abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60788616
Mn fiets in een boerendorp waar je normaal je voordeur niet eens op slot hoeft te doen, en het dus totaal niet had verwacht. Is overdag ook nog eens gebeurd terwijl-ie gewoon op slot stond. Fiets in kwestie was 30 jaar oud, volgende dag had ik alweer een 'nieuwe'

[ Bericht 18% gewijzigd door Error_Jaap op 13-08-2008 11:41:28 ]
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:33:11 #102
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60788757
ik herinner me ineens nog een ander fraai ding.

een vriend en ik zijn ooit beroofd van een rijksdaalder
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:40:42 #103
204054 AufDerAxe
Eindhoven Rockcity
pi_60789005
inbraak: een handje pepermuntjes. :S
Handle every Stressful situation like a dog. If you can't eat it or play with it, Piss on it and walk away.
Op dinsdag 15 september 2009 @ 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
humor is een kwaliteit die jij niet bezit
pi_60789086
Beroofd: een paar golfballen
pi_60790311
Velgen van een Mercedes C-klasse van me pa, en dat vlak voor de deur
Auto hebben ze hard laten vallen op de grond, schade: 2.500euro
  FOK!fotograaf woensdag 13 augustus 2008 @ 14:25:32 #106
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_60794407
het kettingslot waarmee mijn fiets op slot stond, die fiets hebben ze laten staan
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_60795009
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:25 schreef moonmovies het volgende:
het kettingslot waarmee mijn fiets op slot stond, die fiets hebben ze laten staan
Naast diefstal ook nog een belediging voor jou en de fiets waar je op rijdt!

Mijn vouwfiets die ik net 2 weken had geregeld via via voor 15 euro is ook gestolen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60795107
Niet bij mij maar bij iemand in de buurt hadden ze een paar jaar terug alle lampjes uit de kerstboom buiten gestolen, snoer lieten ze hangen. De mensen hebben toen alle lampjes vervangen met geplastificeerde papiertjes in de vorm van een lampje met allemaal een andere tekst zoals: Ook de dieven wensen wij een fijne kerst toe e.d.

Geweldig was dat.

pi_60795489
Mijn kinder surprise poppetjes als kind zijnde Toppunt van triestheid.

Als volwassene alleen nog maar mn id-kaart, maar das niet zo raar.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:10:39 #110
81996 Bond
License to kill
pi_60797531
Moeders: Op de rommelmarkt 2 speelgoedjes gekocht (totale investering 1 euro).
Bij de supermarkt koopt ze nog het een en ander, zijn die dingen uit der fietstas gejat.
Geen commentaar
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:39:26 #111
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_60798438
- portemonnee uit de kleedkamer bij gym
- fiets (had wel een dun slotje overigens)
- skippybal

Bij ons achter op de parkeerplaats hebben ze laatst twee achterwielen van een auto gejat, die stond 's morgens gewoon op zijn uitlaat. En uit een andere auto de lifehammer.
pi_60798501
Ja, euj, het moet niet een 'wat is er van jou gestolen' opsomtopic worden natuurlijk. Een portemonnee en een fiets zijn nou niet echt rare dingen om te stelen.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_60798525
Oh, mijn vader is eens een keer een heggenschaar 'kwijtgeraakt'. Hij was de heg aan de buitenkant van de tuin aan het knippen, legt het ding neer, loopt naar binnen, komt terug - is de schaar foetsie. Nooit meer teruggezien.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:46:52 #114
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_60798686
ze hebben bij ons eens een conifeer uit de tuin gehaald
(╯°□°)╯︵ Ąʞoɟ
pi_60801416
Een pak campina chocolade vla toen er ineens 3 jongere mensen in de garage stonden. Ze hadden ook de sleutels van de garagedeur meegenomen maar ze vonden die vla waarschijnlijk ook de moeite waard. Had ze op heterdaad betrapt want ik wilde net een fles water uit de garage halen. Stonden ze ineens verschrikt te kijken en renden ze door de garagepoort weg.

Garagepoort is ondertussen vervangen door een electrische die je niet zomaar open kunt trekken.
Genieten is toegestaan!!!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:36:22 #116
127232 Quint24
Just follow the star
pi_60802937
bij mij hebben ze mijn oude versleten kadett diesel gejat voor de deur.
Dat lekte olie, diesel, water en had ook nog zwaar versleten ruitenwissers en de achter ruitenwisser dat het al niet meer en de remmen waren versleten.

En die hebben ze gejat toen er bakken water uit de hemel kwamen.
Dat zullen de diefen leuk hebben gevonden op weg naar polen
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
pi_60804178
Na een avondje stappen bleek mijn fietsbel gegapt

En een hele zooi ondergoed dat aan de waslijn te drogen hing
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_60804369
Over waslijnen

Op vakantie in Italie op een camping 2 jeans die van me gestolen zijn. Volgens mij ook nog 1 boxershort maar dat weet ik niet meer zeker.
pi_60821940
Handvat van mijn fiets. Ze zaten los dus had ik ze in mijn jaszak gedaan. Jas opgehangen op het werk ( verzorgingstehuis) en toen ik hem kwam ophalen was er een handvat kwijt. Dat handvat boeit mij niet zoveel, meer dat er gewoon iemand rondloopt en random stuff jat.
pi_60842507
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 03:06 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Het ergste: toen ben ik dus naar de conciërge gegaan, deze is naar de gymleraar gegaan en de gymleraar pikte zo de boosdoener uit zijn klas op, een negert, gymmend met mijn nogmaaréénkeergedragennieuwetoffeadidasgymschoenen aan!

Ik heb die schoenen nooit meer aangetrokken, ze waren bezoedeld.
Heb jij op DLW gezeten?

Ot: Mijn linksvoor wieldop. Die ben ik opeens kwijt MAar ik kan 'm er ook af gereden hebben natuurlijk.
En een x m'n handschoenen die ik ff op de grond had neergelegd
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_60843145
ooit een keer in de kleedkamer bij voetbal ; een kladblokje waarop wat boodschappen stond voor mijn moeder + pen uit me broek gestolen hahah

als de dader nou even de boodschappen zou halen ; en dan weer zou brengen zou pas fijn zijn geweest
pi_60843165
Een string.

Het moet door een huisgenoot zijn gebeurd, wie weet ik niet zeker maar een vermoeden heb ik wel...
Het mag best een beestje stinken; het mag best een beestje rauw zijn
pi_60843318
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:07 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Een string.

Het moet door een huisgenoot zijn gebeurd, wie weet ik niet zeker maar een vermoeden heb ik wel...
Om aan te snuffelen of om aan te trekken?

in geval van mannelijke huisgenoot die van jou een slip steelt
pi_60843347
Een kerstboom.. Tijdje na kerstmis had ik hem uit huis gehaald en even voor een nachtje in de voortuin gelegd om de volgende dag naar de lokale kerstboomverbranding te brengen.. Was in de nacht van vrijdag op zaterdag, dus waarschijnlijk heeft wat dronken jeugd hem meegenomen.

Nja prima, was ik er ook weer vanaf.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_60843665
Op vakantie: een zwembroek. Lag op een stoel in het zonnetje te drogen (eigen terras), even boodschappen gaan doen en daarna was ie' weg

Welk ei gaat er nou met iemand anders zijn zwembroek lopen
pi_60843845
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:58 schreef Rapaille het volgende:
Op vakantie: een zwembroek. Lag op een stoel in het zonnetje te drogen (eigen terras), even boodschappen gaan doen en daarna was ie' weg

Welk ei gaat er nou met iemand anders zijn zwembroek lopen
Iemand die het niet kan laten om te stelen.

Hoe noem je die ziekte ook alweer? Mensen die alles stelen dat los en vast zit.
pi_60843907
Kleptomanie.

Volgens mij zijn de helft van de rare dingen die hier gestolen zijn, eigenlijk gewoon kwijt geraakt. Ik bedoel, wie steelt er nou een zwembroek of een kladblok. Lijkt me meer een gevalletje stevige wind, of uit de zak gevallen.
Jesus saves but death prevails.
  FOK!fotograaf vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:31:53 #128
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_60852693
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Naast diefstal ook nog een belediging voor jou en de fiets waar je op rijdt!

Mijn vouwfiets die ik net 2 weken had geregeld via via voor 15 euro is ook gestolen.
Het was toen een gloed nieuwe gazelle
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_60852903
Mijn slaapzak zak (zo'n ding om je slaapzak in te stoppen) op de camping.

Wat heeft iemand in hemelsnaam aan zo'n ding? Was verdomme lastig mijn slaapzak mee terug te krijgen.
pi_60853141
bedenk ik me nou op eens. Als de hele familie bij ons kwam voor bijvoorbeeld oud en nieuw, was de koelkast wel eens heel erg vol. Aangezien het in die periode over het algemeen vrij koud, zetten we dan altijd een voorraadje frisdrank in de achtertuin neer zodat we altijd koel drinken hadden. Op een gegeven moment misten we een fles cola

Op de Romereis met school: we het was toen ook UEFA-cup finale, dus we hadden flink wat bier ingeslagen (66cl flessen) op een gegeven moment was ik halverwege zo'n fles en had ik geen dorst meer. Ik zet dus de fles met nog 33cl bier op m'n nachtkastje (geen koelkast, we zaten in een pauperhotel ). Volgende dag gingen we weer excursies maken, kwamen we 's avonds terug in het hotel. We lopen de kamer binnen, hij was helemaal schoon gemaakt. Mooi dus Alleen de schoonmakers hadden de rest van het bier opgedronken, want de fles stond nu vrijwel leeg (nog zo'n 10cl) op het nachtkastje
Lijkt me sterk dat ze het weggegooid hebben anders had ie wel leeg geweest
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:20:03 #131
73430 _F.U.B.A.R_
Dio perdona,Io no!
pi_60854139
tot 2x aantoe de grote grijze huis kliko ..... wtf moet je daar nu mee ?

voor de gene die hem hebt hou em maar krijg de 18e een nieuwe (nanananana)
#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!
pi_60854515
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:20 schreef kalinho het volgende:

[..]

Heb jij op DLW gezeten?
Ja. Ben jij die Keijzerweerdneger?
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:51:13 #133
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_60855140
Jaren geleden was ik bij mijn zus op visite toen er s' avonds een enorm gerinkel uit de achtertuin kwam. Mijn zwagertje rende de achtertuin in en kwam terug naar binnen lopen met een Marokkaans pubertje. Bleek dat hij de lege flessen probeerde te stelen uit de achtertuin en al doende viel de hele bende om

Bleek nog een klasgenootje van de basisschool geweest te zijn ook..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60857016
Diefstal in kleedkamers komt volgens mij heel vaak voor. Ik was vorig jaar lid van de sportschool en op een avond na een groepsles waren van iemand de nieuwe schoenen weg. Tja als je met een grote sporttas komt en je ziet een mooi paar staan, zijn ze zo meegenomen.

In de gymkleedkamer op de middelbare school lag een shirtje met een zilveren opdruk, verfrommeld op het bankje (er was verder niemand in de kleedkamer). Het was gedragen, een beetje smoezelig. Een paar weken later was er een muziekfestival en stond een meisje in datzelfde shirt op het podium. Ik vraag me nog altijd af of zij het heeft gejat of dat het werkelijk van haar was.
pi_60857543
een zadelhoesje met doperwtenprint (van HAK). ze hadden er eentje van een uitzendburo voor terug geplaats
pi_60858556
Mijn sleutelhanger.
Had mijn fiets vergeten op slot te zetten in de fietskelder van de school. Even later ontdek ik dat mijn fiets gejat is. Bellen en doen naar huis enzo.
Staat even later mijn fiets er weer, zonder mijn sleutelhanger maar met sleutel!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:29:36 #137
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_60859831
Leipe dingen allemaal. TVP.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_60861086
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:32 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja. Ben jij die Keijzerweerdneger?
In mijn tijd zaten daar nog geen negers
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:48:52 #139
201631 _slim_blondje_
wordt doktertje!!
pi_60863644
vriend van mij heeft ooit zn auto opengebroken gehad en het enige wat weg was was een notitieboekje met daarin een lief tekstje van zn vriendin...best eng :S
pi_60863883
Het achterlicht van mijn fiets (dat kleine gloeilampje) . Echt, wie verzint zoiets? Het rode kapje is er ook weer netjes opgezet !

En, mijn fiets standaard .
pi_60865270
Bij mij gelukkig niets, maar om toch beetje on topic te blijven:
Bij kennissen waren de airbags uit de auto gestolen Dan sta je ook wel een beetje raar te kijken.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:02:23 #142
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_60865369
Handvatten van m'n fiets
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:05:45 #143
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60865448
Een paar pennen.

Verder jat ik zelf ook wat pennen terug, dat verklaart mijn eeuwig veranderende pennenassortiment.
pi_60866461
ik had laatst dat iemand snelbinders op mijn fiets had gezet
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_60866570
Jaren geleden toen ik nog thuis woonde miste ik een paar schoenen van mijn zolderkamer, een hele tijd later zag ik ze in de gang van mijn oma staan en bleek dat een tante ze "geleend' had. Toen vond ik ze meteen niet meer mooi, ook bezoedeld dus (net als de relatie met die familietak zeg maar)
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:50:55 #146
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60866586
Gratis kranten worden ook bij mij soldaat gemaakt.
pi_60868241
Briljant topic! Schoenen zijn populair blijkbaar. Voor mij ook schoenen bij het zwembad terwijl ik mijn baantjes trok. En snoepgoed uit m'n bureaulaatje op de lagere school.

Heb zelf ook weleens onzinnigheden gejat, maar daar is het onderwerp niet naar
pi_60870311
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 03:21 schreef Topspin het volgende:

[..]

Iemand die het niet kan laten om te stelen.

Hoe noem je die ziekte ook alweer? Mensen die alles stelen dat los en vast zit.
Marokkaan? Kleptomaan
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:37:10 #149
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_60897602
Fidel Castro heeft een bijzonder hippe paarse bloes van me gestolen tijdens mijn vakantie in Cuba.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_60897863
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:58 schreef Operc het volgende:
Bij mij gelukkig niets, maar om toch beetje on topic te blijven:
Bij kennissen waren de airbags uit de auto gestolen Dan sta je ook wel een beetje raar te kijken.
Zat het stuur er nog in?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')