U riep?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:11 schreef reetveter het volgende:
WAAR ZIJN DIE PEDO´S
eigenlijk welquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh, dus het was jouw schuld?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee hoor, Lianne is nog steeds![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:28 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bekkie, die lippen
[ afbeelding ]
Ogen
[ afbeelding ]
Tering zeg![]()
[ afbeelding ]
Oe la la
mag ik een kleine bonkel zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
ICH BIN DER ÜBERBONKEL!
die gifjes zijn slecht omdat ze 15 is ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je weet er weer niks vanaf klaarblijkelijk
Tja...quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
ICH BIN DER ÜBERBONKEL!
quote:
Jij altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee hoor, Lianne is nog steeds![]()
Nogmaals, de geneugden der dezer wereld ontgaan je totaal, praat niet over hetgeen waar je geen verstand van hebtquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef gers het volgende:
[..]
die gifjes zijn slecht omdat ze 15 is ofzo
Wat is er bij jou misgegaan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef gers het volgende:
[..]
die gifjes zijn slecht omdat ze 15 is ofzo
sorryquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nogmaals, de geneugden der dezer wereld ontgaan je totaal, praat niet over hetgeen waar je geen verstand van hebt.
Dont get me wrong, ik zou em er zo in hangen. Ze is verder alleen lelijk, dus daar moet wel iets aan gedaan worden.quote:
Nu will ik het wel eens weten, wie is dit altijd terugkerende jailbait meisje nouquote:
eeuhm even denkenquote:
Lazy Town.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nu will ik het wel eens weten, wie is dit altijd terugkerende jailbait meisje nou
http://en.wikipedia.org/wiki/Julianna_Rose_Maurielloquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nu will ik het wel eens weten, wie is dit altijd terugkerende jailbait meisje nou
Stephaniequote:
Pallets sorteren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
WEET IEMAND LEUK WERK VOOR MIJ?! EN GEEN KRANTENWIJK OF VAKKENVULLEN WANT DAAR BEN IK TE GOED VOOR!!
"She was cast as the leading role of Pyper"quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Julianna_Rose_Mauriello
ow ze is 17 dat veranderd de zaakquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Julianna_Rose_Mauriello
Palletsorteerder.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
WEET IEMAND LEUK WERK VOOR MIJ?! EN GEEN KRANTENWIJK OF VAKKENVULLEN WANT DAAR BEN IK TE GOED VOOR!!
Ik weet alleen dat ze van Lazy Town is. Daar om zei ik hetquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stephanieen in het eggie heet ze Julianna Rose Mauriello
Kippenvangen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:
productiemedewerker bij de blikjesfabriek waar ik me vakantiebaantje hebquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Slomequote:
werken op het terras?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef Paaskonijn het volgende:
NEE IETS SERIEUS KUTTEKOPPEN! ZOALS DE_ANANS OFZO!!!
moeilijk kiezenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik hou het hierbij.
1 van die twee, of allebei
[ afbeelding ]
Politie... oh nee dat is meer iets voor slindenau.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef Paaskonijn het volgende:
NEE IETS SERIEUS KUTTEKOPPEN! ZOALS DE_ANANS OFZO!!!
Hoax, er staat een PC met casemod op dezelfde kamer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik hou het hierbij.
[ afbeelding ]
Beide.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik hou het hierbij.
[ afbeelding ]
Dat zie jij dan weer...quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:38 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoax, er staat een PC met casemod op dezelfde kamer.
het is maar waar je op letquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:38 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoax, er staat een PC met casemod op dezelfde kamer.
godver die hayden is ook zo cancergeil hequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik hou het hierbij.
[ afbeelding ]
ook niks in amsterdamquote:
nerdquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, ik hoef geen barbie poppen met kleren aan te zien, is niet zo heel interessant.
hallo wat denk jij?quote:
Computers met een blauw lampje erin welquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, ik hoef geen barbie poppen met kleren aan te zien, is niet zo heel interessant.
Aziatische wijvenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje slecht moment
[ afbeelding ]
Sodeju zeg![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* De_Ananas komt klaar
[ afbeelding ]
Japan
professioneel vrouwenverwenner?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hallo wat denk jij?
dan zien toch al die mensen van 'buiten' me![]()
wel aziatische chicks hequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:50 schreef De_Ananas het volgende:
Nu over de NSB hebben.
Ik zal eens wat plaatjes posten voor Slinden00b
quote:Michael Bel. zegt (0:50):
god heeft je zien vecht, god zegt et is over. een zegen komt jou kant op.
als je in god gelooft stuur het naar 10 mensen.negeer het alsjeblieft niet je word getest
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:47 schreef BigKahuna het volgende:
Tijd voor discussies over de Amerikaanse presidentsverkiezingen, global warming en het voedseltekort in Afrika.
quote:
stiekem heb je hem zo met je whahahahah [insert god bericht] naar 10 mensen gestuurd waaronder mijquote:
Lees de OPquote:
waarom zijn die Aziatische chicks zo schattigquote:
Ik krijg nooit van zulk berichten, heb ik nu een gebrek aan vriendenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
stiekem heb je hem zo met je whahahahah [insert god bericht] naar 10 mensen gestuurd waaronder mij
Zucht, je hebt het weer helemaal niet begrepen. Waarom is alles zo zwart wit in jou ogen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Computers met een blauw lampje erin wel
jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik krijg nooit van zulk berichten, heb ik nu een gebrek aan vrienden?
jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik krijg nooit van zulk berichten, heb ik nu een gebrek aan vrienden?
Oh, ik zal die regel er wel even uithalen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lees de OPhet is 0:47 geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |