Beide.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik hou het hierbij.
1 van die twee, of allebei
[ afbeelding ]
Dat zie jij dan weer...quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:38 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoax, er staat een PC met casemod op dezelfde kamer.
het is maar waar je op letquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:38 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoax, er staat een PC met casemod op dezelfde kamer.
godver die hayden is ook zo cancergeil hequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik hou het hierbij.
1 van die twee, of allebei
[ afbeelding ]
ook niks in amsterdamquote:
nerdquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, ik hoef geen barbie poppen met kleren aan te zien, is niet zo heel interessant.
hallo wat denk jij?quote:
Computers met een blauw lampje erin welquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, ik hoef geen barbie poppen met kleren aan te zien, is niet zo heel interessant.
Aziatische wijvenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje slecht moment
[ afbeelding ]
Sodeju zeg![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* De_Ananas komt klaar
[ afbeelding ]
Japan
professioneel vrouwenverwenner?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hallo wat denk jij?
dan zien toch al die mensen van 'buiten' me![]()
wel aziatische chicks hequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:50 schreef De_Ananas het volgende:
Nu over de NSB hebben.
Ik zal eens wat plaatjes posten voor Slinden00b
quote:Michael Bel. zegt (0:50):
god heeft je zien vecht, god zegt et is over. een zegen komt jou kant op.
als je in god gelooft stuur het naar 10 mensen.negeer het alsjeblieft niet je word getest
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:47 schreef BigKahuna het volgende:
Tijd voor discussies over de Amerikaanse presidentsverkiezingen, global warming en het voedseltekort in Afrika.
quote:
stiekem heb je hem zo met je whahahahah [insert god bericht] naar 10 mensen gestuurd waaronder mijquote:
Lees de OPquote:
waarom zijn die Aziatische chicks zo schattigquote:
Ik krijg nooit van zulk berichten, heb ik nu een gebrek aan vriendenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
stiekem heb je hem zo met je whahahahah [insert god bericht] naar 10 mensen gestuurd waaronder mij
Zucht, je hebt het weer helemaal niet begrepen. Waarom is alles zo zwart wit in jou ogen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Computers met een blauw lampje erin wel
jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik krijg nooit van zulk berichten, heb ik nu een gebrek aan vrienden?
jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik krijg nooit van zulk berichten, heb ik nu een gebrek aan vrienden?
Oh, ik zal die regel er wel even uithalen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lees de OPhet is 0:47 geweest
kunnen we ook ergens geld inzettenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef GasTurbine het volgende:
(Oekraïne) + Georgië vs. Rusland.
Ik ben benieuwd of de oekraïners (?) hun dreigementen waar gaan maken.
nee je snapt het weer nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik zal die regel er wel even uithalen.
[ afbeelding ]
Nu ga ik slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |