Naast diefstal ook nog een belediging voor jou en de fiets waar je op rijdt!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:25 schreef moonmovies het volgende:
het kettingslot waarmee mijn fiets op slot stond, die fiets hebben ze laten staan
Heb jij op DLW gezeten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het ergste: toen ben ik dus naar de conciërge gegaan, deze is naar de gymleraar gegaan en de gymleraar pikte zo de boosdoener uit zijn klas op, een negert, gymmend met mijn nogmaaréénkeergedragennieuwetoffeadidasgymschoenen aan!
Ik heb die schoenen nooit meer aangetrokken, ze waren bezoedeld.
Om aan te snuffelen of om aan te trekken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:07 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Een string.
Het moet door een huisgenoot zijn gebeurd, wie weet ik niet zeker maar een vermoeden heb ik wel...
Iemand die het niet kan laten om te stelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:58 schreef Rapaille het volgende:
Op vakantie: een zwembroek. Lag op een stoel in het zonnetje te drogen (eigen terras), even boodschappen gaan doen en daarna was ie' weg![]()
Welk ei gaat er nou met iemand anders zijn zwembroek lopen
Het was toen een gloed nieuwe gazellequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Naast diefstal ook nog een belediging voor jou en de fiets waar je op rijdt!
Mijn vouwfiets die ik net 2 weken had geregeld via via voor 15 euro is ook gestolen.
In mijn tijd zaten daar nog geen negersquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja. Ben jij die Keijzerweerdneger?
Marokkaan? Kleptomaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:21 schreef Topspin het volgende:
[..]
Iemand die het niet kan laten om te stelen.
Hoe noem je die ziekte ook alweer? Mensen die alles stelen dat los en vast zit.
Zat het stuur er nog in?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:58 schreef Operc het volgende:
Bij mij gelukkig niets, maar om toch beetje on topic te blijven:
Bij kennissen waren de airbags uit de auto gestolenDan sta je ook wel een beetje raar te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |