quote:
het klopt wel degelijk, volg mijn link maar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:14 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Die info over het russische leger van je klopte niet vrind, dat was jou fout.
Ik typte complete ipv compleet. dat was mijn fout.
Klopt, ik heb het ook net gezien op BBC. En nee het was nog niet eerder genoemd. Zinken van een Georgisch schip door Rusland in de wateren van Georgië.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Frutsel het volgende:
CNN meldde net dat de Russen in de Zwarte Zee een kruiser van Georgie tot zinken hebben gebracht
weet nie of dat dat al gezegd was hier?
Och dat deden ze in '39 ook al bij Finland.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Demophon het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het ook net gezien op BBC. En nee het was nog niet eerder genoemd. Zinken van een Georgisch schip door Rusland in de wateren van Georgië.
Rusland eist onvoorwaardelijke terugtrekking van het Georgisch leger. Wat een arrogantie, het lef!Waar dan? Ze zitten al in hun eigen land!
Wat wil je dan dat de Verenigde Staten en de EU doen? Moskou bombarderen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Bartleunen het volgende:
IK snap niet dat er geen actie ondernomen word door US/EU/.....
Wist niet dat ie dat beloofd had.quote:Russian officials frequently recall that President Bill Clinton promised Boris Yeltsin that NATO would not expand beyond Eastern Europe.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef Drijfzand het volgende:
Iemand denkt dat een aantal foto's in scene zijn gezet:
http://www.ireport.com/docs/DOC-57914
[..]
weg met bnn zit nu in Georgiëquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:52 schreef Bartleunen het volgende:
Lol Nederland 3, try before you die, zit die gast nu ook in Georgie!!
Lol die gast sliep in een wachttoren die werd gebruikt om het land te verdedigenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:05 schreef weirdomv het volgende:
[..]
weg met bnn zit nu in Georgië( ik bedoel dat word nu uitgezonden)
tbyd was hiervoor
ja dat was weg met bnn en niet try before you diequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:06 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Lol die gast sliep in een wachttoren die werd gebruikt om het land te verdedigen
Het is mij nu helemaal duidelijk waarom die russen zo snel konden oprukken!
quote:(Novum/AP) - Russische marinescherpen hebben zondag op de Zwarte Zee een Georgische patrouilleboot tot zinken gebracht, meldt het ministerie van defensie in Moskou volgens Russische persbureaus
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:21 schreef visdiefje het volgende:
US suggest Russia wants "regime change" in Georgia: http://www.reuters.com/article/asiaCrisis/idUSN10272978
Let wel: "European governments". De VS wil alle opties ivm Iran open houden.quote:Khalilzad told reporters the telephone call between Rice and Lavrov was "disturbing," adding that the days of overthrowing European governments by force were over.
Dat is denk ik ook de reden van de Russische aanval.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:21 schreef visdiefje het volgende:
US suggest Russia wants "regime change" in Georgia: http://www.reuters.com/article/asiaCrisis/idUSN10272978
zouden ze in Washington serieus overwegen wat tegen Iran te beginnen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:44 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
[..]
Let wel: "European governments". De VS wil alle opties ivm Iran open houden.
hehequote:Churkin reacted angrily at the suggestion that Russia was guilty of terrorizing Georgians.
"This statement, ambassador, is completely unacceptable, particularly from the lips of the permanent representative of a country whose actions we are aware of, including with regard to the civilian populations in Iraq and Afghanistan and Serbia," Churkin told the council.
"Whatever your policy might be, please do not undertake propaganda within the Security Council."
De vraag is ook of ze Wit-Rusland dan als Europees beschouwen. Daar is al eens geprobeerd het regime te veranderen, met wat steun uit de VS (en andere landen).quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:44 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
[..]
Let wel: "European governments". De VS wil alle opties ivm Iran open houden.
Ergens een livestream?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:00 schreef Burakius het volgende:
Op de Turkse tv is er een groep journalisten die live beelden laten zien. En ze staan vaak dicht bij de actie.
Staat op NieuwNieuws dus dat zal wel van de ANP-feed of DAG zijn.quote:Schepen
Ook Oekraïne heeft zich in het conflict in Georgië gemengd. Het land dreigt Russische oorlogsschepen die voor de kust van Georgië de wapentoevoer naar dat land moeten afsnijden, te weren als zij terugkeren naar de Russische marinebasis in het Oekraïense Sebastopol.
Bij mij doet hij het niet, maar wellicht deze: mms://canli.samanyolu.tv/stvquote:
http://english.pravda.ru/(...)008/106050-georgia-0quote:Ossetian journalists wrote on their website that Georgian troops had captured a group of refugees from one of the regions of S. Ossetia. The Georgian military men locked them in a house and set the house on fire, burning all the people inside alive. An Ossetian woman informed Russian Prime Minister Putin of the hideous crime during his visit to a refugee camp. Another woman told Putin that she had seen a Georgian tank running over an elderly Ossetian woman who was trying to save two children. The woman was running out of the village, occupied the by the Georgian troops.
dat wordt nog wat als oekraine ook een navo-toetredingsproces begint.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Staat op NieuwNieuws dus dat zal wel van de ANP-feed of DAG zijn.
Met een korreltje zout nemen, net als de "etnische zuiveringen" woorden vanuit Georgiequote:Ossetian journalists wrote on their website that
Als Rusland nou beeldmateriaal had waaruit blijkt dat Georgische soldaten ongewapende burgers aan het vermoorden waren, dan kan de publieke opinie nog omslaan in het voordeel van Rusland. Tot nu toe zijn het alleen beschuldigingen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:36 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
http://english.pravda.ru/(...)008/106050-georgia-0
quote:Bij de gevechten in Zuid-Ossetië is de bevelhebber van de Russische troepen, generaal Anatoli Khroelev, gewond geraakt. De man werd bij artilleriegeschut geraakt en is naar een ziekenhuis in Rusland overgebracht. Dat maakte de generale staf in Moskou bekend.
Na de escalatie van het geweld tussen Georgische troepen en separatisten, trok de 58ste divisie van het Russische leger vrijdag naar Zuid-Ossetië. In het gebied zijn intussen zo'n 10.000 Russische soldaten en 300 pantservoertuigen gestationeerd. De hoofdstad Tschinvali is onder controle van de Russen. Volgens Rusland gaat het om "een vredesmissie" en zijn de gevechten niet gericht tegen de Georgiërs.
http://news.sky.com/skyne(...)icle/200808215074624quote:The Georgian city of Gori is under "massive" attack from Russian artillery and planes and ground forces are preparing for an assault, a Georgian interior ministry spokesman has told the AFP news agency.
Goddelozen....quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:01 schreef Ghazi het volgende:
Er wordt een massale aanval gemeld in de stad Gori. Russische goddelozen voeren luchtbombardementen uit en grondtroepen proberen de stad in te nemen.
en zij zullen hun zwaarden slaan tot spaden, en hun spiesen tot sikkelen; het ene volk zal tegen het andere volk geen zwaard opheffen, en zij zullen geen oorlog meer lerenquote:
Noodzakelijk om de analogie met de NAVO aanvallen op Servië duidelijk te maken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:05 schreef Xith het volgende:
[..]
En hoe verdedig je de acties in Gori en Poti? Dat was ook Humanitair?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |