quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:06 schreef Pumatje het volgende:
lijken vast wat op elkaar, en stel DAT ze faken..waarom zouden ze in godsnaam dezelfde man gebuiken ?
zou achterlijk zijn.
dan ga ik ook geloven dat USA achter dit alles zit zoals al werd gesuggereerd via nieuwsbronnen
quote:
het klopt wel degelijk, volg mijn link maar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:14 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Die info over het russische leger van je klopte niet vrind, dat was jou fout.
Ik typte complete ipv compleet. dat was mijn fout.
Klopt, ik heb het ook net gezien op BBC. En nee het was nog niet eerder genoemd. Zinken van een Georgisch schip door Rusland in de wateren van Georgië.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Frutsel het volgende:
CNN meldde net dat de Russen in de Zwarte Zee een kruiser van Georgie tot zinken hebben gebracht
weet nie of dat dat al gezegd was hier?
Och dat deden ze in '39 ook al bij Finland.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef Demophon het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het ook net gezien op BBC. En nee het was nog niet eerder genoemd. Zinken van een Georgisch schip door Rusland in de wateren van Georgië.
Rusland eist onvoorwaardelijke terugtrekking van het Georgisch leger. Wat een arrogantie, het lef!Waar dan? Ze zitten al in hun eigen land!
Wat wil je dan dat de Verenigde Staten en de EU doen? Moskou bombarderen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Bartleunen het volgende:
IK snap niet dat er geen actie ondernomen word door US/EU/.....
Wist niet dat ie dat beloofd had.quote:Russian officials frequently recall that President Bill Clinton promised Boris Yeltsin that NATO would not expand beyond Eastern Europe.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef Drijfzand het volgende:
Iemand denkt dat een aantal foto's in scene zijn gezet:
http://www.ireport.com/docs/DOC-57914
[..]
weg met bnn zit nu in Georgiëquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:52 schreef Bartleunen het volgende:
Lol Nederland 3, try before you die, zit die gast nu ook in Georgie!!
Lol die gast sliep in een wachttoren die werd gebruikt om het land te verdedigenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:05 schreef weirdomv het volgende:
[..]
weg met bnn zit nu in Georgië( ik bedoel dat word nu uitgezonden)
tbyd was hiervoor
ja dat was weg met bnn en niet try before you diequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:06 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Lol die gast sliep in een wachttoren die werd gebruikt om het land te verdedigen
Het is mij nu helemaal duidelijk waarom die russen zo snel konden oprukken!
quote:(Novum/AP) - Russische marinescherpen hebben zondag op de Zwarte Zee een Georgische patrouilleboot tot zinken gebracht, meldt het ministerie van defensie in Moskou volgens Russische persbureaus
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:21 schreef visdiefje het volgende:
US suggest Russia wants "regime change" in Georgia: http://www.reuters.com/article/asiaCrisis/idUSN10272978
Let wel: "European governments". De VS wil alle opties ivm Iran open houden.quote:Khalilzad told reporters the telephone call between Rice and Lavrov was "disturbing," adding that the days of overthrowing European governments by force were over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |