Kornwerderzand ligt op de afsluitdijk, Zurich bij het begin van de afsluitdijk, dus ik gok dat Cornwerd daar ook ergens ligtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:56 schreef Houniet het volgende:
Waar ligt dat gat ergens. Ik heb morgenavond niets te doen
.
Ach, een beetje pittoreske dorpjes en gehuchtjes bekijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
Morgenavond heb ik toch niets te doen. Ik kijk het morgen nog wel even aan. Straks rijd ik twee uur daar naartoe en is iemand me voor
. Dan kachel ik daar voor niets heen
.
owhh dan moet je de afsluitdijk overquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, over die bierviltjes gesproken, toen ik een jaar of 14 was verzamelde ik die ook. Ik heb een grote doos bij mijn vader thuis staan. Echter wil hij van mijn rotzooi af en hoef ik die viltjes niet, ze staan dus op de nominatie weggeflikkerd te worden.
Ik heb echter geen idee hoe die doos bij jou te krijgen dagoduck (aangezien ik in Groningen woon)
srry howrquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Gast, kap nou eens met je gekick de hele tijd. Heb ff geduld zeg
Ik wist niet dat LSD zo lang werkt idd. Het is maar een grappig spelletje, geen zaak van leven of doodquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Gast, kap nou eens met je gekick de hele tijd. Heb ff geduld zeg
Wat zal die eend er van zeggenquote:
en welke goede reden heb je daarvoor?quote:
ik las het ja!quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:10 schreef Houniet het volgende:
Een gezellige avond. Misschien gaat Dean hem morgen pakken
.
ik denk dat dean hem morgen gaat halen!quote:
How dare you !!!quote:
DEANquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Hij ligt in de auto!
Volgende bestemming nog onbekend.
cooliequote:Op maandag 18 augustus 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Hij ligt in de auto!
HELDquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Hij ligt in de auto!
Wat denk je zelfquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
DEAN
Held
Oh ja, als ie morgen in de buurt van Schiphol ligt neem ik 'm mee richting Zeeland
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Ik plaats hem morgen weer, even mooie plek bedenken.
nice!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Hij ligt in de auto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |