Zo slecht kan het ook niet zijn, als je Play like a Champion bedoelt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:51 schreef Bruce117 het volgende:
Maar eens kijken of het wat is.
Hoop en denk het wel.
Zo slecht als de Quiz tijdens het ek zal het wel niet zijn.
Nogal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:56 schreef Bruce117 het volgende:
Zucht.
De sportkareoke mogen ze meteen schrappen wat mij betreft.
En dan werden ook nog dronken flippo's als Ron Brandsteder uitgenodigd, verschrikkelijk zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:15 schreef Bruce117 het volgende:
Ja dat gedoe met Jack. Dat 30 minuten duurde en waarin ze 9 vragen stelde.
hoezo niet? Er zitten wel aardige vragen tussen, en het stukje humor met viggo en peter maakt het leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:01 schreef Bruce117 het volgende:
Blijft leuk om de oude beelden terug te zien, maar een echt geslaagde quiz is het niet.
ze moesten de regels nog even finetunen, kan gebeurenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:15 schreef thettes het volgende:
Was vandaag al beter dan gisteren. En draadstaal tweemaal leuk
Hij zal dat heus wel vaker hebben gehoord, dat iemand haar naam verkeerd uitsprak (met of zonder opzet)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:25 schreef men_in_red het volgende:
ik had eigenlijk wel het gezicht van sluiter willen zien bij de verbastering van Fatima Moreira de Melo in draadstaal.
tuurlijk, maar dat was wel heel erg verkeerd gezegdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij zal dat heus wel vaker hebben gehoord, dat iemand haar naam verkeerd uitsprak (met of zonder opzet)
Serieus? Meest kansloos als je het mij vraagt, met De Loor als dieptepunt nu.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef PieterBas het volgende:
De sportkaroake is wel het leukste van het programma
Daar vind ik juist geen reet aanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef PieterBas het volgende:
De sportkaroake is wel het leukste van het programma
Zoals De Boer en Sluiter het gisteren dedenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Serieus? Meest kansloos als je het mij vraagt, met De Loor als dieptepunt nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |