Zo slecht kan het ook niet zijn, als je Play like a Champion bedoelt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:51 schreef Bruce117 het volgende:
Maar eens kijken of het wat is.
Hoop en denk het wel.
Zo slecht als de Quiz tijdens het ek zal het wel niet zijn.
Nogal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:56 schreef Bruce117 het volgende:
Zucht.
De sportkareoke mogen ze meteen schrappen wat mij betreft.
En dan werden ook nog dronken flippo's als Ron Brandsteder uitgenodigd, verschrikkelijk zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:15 schreef Bruce117 het volgende:
Ja dat gedoe met Jack. Dat 30 minuten duurde en waarin ze 9 vragen stelde.
hoezo niet? Er zitten wel aardige vragen tussen, en het stukje humor met viggo en peter maakt het leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:01 schreef Bruce117 het volgende:
Blijft leuk om de oude beelden terug te zien, maar een echt geslaagde quiz is het niet.
ze moesten de regels nog even finetunen, kan gebeurenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:15 schreef thettes het volgende:
Was vandaag al beter dan gisteren. En draadstaal tweemaal leuk
Hij zal dat heus wel vaker hebben gehoord, dat iemand haar naam verkeerd uitsprak (met of zonder opzet)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef men_in_red het volgende:
ik had eigenlijk wel het gezicht van sluiter willen zien bij de verbastering van Fatima Moreira de Melo in draadstaal.
tuurlijk, maar dat was wel heel erg verkeerd gezegdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij zal dat heus wel vaker hebben gehoord, dat iemand haar naam verkeerd uitsprak (met of zonder opzet)
Serieus? Meest kansloos als je het mij vraagt, met De Loor als dieptepunt nu.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef PieterBas het volgende:
De sportkaroake is wel het leukste van het programma
Daar vind ik juist geen reet aanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef PieterBas het volgende:
De sportkaroake is wel het leukste van het programma
Zoals De Boer en Sluiter het gisteren dedenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Serieus? Meest kansloos als je het mij vraagt, met De Loor als dieptepunt nu.
Ik heb het ook voor het eerst gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:27 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst gezien. Viel mij nogal tegen, zowel het niveau van de vragen als de presentatie en alles er omheen.
Ja, die spelen weet ik bijna alles van, ook vanwege de gebeurtenissen er omheen in 1972.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:02 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het ook voor het eerst gezien.
Vond de vragen moeilijk.
Dus jij wist waarom de nummer drie in de wielerwedstrijd op de spelen van 72 werd gedeklasseerd ?
Nee. Wist er maar 2 uit mijn hoofd.quote:En je wist de roeiers van de Holland - 4 op te noemen ?
Allemaal ja. Nu is dat toevallig wel de enige boot van 4 personen of meer waarvan ik de roeiers allemaal weet op te noemen. Als je me naar de lichte 4 boot vraagt, dan moet ik je echt het antwoord schuldig blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het ook voor het eerst gezien.
Vond de vragen moeilijk.
Dus jij wist waarom de nummer drie in de wielerwedstrijd op de spelen van 72 werd gedeklasseerd ?
En je wist de roeiers van de Holland - 4 op te noemen ?
Welke Nederlander trok zich als enige terug uit de spelen van 72 terwijl ie medaile kandidaat was ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die spelen weet ik bijna alles van, ook vanwege de gebeurtenissen er omheen in 1972.
[..]
Nee. Wist er maar 2 uit mijn hoofd.
Volgens mij o.a Jos Hermens, maar ook Bram Wassenaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander trok zich als enige terug uit de spelen van 72 terwijl ie medaile kandidaat was ?
Jij was dan ook nog maar een heel klein tongetje terwijl ik als 18-jarige die spelen vooral zo bewust heb meegemaakt vanwege mijn judo-trainingsmaatje Ruska en het enorme dilemma om na die gijzeling mijn held aan te moedigen of te verketteren omdat ie zich niet had terug getrokken.quote:
Het is het net niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
Het aantal reacties hier geeft het niveau wel aan, niet boeiend gewoon.
Vind jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:49 schreef tong80 het volgende:
Leuke kwis.
En de vragen blijven lekker moeilijk.
Er zitten vragen tussen die ik niet weet, maar de meeste zijn toch niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:49 schreef tong80 het volgende:
Leuke kwis.
En de vragen blijven lekker moeilijk.
Was grappig jaquote:
En hij houdt z'n handen nooit stil.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:44 schreef Veerboot het volgende:
Wel een aardig programma inderdaad. Vind alleen Van Gangelen met z'n overdreven gearticuleer vervelend.
Zat die in de quiz vandaag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:49 schreef tong80 het volgende:
De broer van Dennis Eelco kijkt niet naar zin broer5 op de spelen omdat ie zelf niet meedoet.
Wat een asociale lulhannes.
Verkeerde topicquote:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=3671&md5=4e10b1d37ba5f2a26a09689eb3c3a63equote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:42 schreef Bjoro het volgende:
afgelopen vrijdag bij de opnames geweest...is best een keer leuk als je in de buurt van Amsterdam woont of als je bereid bent daar naar toe te rijden !
Weet iemand of het ergens terug te zien is ? Ik kon het bij uitzending gemist niet vinden
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:16 schreef men_in_red het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=3671&md5=4e10b1d37ba5f2a26a09689eb3c3a63e
"De Olympische Spelen van 1986"quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Wat weten ze weer weinig.
Draadstaal is wel echt leuk hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik viel er daarnet voor het eerst in tijdens een stukje Draadstaal, met Tina Turner.
Maar gezien de reacties is het niet waard om die van de afgelopen week terug te kijken? Als dat uberhaupt kan/
ik denk ik kijk de aflevering van de 14e even terug....en wat blijkt.....dat is hemquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]thanks, al staat de aflevering van vrijdag er nog niet bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |