Jij zegt dat je juist wel een eigen mening hebt omdat je haar niet lelijk vindt.. dan zou je dus eigenlijk zeggen dat je expres zegt dat je haar niet lelijk vindt zodat je kan zeggen dat je een eigen mening hebtquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?Moet je bij die KutUi zijn.
Nee, ik zeg juist dat ik een eigen mening heb omdat ik Duffy juist WEL leuk vind itt de rest van jullie (op Triptamine na dan). En zo zeg ik ook dat ik MySpace leuker vind dan Hyves. Als mijn intentie is om perse een andere mening te hebben dan had ik ook wel gezegd dat jullie kut users zijn.. oh wacht, dat is ook zo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij zegt dat je juist wel een eigen mening hebt omdat je haar niet lelijk vindt.. dan zou je dus eigenlijk zeggen dat je expres zegt dat je haar niet lelijk vindt zodat je kan zeggen dat je een eigen mening hebt
Hilary Duff en Aimee Duffy door elkaar halen.quote:
Trueth hurtsquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:34 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb zin om dit met die Hangui te doen.![]()
[ afbeelding ]
Je moet niet spotten met Parkinson.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:37 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Trueth hurts
Bij het aanschouwen van het mes beginnen je handjes al te trillen
Ik haal niks door elkaar held.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik zeg juist dat ik een eigen mening heb omdat ik Duffy juist WEL leuk vind itt de rest van jullie (op Triptamine na dan). En zo zeg ik ook dat ik MySpace leuker vind dan Hyves.
[..]
Hilary Duff en Aimee Duffy door elkaar halen.
Oftewel, je doet het dus om een andere mening te hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik zeg juist dat ik een eigen mening heb omdat ik Duffy juist WEL leuk vind itt de rest van jullie (op Triptamine na dan). En zo zeg ik ook dat ik MySpace leuker vind dan Hyves. Als mijn intentie is om perse een andere mening te hebben dan had ik ook wel gezegd dat jullie kut users zijn.. oh wacht, dat is ook zo.
[..]
Hilary Duff en Aimee Duffy door elkaar halen.
Het is wel haar hoofdquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:39 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik haal niks door elkaar held.
2 verschillende onderwerpen
Duffy en tieten. Enniehoe, bobby denkt dat de tietenfoto h. Duf is
Dat maak jij er van.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oftewel, je doet het dus om een andere mening te hebben
Dat maakte je er zelf vanquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel haar hoofd![]()
[..]
Dat maak jij er van.en daarmee zeg ik niet dat jullie geen eigen mening hebben.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik zeg juist dat ik een eigen mening heb omdat ik Duffy juist WEL leuk vind itt de rest van jullie (op Triptamine na dan). En zo zeg ik ook dat ik MySpace leuker vind dan Hyves. Als mijn intentie is om perse een andere mening te hebben dan had ik ook wel gezegd dat jullie kut users zijn.. oh wacht, dat is ook zo.
Nee, daarmee zei ik dat het een feit was dat jullie kut users zijn.quote:
quote:
Hieroquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:42 schreef BobbyB het volgende:
Waar zijn de leuke users eigenlijk?
Samequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We zitten maar te klooien, tenminste, ik wel.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:46 schreef BobbyB het volgende:
Amy Macdonald vind ik ook wel geil![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef DeHangui het volgende:
Het is lelijk, scheel en dik, rara?Hey... Duffy, okee, maar blijf met je gore uiers van Haley afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef DeHangui het volgende:
Het is lelijk, scheel en dik, rara?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Wat een benen, dikker als der tailliquote:
Ja, wat dacht je van Photoshopquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:50 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wat een benen, dikker als der tailli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |