Ben zo'n 30 dagen nu op Fok!, en ben sinds vandaag verslaafd aan het Fok!stok topic hier
![]()
. Ik zag in General Chat het topic De Fok!stok. staan, waarin iemand vroeg of Fok!stok nog bestond.
Geintereseerd lezen.. leek mij wat.. Gekeken waar de stok lag.. hey! Iets in de buurt. Even het topic doorgelezen, en gemeld dat ik ging.
Aangekomen in Vledder het spoor een beetje bijster. Ik had beter moeten kijken waar ik heen moest. Na fledder een aantal keer in en uit gereden te zijn kwam ik op de juiste straat uit, en zelfs de Fok!stok was aanwezig. Alleen.. het gras was gemaaid. Dat betekende niet veel goeds, helemaal niet omdat ik geen sleutel kon vinden. De greppel langs de weg heb ik doorgespit, en na geen reactie gekregen te hebben op mijn telefoon de moed opgegeven. Toen ik wegreed kwam ik een meisje tegen. Aan haar de vraag gesteld of ze iets wist van "spiderweb". Geen idee wat het is, maar ik kreeg het door van mijn moeder (die ook niet wist wat het was).
![]()
Ik dacht misschien iets in de omgeving van Vledder. Meisje verteld dat ik op zoek was naar een sleutel van een slot van een stok. Meteen krijg ik als vraag terug: De Fok!stok?
Die ja!
Ze was ook een Fok!ster, ben de naam alleen ontschoten.... (Sorry!)
Nederland is klein, Fok! groot...
Ook zei wist niks van sleutel. Na wat telefoontjes met mijn moeder de moed opgegeven en richting huis gereden. Balend, want ik wou hem zo graag mee hebben.
Zie ik ineens langs de man werken aan een praalwagen o.i.d, en denk: Die moet toch wel gereedschap hebben. Dus ik naar hem toe met de vraag heeft u een ijzerzaagje voor mij te leen?
Man was rond een jaar of 45 en een beetje wantrouwend. Dus ik hem uitgelegd dat ik het slot van een stok aan een bord wou door zagen, voor een Forum.
![]()
Uiteindelijk stok losgekregen en tadaaa! Ik heb hem!
[ Bericht 1% gewijzigd door iFries op 20-06-2007 22:11:17 (Persoonlijke Fok!stok troffee erbij geplaatst) ]