uhm.. woon je toevallig in Oisterwijk?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:30 schreef tuxepux het volgende:
[..]bij mijn ouders thuis: een plantje uit de voortuin ![]()
[..]
Daar ben je boos over?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Sadiar het volgende:
15 euro gejat uit mijn sporttas bij fitness terwijl er naast ook nog eens een mooie telefoon lag van 250 euro en die niet meenemen
Speel je toevallig bij Jong Ajax?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef Sadiar het volgende:
15 euro gejat uit mijn sporttas
Je was niet zo'n snugger jongetje.quote:
Je levert niet echt een grote bijdrage he. Wel eens van zelfspot gehoord?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je was niet zo'n snugger jongetje.
Ja, was een beetje flauw, sorry, maar ik moest gewoon lachen omdat het er zo subtiel tussen staat dat je de schade uit naïviteit vertienvoudigd hebt... Toch schitterend hoe kinderen zoiets doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Je levert niet echt een grote bijdrage he. Wel eens van zelfspot gehoord?
Haha..maar de waarheid gebiedt me ook te zeggen dat ik die dag zo'n 15 gulden te veel had uitgegeven en dus bij thuiskomst aan m'n ouders vertelde dat ik van 25 gulden was beroofd en niet van 10.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, was een beetje flauw, sorry, maar ik moest gewoon lachen omdat het er zo subtiel tussen staat dat je de schade uit naïviteit vertienvoudigd hebt... Toch schitterend hoe kinderen zoiets doen.![]()
Heb overigens ook wel eens zoiets gehad, ook in Rotterdam (vlak bij huis), waarbij een jongen dreigde me met zijn mes, wat hij niet wilde laten zien maar echt wel bij zich had, en van mij een gulden van me wilde hebben en me anders zou neersteken. Ik heb gezegd dat ik die niet bij me had, maar dat ik er wel een voor hem zou gaan halen thuis. Natuurlijk nooit meer teruggekomen.
Ik was overigens een jaar of acht en dat andere jongetje was een paar jaar ouder.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha..maar de waarheid gebiedt me ook te zeggen dat ik die dag zo'n 15 gulden te veel had uitgegeven en dus bij thuiskomst aan m'n ouders vertelde dat ik van 25 gulden was beroofd en niet van 10.
Zo zie je maar hoe snel een naief kind kan veranderen in een leugenachtige crimineel, met één dagje in Rotterdam.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 mompelt iets over tyfusprovincialen![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
![]()
Maar m'n moeder komt uit Rotterdam dus ik ben maar een halve provinciaal.
Aan de manier waarop je typt is te zien dat er nog wel wat andere letters gestolen zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |