Ja hequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:27 schreef Sackboy het volgende:
Jonge moeder heb jij.
Is toch de nieuwe trend na tiener zwangerschappen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cwl heh, ik ben sowieso jonger..![]()
Mijn zoon is ouder dan ik..
Hij begon eind juni officieel, half juni was ik dus ongeveer van school wegquote:
oh noes.. weet je hoe stil het hier dan zal zijn..quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
jwzVanaf dat moment geen nachtbagger meer voor mij
Voor mij geld hetzelfdequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
oh noes.. weet je hoe stil het hier dan zal zijn..
Geen verkeerd geopende topics meerquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
oh noes.. weet je hoe stil het hier dan zal zijn..
Wij zijn gewoon trendsetters..quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:32 schreef BobbyB het volgende:
Is toch de nieuwe trend na tiener zwangerschappen?
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geen verkeerd geopende topics meerStond ik toch lichtelijk om bekend
Ik probeer wel zoveel mogelijk nachten op te blijvenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga geen nieuw topic openen, dat kan ik niet
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik probeer wel zoveel mogelijk nachten op te blijven
Mijn map met mooie plaatjes word steeds uitgebreiderquote:
Heb je nog 3 weken ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:38 schreef slindenau het volgende:
1 Sept. begin ik ook weer ja, helaas weinig tijd over om te baggeren dan.
Als ik maandagochtend eerste uur moet beginnen ga ik een klacht indienen. Dat heb ik gewoon al 2 jaar niet meer gehadquote:
tellen kan je toch niet, dus dan begin je gewoon het 4e uur.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik maandagochtend eerste uur moet beginnen ga ik een klacht indienen. Dat heb ik gewoon al 2 jaar niet meer gehad
Hopen dat ik eerste 3u geen wiskunde hebquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
tellen kan je toch niet, dus dan begin je gewoon het 4e uur.
Ik ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef gers het volgende:
ik voel me nu oud nu iedereen het over de middelbare school heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |