dat ermee te maken?![]()
eerste ervaring 15, eerste echte sexuele relatie 17
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
jamer voor u dat die praatjes hier al een jaar (of meer) gepost worden... en dat ik al een zoontje heb van 3 en een relatie met mijn vriendin dat al 9.5 jaar duurtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
vroeg het me af, je komt op mij over alsof je deze week voor het eerst gesext heb met je praatjes overal
hihi ik kan wel inzien dat mannen die zo denken voor vele vrouwen een afknapper zijn!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:56 schreef MuRKie het volgende:
[..]
5 seconden rukken op je bureaublad achtergrond en vervolgens terug naar de realiteit lord_sylus
irl misschien een optie?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:59 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
jamer voor u dat die praatjes hier al een jaar (of meer) gepost worden... en dat ik al een zoontje heb van 3 en een relatie met mijn vriendin dat al 9.5 jaar duurt![]()
en man moet gewoon af en toe de tiener nog los kunnen laten voordat de grijze haren hem volledig verouderen!
en waar anders dan op FOK
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:01 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
hihi ik kan wel inzien dat mannen die zo denken voor vele vrouwen een afknapper zijn!
Gaat moelijk ben nog te moe van gisterenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:10 schreef MuRKie het volgende:
[..]ik vind jou best grappig
Gewoon feilloos aan kunnen voelen dat vrouwen op mij afknappen terwijl jij in de waan blijft dat je 5 uur op je o zo mooie vriendin mag batsenDe tijd dat jouw nerd-look zijn vruchten afwerpt moet nog aanbreken btw..
Please wake up
Het ging toch om afknappersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:11 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
ja vinden mannen wel lekker, vooral als ik hem deepthroat
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:10 schreef MuRKie het volgende:
[..]ik vind jou best grappig
Gewoon feilloos aan kunnen voelen dat vrouwen op mij afknappen terwijl jij in de waan blijft dat je 5 uur op je o zo mooie vriendin mag batsenDe tijd dat jouw nerd-look zijn vruchten afwerpt moet nog aanbreken btw..
Please wake up
Gastquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:16 schreef lord_sylus het volgende:
Gigantische berg onzin over hoe deze nerd zijn vriendin mag stampen en hoe geweldig zijn seksleven is
Ti's een hittepit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef MuRKie het volgende:
Lord Sylus, is dat je echte foto in je FoBo? Wat zal jij dan een knap heet ding hebben
Maar "knap heet ding" is natuurlijk relatief, dat moet ik toegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |