Deze moet ik onthouden voor als ik ben klaargekomen en het vrouwke nog niet, kan ik me lekker op mijn rug draaien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Toen een kerel na de seks zei "ik voel me bij jou net zo op mn gemak als bij mn moeder, echt super!"
Daar zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:58 schreef Karina het volgende:
Mannen die een kwartier (of nog eerder) na de seks alweer beginnen te zeuren dat ze "zin" hebben.
Pardon, kennen wij elkaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:14 schreef Rebelgirl78 het volgende:
hahaha.
En deze vond ik ook niet echt denderend: Jeetje, je ziet er bloot wel dikker uit!
1x per dag is meer dan voldoende voor mij, mijn libido is niet zo hoog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar zou ik geen problemen mee hebben
1x per dag ... telt het dan ook als je 5 uur aan een stuk bezig bent? das toch ook maar 1x?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:40 schreef Karina het volgende:
[..]
1x per dag is meer dan voldoende voor mij, ijn libido is niet zo hoog.
5 uur lang heb ik geen conditie voor en lijkt me eigenlijk ook wel saaiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:54 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
1x per dag ... telt het dan ook als je 5 uur aan een stuk bezig bent? das toch ook maar 1x?
het is ook niet 5 uur lang missionaris positie en pompen als een duracel konijn! het is 5 uur lang beide lichamen volledig verwennen... en nadien uitgeput in elkaars armen vallen met alleen oog en hart voor elkaar!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:45 schreef Karina het volgende:
[..]
5 uur lang heb ik geen conditie voor en lijkt me eigenlijk ook wel saai
he gatverdammequote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
het is ook niet 5 uur lang missionaris positie en pompen als een duracel konijn! het is 5 uur lang beide lichamen volledig verwennen... en nadien uitgeput in elkaars armen vallen met alleen oog en hart voor elkaar!
Je klinkt als een wijf.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
het is ook niet 5 uur lang missionaris positie en pompen als een duracel konijn! het is 5 uur lang beide lichamen volledig verwennen... en nadien uitgeput in elkaars armen vallen met alleen oog en hart voor elkaar!
Dat de voorbeeld die ik aanhaalde binnen 6 uur 24 uur geleden is begonnen, ben nog een beetje moe dus vergeef me als ik niet 100% zinnige dingen vertel vandaagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:17 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat is de link tussen "als een wijf zijn" en "je gelukkig voelen"
wanneer heb jij voor het eerst sex gehad?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:18 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Dat de voorbeeld die ik aanhaalde binnen 6 uur 24 uur geleden is begonnen, ben nog een beetje moe dus vergeef me als ik niet 100% zinnige dingen vertel vandaag![]()
wat in godsnaam heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor het eerst sex gehad?
vroeg het me af, je komt op mij over alsof je deze week voor het eerst gesext heb met je praatjes overalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:31 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
wat in godsnaam heeft dat ermee te maken?![]()
eerste ervaring 15, eerste echte sexuele relatie 17
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
jamer voor u dat die praatjes hier al een jaar (of meer) gepost worden... en dat ik al een zoontje heb van 3 en een relatie met mijn vriendin dat al 9.5 jaar duurtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
vroeg het me af, je komt op mij over alsof je deze week voor het eerst gesext heb met je praatjes overal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |