Of weggewaaid misschien?quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:23 schreef MLF het volgende:
Wat is het raarste wat er van jou gestolen is?
Ik ben sinds vorige week een pot basilicum kwijt die voor de deur stond.
Ik ga er maar even van uit dat ie gestolen is.
Briljant.quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:41 schreef aKboR het volgende:
Terwijl ik een parkeerautomaat zocht die muntgeld accepteerde is mijn plasitc tasje met daarin twee potjes,
een met ontlastig en een met ochtend urine voor onderzoek in het laboratorium, uit mijn auto gejat.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:41 schreef aKboR het volgende:
Terwijl ik een parkeerautomaat zocht die muntgeld accepteerde is mijn plasitc tasje met daarin twee potjes, een met ontlastig en een met ochtend urine voor onderzoek in het laboratorium, uit mijn auto gejat.
Handvat? til jij je auto op dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:23 schreef biertank het volgende:
Handvat van mijn auto, uiteraard die van de bestuurderskant
Was heel irritant deur openmaken.
Het zit echt diep hequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:05 schreef ach het volgende:
Een klein speelgoeddinosaurusje, zo'n 20 jaar geleden.
Nein, hij was bruin/oranje. Ik mis hem nog steedsquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:30 schreef maok het volgende:
Mij oma had een keer een omgekeerde diefstal. Zat er ineens een speelgoeddino in haar handtas toen ze hem open deed. Er had net zo goed iets uit haar tas gehaald kunnen worden dus.
@ ach, was het misschien een donkerbruin/zwart gedrocht met witte tanden?
Dat hebben ze bij mij eens geprobeerd volgens mij, die zat verdacht los toen ik mijn fiets eens van het station haalde.quote:
Jassen jatten is vrij normaal in de kroeg. Nee, ik doe het zelf nooit maar mijn stapjas is ooit gestolen net als die van een paar vrienden. Helaas...quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had met koninginnedag in A'dam mijn jas op de grond gelegd en toen is ie gejat
En nee, er zat niks in de zakken (hooguit een paar gebruikte zakdoeken)
Bij mijn oma is trouwens een keer de bliksemafleider van het dak van de flat gejat
hahahahahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:40 schreef Blackeagle het volgende:
Ze hebben een keer ingebroken in mijn auto voor een paar snoeprepen.
:S:S:S
En, heb je de bakken nog terug gekregen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:45 schreef mspoez het volgende:
Twee bakken met geraniums van voor mijn raam.
Heb een briefje opgehangen:
[ afbeelding ]
Indd!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef tuxepux het volgende:
[..]
En, heb je de bakken nog terug gekregen?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:22 schreef bigshadow het volgende:
En bij inbraak in huis een half litertje melk en een kleine keukenklok
Briefje hangt nu op mijn raam, tis vorige week pas gebeurd. .quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef tuxepux het volgende:
[..]
En, heb je de bakken nog terug gekregen?
ik denk dat er niet veel dingen zijn die belachelijker zijn om te jatten iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:54 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Uitgeknipte plaatjes van Jim Bakkum toen ik 13 was![]()
het waren toch geen rode snelbinders hequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:56 schreef luckass het volgende:
-kettingslot van m'n fiets, niet op slot, zonder sleutel.
-snelbinders van m'n fiets.
In de vrouwenkleedkamer neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:51 schreef _Arual_ het volgende:
En bij de sportschool een keer een bh die ik in de kleedkamer had laten liggen.
Dat! Bij mij ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:59 schreef Klonk het volgende:
ze hebben een keer een zakje met vuile was gejat die ik buiten de tent had gelegd
tuinkabouters?quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:23 schreef MLF het volgende:
Haha, toch niet toevallig een zwarte in de buurt van nijmegen he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:51 schreef _Arual_ het volgende:
Achterlamp van mijn fiets. Die hadden ze gewoon losgeschroefd, eraf gehaald, vervolgens de schroefjes weer teruggedraaid!? Van alle ander fietsen die er die dag stonden, was het zadel gejat, dus het viel nog mee.
En bij de sportschool een keer een bh die ik in de kleedkamer had laten liggen.
En wat was je gezichtsuitdrukking nadat je naar huis had gefietst?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn fietszadel is het enige eigenlijk... Stond ik toch wel ff raar te kijken na dansles toen ik naar huis wilde fietsen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:00 schreef Biancavia het volgende:
Mijn nieuwe gymschoenen, toen we in de brugklas voor de lessen techniek en verzorging naar de vmbo-locatie moesten.
Het ergste: toen ben ik dus naar de conciërge gegaan, deze is naar de gymleraar gegaan en de gymleraar pikte zo de boosdoener uit zijn klas op, een negert, gymmend met mijn nogmaaréénkeergedragennieuwetoffeadidasgymschoenen aan!quote:
Waren het vrouwengympen of maakte die neger dat niks uit?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het ergste: toen ben ik dus naar de conciërge gegaan, deze is naar de gymleraar gegaan en de gymleraar pikte zo de boosdoener uit zijn klas op, een negert, gymmend met mijn nogmaaréénkeergedragennieuwetoffeadidasgymschoenen aan!
Ik heb die schoenen nooit meer aangetrokken, ze waren bezoedeld.
Volgens mij gewoon witte met zwarte strepen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waren het vrouwengympen of maakte die neger dat niks uit?
Pokemon?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:14 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zonder grappen, Pokemon Blauw![]()
* ik had gewoon 4 pokies op lvl 100 op dat ding onder andere blastoisch en charizard verdomme! *
Nou ja, in ieder geval uit een generatie waarin Nederlands of niet of via de sms onderwezen werd, zo te zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Hij was trouwens in 1997 gestolen ofzo
oja agter ikkuh ben lekkur ouder als de 1991 generatiesjewaitehz
Bliksemafleiders worden vaak gejat. Het koper brengt aardig wat op.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had met koninginnedag in A'dam mijn jas op de grond gelegd en toen is ie gejat
En nee, er zat niks in de zakken (hooguit een paar gebruikte zakdoeken)
Bij mijn oma is trouwens een keer de bliksemafleider van het dak van de flat gejat
Naast diefstal ook nog een belediging voor jou en de fiets waar je op rijdt!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:25 schreef moonmovies het volgende:
het kettingslot waarmee mijn fiets op slot stond, die fiets hebben ze laten staan
Heb jij op DLW gezeten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het ergste: toen ben ik dus naar de conciërge gegaan, deze is naar de gymleraar gegaan en de gymleraar pikte zo de boosdoener uit zijn klas op, een negert, gymmend met mijn nogmaaréénkeergedragennieuwetoffeadidasgymschoenen aan!
Ik heb die schoenen nooit meer aangetrokken, ze waren bezoedeld.
Om aan te snuffelen of om aan te trekken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:07 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Een string.
Het moet door een huisgenoot zijn gebeurd, wie weet ik niet zeker maar een vermoeden heb ik wel...
Iemand die het niet kan laten om te stelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:58 schreef Rapaille het volgende:
Op vakantie: een zwembroek. Lag op een stoel in het zonnetje te drogen (eigen terras), even boodschappen gaan doen en daarna was ie' weg![]()
Welk ei gaat er nou met iemand anders zijn zwembroek lopen
Het was toen een gloed nieuwe gazellequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Naast diefstal ook nog een belediging voor jou en de fiets waar je op rijdt!
Mijn vouwfiets die ik net 2 weken had geregeld via via voor 15 euro is ook gestolen.
In mijn tijd zaten daar nog geen negersquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja. Ben jij die Keijzerweerdneger?
Marokkaan? Kleptomaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:21 schreef Topspin het volgende:
[..]
Iemand die het niet kan laten om te stelen.
Hoe noem je die ziekte ook alweer? Mensen die alles stelen dat los en vast zit.
Zat het stuur er nog in?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:58 schreef Operc het volgende:
Bij mij gelukkig niets, maar om toch beetje on topic te blijven:
Bij kennissen waren de airbags uit de auto gestolenDan sta je ook wel een beetje raar te kijken.
uhm.. woon je toevallig in Oisterwijk?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:30 schreef tuxepux het volgende:
[..]bij mijn ouders thuis: een plantje uit de voortuin ![]()
[..]
Daar ben je boos over?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Sadiar het volgende:
15 euro gejat uit mijn sporttas bij fitness terwijl er naast ook nog eens een mooie telefoon lag van 250 euro en die niet meenemen
Speel je toevallig bij Jong Ajax?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Sadiar het volgende:
15 euro gejat uit mijn sporttas
Je was niet zo'n snugger jongetje.quote:
Je levert niet echt een grote bijdrage he. Wel eens van zelfspot gehoord?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je was niet zo'n snugger jongetje.
Ja, was een beetje flauw, sorry, maar ik moest gewoon lachen omdat het er zo subtiel tussen staat dat je de schade uit naďviteit vertienvoudigd hebt... Toch schitterend hoe kinderen zoiets doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Je levert niet echt een grote bijdrage he. Wel eens van zelfspot gehoord?
Haha..maar de waarheid gebiedt me ook te zeggen dat ik die dag zo'n 15 gulden te veel had uitgegeven en dus bij thuiskomst aan m'n ouders vertelde dat ik van 25 gulden was beroofd en niet van 10.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, was een beetje flauw, sorry, maar ik moest gewoon lachen omdat het er zo subtiel tussen staat dat je de schade uit naďviteit vertienvoudigd hebt... Toch schitterend hoe kinderen zoiets doen.![]()
Heb overigens ook wel eens zoiets gehad, ook in Rotterdam (vlak bij huis), waarbij een jongen dreigde me met zijn mes, wat hij niet wilde laten zien maar echt wel bij zich had, en van mij een gulden van me wilde hebben en me anders zou neersteken. Ik heb gezegd dat ik die niet bij me had, maar dat ik er wel een voor hem zou gaan halen thuis. Natuurlijk nooit meer teruggekomen.
Ik was overigens een jaar of acht en dat andere jongetje was een paar jaar ouder.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha..maar de waarheid gebiedt me ook te zeggen dat ik die dag zo'n 15 gulden te veel had uitgegeven en dus bij thuiskomst aan m'n ouders vertelde dat ik van 25 gulden was beroofd en niet van 10.
Zo zie je maar hoe snel een naief kind kan veranderen in een leugenachtige crimineel, met één dagje in Rotterdam.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 mompelt iets over tyfusprovincialen![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
![]()
Maar m'n moeder komt uit Rotterdam dus ik ben maar een halve provinciaal.
Aan de manier waarop je typt is te zien dat er nog wel wat andere letters gestolen zijn.quote:
Alle welpies die helpenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:00 schreef PallominnoX het volgende:
Niet echt gestolen, maar wel behoorlijk debiel
Ik had een welpie op m'n spoiler geplakt, een oranje, jawel! Want wij steunen Oranje, niet?
Was die avond bij een stel vrienden de wedstrijd waarin we uitgeschakelt werden kijken, kom terug en ik zie dat dat ding in de fik gestoken is en weet ik veel wat nog meer. Zat er een verkoold, stuk gemaakte welpie op m'n spoiler.
Hij is er vanzelf afgewaaid
Oh ja de mijne ook een paar dagen geleden!quote:
Dat is wel heel stom.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:13 schreef Menn0 het volgende:
Takken van een naaldboom uit mijn voortuin. Het was vlak voor kerst en iemand heeft zich 's nachts tegoed gedaan aan mijn mooie boom! Sta je toch even raar te kijken als je net wakker bent, en ziet dat je boom half gestript is. De boom is er trouwens niet meer bovenop gekomen,dankzij deze mongeaul.
- Het frontje van een volkomen incourante autoradio. De radio zelf zat er nog. Detail: frontje was half kapot... Vervelendste was nog wel de niet-verzekerde schade aan mijn auto van het openbreken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:23 schreef MLF het volgende:
same here, schoenen gejat toen ik stond te douchen na fitness. Helaas heb ik nogal kromme benen en daarom aangepaste sportschoenen met zeer scheve binnenzolen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:25 schreef LuxAeterna het volgende:
Mijn schoenen, uit de kleedkamer van het zwembad tijdens schoolzwemmen.
d'oh, wat dacht je van de a en de e knop?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:10 schreef Klautje het volgende:
[..]
Aan de manier waarop je typt is te zien dat er nog wel wat andere letters gestolen zijn.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:14 schreef steve-urkel het volgende:
Een halve stuur..
Was een beetje te laat uit de kroeg. Loop naar buiten, naar mijn fiets.. blijkt 1 of andere onverlaat de helft van mijn stuur te hebben afgezaagd![]()
haha dat is serieus best lijpquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:40 schreef vencodark het volgende:
Mijn sleutelhanger.
Had mijn fiets vergeten op slot te zetten in de fietskelder van de school. Even later ontdek ik dat mijn fiets gejat is. Bellen en doen naar huis enzo.
Staat even later mijn fiets er weer, zonder mijn sleutelhanger maar met sleutel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |