Hopen dat ik eerste 3u geen wiskunde hebquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
tellen kan je toch niet, dus dan begin je gewoon het 4e uur.
Ik ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef gers het volgende:
ik voel me nu oud nu iedereen het over de middelbare school heeft
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef gers het volgende:
ik voel me nu oud nu iedereen het over de middelbare school heeft
Goeiemorgen Ananasquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
BK = GUido + mooibooi.
Dan ga je toch nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik maandagochtend eerste uur moet beginnen ga ik een klacht indienen. Dat heb ik gewoon al 2 jaar niet meer gehad
Ik heb er nog 2 voor jequote:
mooi want het is erg vervelend als je zit te kakken en ze zijn opquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef BigKahuna het volgende:Ik keek zo zwemmen, ik dacht waarom gaan ze zo langzaam
Was het een herhaling in slowmotion!
* Gooit twee bijbels richting.. uhm oss ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef gers het volgende:
[..]
mooi want het is erg vervelend als je zit te kakken en ze zijn op
Daarom heb ik in gevallen van nood altijd een paar Korans in de wc liggenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:54 schreef gers het volgende:
[..]
mooi want het is erg vervelend als je zit te kakken en ze zijn op
Oss jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Gooit twee bijbels richting.. uhm oss ofzo?
deze veegt ook heerlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom heb ik in gevallen van nood altijd een paar Korans in de wc liggen
Bjorn Borgs zijn fucking debielquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die zich druk maken over hypes/mode
Ff met z'n allen zeggen dat McKillem een emo is
'quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bjorn Borgs zijn fucking debiel
klopt maar dat is niet het issuequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bjorn Borgs zijn fucking debiel
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:59 schreef gers het volgende:
[..]
deze veegt ook heerlijk
[ afbeelding ]
Daar was veel kritiek op jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:07 schreef gers het volgende:
ajax had toch zo'n lelijk uitshirt eerst?![]()
al gevonden
[ afbeelding ]
geef toe het is toch niet echt een juweeltjequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar was veel kritiek op ja![]()
Wacht deze is mooi even opzoeken hoor
apartquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar was veel kritiek op ja![]()
Wacht deze is mooi even opzoeken hoor
edit: hier is hij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |