quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, omdat je Hyves en msn afkraakt, maar wel een Myspace hebt
die nederlandse is paalbaar maar goed dat is alles wat ademtquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind onze eigen Nederlandse hamster ook leuk hoor.Hamsters zijn sowieso leuk.
MySpace is gewoon leuk. Duffy is ook gewoon leuk. Punt uit.
Mja dat Hyves redelijk brak is ben ik wel met je eens, al gaat het navigeren wel beter naar mate je er gewend aan raaktquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat Hyves gewoon een Nederlandse ripoff is van MySpace die ook nog eens niet normaal functioneert door die brakke AJAX implementaties en je kan er gewoon slecht navigeren en MSN is voor mensen <18 en daar hoor ik al lang niet meer bij
ajax ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat Hyves gewoon een Nederlandse ripoff is van MySpace die ook nog eens niet normaal functioneert door die brakke AJAX implementaties en je kan er gewoon slecht navigeren en MSN is voor mensen <18 en daar hoor ik al lang niet meer bij
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef gers het volgende:
[..]
ajax ?
wat moet dat voetbalteam/schoonmaakmiddel/brandblussermerk met hyves
Eenschquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:19 schreef DeHangui het volgende:hyves
msn
Kwekker
DeHangui
Dr. Phil
gers
jordeeeh
ben geen ict-nerdquote:
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:21 schreef Sackboy het volgende:
De asian chick uit deze gif:
http://img87.imageshack.us/img87/2491/809616518ax1.gif
is trouwens Rosa Kato![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehm dat kan je gewoon uitzettenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb wel Hyves btw, maar ik doe er niks mee. en vroeger heb ik ook veel MSN gebruikt, maar dat was voordat ze irritante buzzers en irritante animaties erin pleurde. Ben het ook gewoon ontgroeit.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef gers het volgende:
[..]
ajax ?
wat moet dat voetbalteam/schoonmaakmiddel/brandblussermerk met hyves
Nou je hebt mij er ook echt mee hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie plagen mij toch ook? Ik jullie
quote:
quote:
Bobby is een meeloper, Bobby heeft geen eigen mening, Bobby is kansloosquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
Welke idioot bij Hotmail heeft trouwens bedacht dat ze je wachtwoord sturen naar het e-mail adres waar je dus niet meer inkomt?![]()
Naar aanleiding van dat MSN gezeur dacht ik weer eens in te loggen op MSN maar ik weet mijn wachtwoord niet meer....
Whehehequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
Welke idioot bij Hotmail heeft trouwens bedacht dat ze je wachtwoord sturen naar het e-mail adres waar je dus niet meer inkomt?![]()
Naar aanleiding van dat MSN gezeur dacht ik weer eens in te loggen op MSN maar ik weet mijn wachtwoord niet meer....
Hangende uiersquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:26 schreef DeHangui het volgende:
[..]Mensen die zichzelf BobbyB noemen
quote:
Ik heb juist wel een eigen mening, als ik meeloper zou zijn, zou ik Duffy ook wel lelijk vinden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:27 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Bobby is een meeloper, Bobby heeft geen eigen mening, Bobby is kansloos
Wie?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:25 schreef gers het volgende:
wees eens lief
boddy kan er niks aan doen dat ie duffy een lekker wijf vindt
Oja, en als je een mening deelt met anderen heb je gelijk geen eigen mening meerquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb juist wel een eigen mening, als ik meeloper zou zijn, zou ik Duffy ook wel lelijk vinden.
En BobbyB heb ik niet verzonnen, moet je bij mijn moeder zijn die mij Bobby noemt
[..]
Wie?
Dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja, en als je een mening deelt met anderen heb je gelijk geen eigen mening meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |