Ik moet je bij dit stukje corrigeren, want Jehannes Ytsma is enkele jaren geleden gestorven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:28 schreef Deansensitized het volgende:
Woonplaats van Jehannes Ytsma, voorvechter, onderzoeker en publicist over de Friese taal in het onderwijs, over twee- en drietalige scholen in het basisonderwijs, over de interactie in meertalige huishoudens, over migratie en de integratie van nieuwkomers, over accenten in het Nederlands, over taal-identiteit, over de vernederlandsing van het Fries, over de taalsociologie in Friesland en over leerprestaties van kinderen in het basisonderwijs.
Ah, die plaats komt me bekend voorquote:Hier ligt hij:
[ afbeelding ]
De sleutel ligt in dit bordje, aan de overkant van de weg:
[ afbeelding ]
Paar omgeving foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht hij er donderdag/vrijdag nog liggen, dan leg ik hem vrijdagmiddag wel ergens anders neer.
Nee, Moskou ligt bij Donkerbroek, evenals Petersburgquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
moskou ligt tog ook daar erges in de buurt?
Hoop van nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:11 schreef The_Dean het volgende:
Denk van niet. Kan morgen wel even checken...
Komt er dan ook weer zoeeen leuk verslag van jouwquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:47 schreef iFries het volgende:
Ik ga er vanavond denk ik voor
Edit: Na school gelijk me fokstokoverlevingspakket bij elkaar zoeken
* Motor
* Rugzak
* Regenjas
En als belangrijkste: IJzerzaagje!
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga wel lekker foto's makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt er dan ook weer zoeeen leuk verslag van jouw?
Maar niks doorzagen he.
Maar zo leuk als de vorige x zal het niet worden denk ik
Of iemand moet er snel even heen om de sleutel te verstoppen
Frysk bloed tsjoch op!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef iFries het volgende:
[..]
Ja
Zo neem ik denk in het vervolg altijd maar een ladder mee. Ik heb er al 2 keer eentje moeten lenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ga wel lekker foto's makenMaar zo leuk als de vorige x zal het niet worden denk ik
Of iemand moet er snel even heen om de sleutel te verstoppenNiet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef iFries het volgende:
Ja
Ben benieuwd of dat zou lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig nog reservesleutel hier
Maar succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |