nee hij is 27 en heeft er 1 van 10 en 1 van 7 hij was er dus erg vroeg bij..quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:29 schreef opgebaarde het volgende:
Die twee kids van hem, hebben toch niet jouw leeftijd he?
Nee, die was jongerquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:36 schreef Copycat het volgende:
Ben je ook de tante van zijn kinderen?
neef
Is ie bendeleider dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:36 schreef missiej18 het volgende:
[quote]Op zondag 10 augustus 2008 18:31 schreef yvonne het volgende:
Kom je uit Hellevoetsluis?
nee hoeso??
ik kan de link niet openen, maar je vraagt dus of ze met de ex van haar zus het bed in wil duiken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:36 schreef Copycat het volgende:
Ben je ook de tante van zijn kinderen?
neef
Ja. Nee. Familiebandtechnisch gaat mijn vlieger ook al niet op.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:41 schreef Rimpelhond het volgende:
ik kan de link niet openen, maar je vraagt dus of ze met de ex van haar zus het bed in wil duiken?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:25 schreef Xennia het volgende:
Men vermoedt problemen in de relationele sfeer
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
Wie zet de OP even terug?
Lover Doyquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef Copycat het volgende:
Wat is een LD?
Hij is 27, dat weet ik dan weer wel.
Vanavond hoor, zit nu bij mijn schoonoudersquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
Wie zet de OP even terug?
Lekker Dingquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef Copycat het volgende:
Wat is een LD?
Hij is 27, dat weet ik dan weer wel.
quote:
Prioriteiten, Re, prioriteiten!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:22 schreef Re het volgende:
Vanavond hoor, zit nu bij mijn schoonouders
Ja, nu moet je wel terug naar de schoonoudersquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:22 schreef Re het volgende:
Oh, dank je yvonne!
wtf?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
Doe je deze ook nog even?
Wat moet ik met dit gevoel voor mijn beste vriend?
Schering ende inslag, lately.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:28 schreef yvonne het volgende:
pm me dahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Magquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:28 schreef yvonne het volgende:
Vind ik ook!quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:32 schreef yvonne het volgende:
pseudoniem?
Gelukkig. Ik was al bang dat m'n zondagavond-vermaeck me door den neus geboord werd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef yvonne het volgende:
Teruggezet hoor, ik word er gestoord van van dat leeghalen.
ik zal het onthouden. Ik doe het nu in het feedbacktopic, maar Re zit liever bij zijn schoonouders.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:28 schreef yvonne het volgende:
Cc toch, begin je zijn gedrag nu al goed te praten??quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:08 schreef Copycat het volgende:
Ik had trouwens het idee dat de vriend van TS van z'n vrouw af was.
Dat zou de amusementswaarde wel wat verminderenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:08 schreef Copycat het volgende:
Ik had trouwens het idee dat de vriend van TS van z'n vrouw af was.
Ik val al heel m'n leven op nog veel ouder, ik kan me het dus wel inbeelden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat moet je als 18jarige met een vent van 27
shmoopy.. als ik een kerel was zou ik nu kwijlen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef shmoopy het volgende:
Ongelooflijk domme huppelkut.
Hij heeft echt álles over voor z'n kinderen, zelfs een naief, strak huppelkutje met een vadercomplex naaien en dan weer aanschuiven bij moeder de vrouw die nietsvermoedend z'n sudderlapjes heeft staan braden terwijl ze zijn kinderen uit de gordijnen hield.
Zo'n echte vent, die zonder blikken of blozen z'n gezinnetje besodemietert, alleen maar omdat ie geil is.
Laat me raden, jullie zitten helemaal op 1 lijn en hij kan zo goed luisteren?
Hij wil je neuken, domme doos!
En als ie uitgeneukt is, genoeg heeft van je schaap-verhalen over je studie (hoewel, VMBO, aan je OP te zien) en je geleuter over je 'collegaatjes' achter de kassa bij Albert Heijn en de problemen met je moeder, dan pleurt ie je net zo hard weer aan de kant, want ja, hij kan z'n vrouw en kinderen toch geen verdriet doen?
Ben je nou serieus zo stom?
En mag je van je ouders wel neuken op je kamertje?
Domme sufkut.
Ga een H&M-catalogus lezen met je vriendinnen, of je Hyvespagina gezellig versieren met bloemetjes, maar doe alsjeblieft niet zo puberaal.
Je leest bewust de rest van het berichtje niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik val al heel m'n leven op nog veel ouder, ik kan me het dus wel inbeelden.
gelukkig zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat moet je als 18jarige met een vent van 27met bovendien 2 kinderen.
Althans, als ik zie hoe jij hier typ en hoe naief jij bent, is dat niets voor jou.
Gedoemd om te falen.
Oóóóóóóh, is dát haar dilemma!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:09 schreef bondgirl007 het volgende:
Als je hem neemt, krijgt je automatisch die twee kinderen erbij.
Omdat je het verdiende.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:16 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
waarom reageer je zo achterlijk?
wat een dombo ben jij zeg
Als we klaar zijn mag je al onze comments wissen. Ik geef wel een seintje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:31 schreef Re het volgende:
uhmmm kunnen we dat heen en weer gepingpong achterwege laten?
uhmm nee dat is nu afgelopenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Als we klaar zijn mag je al onze comments wissen. Ik geef wel een seintje.
wat is FB?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef bondgirl007 het volgende:
-edit- daarom
en de rest mag in het FB topic
Heldin.. echt..quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef shmoopy het volgende:
Hij heeft echt álles over voor z'n kinderen, zelfs een naief, strak huppelkutje met een vadercomplex naaien en dan weer aanschuiven bij moeder de vrouw die nietsvermoedend z'n sudderlapjes heeft staan braden terwijl ze zijn kinderen uit de gordijnen hield.
Zo'n echte vent, die zonder blikken of blozen z'n gezinnetje besodemietert, alleen maar omdat ie geil is.
En als ie uitgeneukt is, genoeg heeft van je schaap-verhalen over je studie (hoewel, VMBO, aan je OP te zien) en je geleuter over je 'collegaatjes' achter de kassa bij Albert Heijn en de problemen met je moeder, dan pleurt ie je net zo hard weer aan de kant, want ja, hij kan z'n vrouw en kinderen toch geen verdriet doen?
Domme sufkut.
Ga een H&M-catalogus lezen met je vriendinnen, of je Hyvespagina gezellig versieren met bloemetjes, maar doe alsjeblieft niet zo puberaal.
Die zit onder haar andere account PM's te sturen aan mensen die het niet begrijpenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:13 schreef Rimpelhond het volgende:
waar is ts?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:25 schreef zarGon het volgende:
Hij wil je adopteren en jij vraagt jezelf nu af of dat wel zo verstandig is?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef shmoopy het volgende:
Domme sufkut.
Mensen hier zijn te haatdragend, wat ze proberen te projecteren op anderen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom moet het eigenlijk allemaal zo aanvallend tegen TS?
Aanvallend?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Omdat minder dan een verbale atoomexplosie niet door de plaat voor haar kop heen komt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bullshit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat minder dan een verbale atoomexplosie niet door de plaat voor haar kop heen komt.
Ja, da's waar, zo zou ik in het dagelijks leven nooit doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:52 schreef Vamps het volgende:
[..]
Bullshit.
De meeste personen die meteen zo agressief willen overkomen, zijn gewoon de personen die dit in het echte leven nooit zouden durven doen. Tjah, vanachter een toetsenbordje is het sowieso makkelijker praten.
Makkelijk praten, jij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, da's waar, zo zou ik in het dagelijks leven nooit doen
Dat laatste zal ik niet ontkennen, maar iedereen die in dit topic heeft gepost die ik heb ontmoet is blijkbaar een uitzondering op je stellingquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:52 schreef Vamps het volgende:
[..]
Bullshit.
De meeste personen die meteen zo agressief willen overkomen, zijn gewoon de personen die dit in het echte leven nooit zouden durven doen. Tjah, vanachter een toetsenbordje is het sowieso makkelijker praten.
Ik geef toch ook aan "de meeste".quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik niet ontkennen, maar iedereen die in dit topic heeft gepost die ik heb ontmoet is blijkbaar een uitzondering op je stelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |