Ja, lees de OP maar zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
en moet perse aan een plaatsnaambord?
Dat is niet echt haalbaar neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
gedaan![]()
maar is het niet leuker om hem in een plaats te verstoppen? of is dat niet haalbaar
Ben benieuwd Deanquote:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #67quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
he piles hoe maak je zo'n usericon?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef The_Dean het volgende:
Al eens een moving target gehad? Dan bind ik hem vast aan mijn moeder
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef Socios het volgende:
Ik stap nu in de auto, even die stok naar Zuid - Limburg brengen, be right back.
dan ga ik hem zondag ophalenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef Socios het volgende:
Ik stap nu in de auto, even die stok naar Zuid - Limburg brengen, be right back.
Dat kan niet altijd gerealiseerd worden, zeker niet bij grotere afstanden. Over het algemeen is er als regel gesteld dat als je de stok ophaalt je moet proberen hem binnen 24 uur ergens weer te plaatsen, en dat wordt in 99% van de gevallen ook gedaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
zulle we nogmaals afspreken dat je als je de FOK!STOK ophaald hem meteen weg moet brengen!! ?
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
zulle we nogmaals afspreken dat je als je de FOK!STOK ophaald hem meteen weg moet brengen!! ?
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef rene90 het volgende:
Ben ik de enige die in de OP niet de bijgewerkte versie zie van ronde 5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |