abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60726845
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:31 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? Moet je bij die KutUi zijn.
Jij zegt dat je juist wel een eigen mening hebt omdat je haar niet lelijk vindt.. dan zou je dus eigenlijk zeggen dat je expres zegt dat je haar niet lelijk vindt zodat je kan zeggen dat je een eigen mening hebt
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60726852
Duffy

Tieten

Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60726873
Ik heb zin om dit met die Hangui te doen.

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60726913
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:33 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Jij zegt dat je juist wel een eigen mening hebt omdat je haar niet lelijk vindt.. dan zou je dus eigenlijk zeggen dat je expres zegt dat je haar niet lelijk vindt zodat je kan zeggen dat je een eigen mening hebt
Nee, ik zeg juist dat ik een eigen mening heb omdat ik Duffy juist WEL leuk vind itt de rest van jullie (op Triptamine na dan). En zo zeg ik ook dat ik MySpace leuker vind dan Hyves. Als mijn intentie is om perse een andere mening te hebben dan had ik ook wel gezegd dat jullie kut users zijn.. oh wacht, dat is ook zo.
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:34 schreef DeHangui het volgende:
Duffy

Tieten

[ afbeelding ]
Hilary Duff en Aimee Duffy door elkaar halen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60726921
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:34 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb zin om dit met die Hangui te doen.

[ afbeelding ]
Trueth hurts

Bij het aanschouwen van het mes beginnen je handjes al te trillen
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60726959
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:37 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Trueth hurts

Bij het aanschouwen van het mes beginnen je handjes al te trillen
Je moet niet spotten met Parkinson.
pi_60726971
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:37 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee, ik zeg juist dat ik een eigen mening heb omdat ik Duffy juist WEL leuk vind itt de rest van jullie (op Triptamine na dan). En zo zeg ik ook dat ik MySpace leuker vind dan Hyves.
[..]

Ik haal niks door elkaar held.

2 verschillende onderwerpen

Duffy en tieten. Enniehoe, bobby denkt dat de tietenfoto h. Duf is
pi_60726978
quote:

[..]

Nee, ik zeg juist dat ik een eigen mening heb omdat ik Duffy juist WEL leuk vind itt de rest van jullie (op Triptamine na dan). En zo zeg ik ook dat ik MySpace leuker vind dan Hyves. Als mijn intentie is om perse een andere mening te hebben dan had ik ook wel gezegd dat jullie kut users zijn.. oh wacht, dat is ook zo.
[..]

Oftewel, je doet het dus om een andere mening te hebben
pi_60726997
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:39 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Ik haal niks door elkaar held.

2 verschillende onderwerpen

Duffy en tieten. Enniehoe, bobby denkt dat de tietenfoto h. Duf is
Het is wel haar hoofd
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:40 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Oftewel, je doet het dus om een andere mening te hebben
Dat maak jij er van. en daarmee zeg ik niet dat jullie geen eigen mening hebben.
pi_60727028
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Het is wel haar hoofd
[..]

Dat maak jij er van. en daarmee zeg ik niet dat jullie geen eigen mening hebben.
Dat maakte je er zelf van
:
quote:

[..]

pi_60727036
Waar zijn de leuke users eigenlijk?
pi_60727049
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:42 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Dat maakte je er zelf van
:
[..]

Nee, daarmee zei ik dat het een feit was dat jullie kut users zijn. Is een duidelijk verschil.
pi_60727061
Leave BobbyB alone!
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_60727087
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:43 schreef Sackboy het volgende:
Leave BobbyB alone!
We zitten maar te klooien, tenminste, ik wel.
pi_60727114
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:42 schreef BobbyB het volgende:
Waar zijn de leuke users eigenlijk?
Hiero
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:44 schreef BobbyB het volgende:

[..]

We zitten maar te klooien, tenminste, ik wel.
Same

BobbyB de mod
pi_60727137
Amy Macdonald vind ik ook wel geil

pi_60727153
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:46 schreef BobbyB het volgende:
Amy Macdonald vind ik ook wel geil

[ afbeelding ]
pi_60727164
Het is lelijk, scheel en dik, rara?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60727181
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_60727198
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef DeHangui het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey... Duffy, okee, maar blijf met je gore uiers van Haley af
pi_60727233
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef DeHangui het volgende:
SPOILER
pi_60727253
pi_60727257
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een benen, dikker als der tailli
pi_60727273

pi_60727274
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:50 schreef DeHangui het volgende:

[..]

Wat een benen, dikker als der tailli
Ja, wat dacht je van Photoshop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')