Nein, hij was bruin/oranje. Ik mis hem nog steedsquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:30 schreef maok het volgende:
Mij oma had een keer een omgekeerde diefstal. Zat er ineens een speelgoeddino in haar handtas toen ze hem open deed. Er had net zo goed iets uit haar tas gehaald kunnen worden dus.
@ ach, was het misschien een donkerbruin/zwart gedrocht met witte tanden?
Dat hebben ze bij mij eens geprobeerd volgens mij, die zat verdacht los toen ik mijn fiets eens van het station haalde.quote:
Jassen jatten is vrij normaal in de kroeg. Nee, ik doe het zelf nooit maar mijn stapjas is ooit gestolen net als die van een paar vrienden. Helaas...quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had met koninginnedag in A'dam mijn jas op de grond gelegd en toen is ie gejat
En nee, er zat niks in de zakken (hooguit een paar gebruikte zakdoeken)
Bij mijn oma is trouwens een keer de bliksemafleider van het dak van de flat gejat
hahahahahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:40 schreef Blackeagle het volgende:
Ze hebben een keer ingebroken in mijn auto voor een paar snoeprepen.
:S:S:S
En, heb je de bakken nog terug gekregen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:45 schreef mspoez het volgende:
Twee bakken met geraniums van voor mijn raam.
Heb een briefje opgehangen:
[ afbeelding ]
Indd!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef tuxepux het volgende:
[..]
En, heb je de bakken nog terug gekregen?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:22 schreef bigshadow het volgende:
En bij inbraak in huis een half litertje melk en een kleine keukenklok
Briefje hangt nu op mijn raam, tis vorige week pas gebeurd. .quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef tuxepux het volgende:
[..]
En, heb je de bakken nog terug gekregen?
ik denk dat er niet veel dingen zijn die belachelijker zijn om te jatten iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:54 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Uitgeknipte plaatjes van Jim Bakkum toen ik 13 was![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |