Hebben vrouwen ook een zaakje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef EmiltjE het volgende:
[..]
boter! hou jij het zaakje maar ff in gareel!
en ben het ook met je eens!
Bemoei je met je eigen zaken!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef EmiltjE het volgende:
[..]
vrouwen hebben altijd hun ""zaakjes"".
maar dat maakt vrouwen ook mooi
Beetje raar ja. Als ie nou zou zeggen van "Je kier staat nou net zo open als die van m'n ouwe moedertje" en dan zonder verder waardeoordeel... Dat is op zich niet gek, toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Toen een kerel na de seks zei "ik voel me bij jou net zo op mn gemak als bij mn moeder, echt super!"
Dat wordt geapprecieerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:13 schreef EmiltjE het volgende:
[..]
dat doe ik ! maar denk graag mee met discussies boter!
Okayquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Toen een kerel na de seks zei "ik voel me bij jou net zo op mn gemak als bij mn moeder, echt super!"
je grapt toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Vroeg???quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:06 schreef lucithai het volgende:
Zozo, wat een geile praat zo vroeg op de dag.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Ja, ik slik alles letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:28 schreef lord_sylus het volgende:
had ik niet anders verwacht
waar lust jij nu niet pap van?![]()
Zal ik moeten onthoudenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef lucithai het volgende:
[..]
Ja, ik slik alles letterlijk en figuurlijk.
Godsamme zeg, jij bent zo'n ontzettende slijmbal, gladjanus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
mening enorm snel herzien, je bent zeker en vast niet lelijk maar eerder sexy en knap![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |