Ja, da's waar, zo zou ik in het dagelijks leven nooit doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:52 schreef Vamps het volgende:
[..]
Bullshit.
De meeste personen die meteen zo agressief willen overkomen, zijn gewoon de personen die dit in het echte leven nooit zouden durven doen. Tjah, vanachter een toetsenbordje is het sowieso makkelijker praten.

Makkelijk praten, jij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, da's waar, zo zou ik in het dagelijks leven nooit doen

Dat laatste zal ik niet ontkennen, maar iedereen die in dit topic heeft gepost die ik heb ontmoet is blijkbaar een uitzondering op je stellingquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:52 schreef Vamps het volgende:
[..]
Bullshit.
De meeste personen die meteen zo agressief willen overkomen, zijn gewoon de personen die dit in het echte leven nooit zouden durven doen. Tjah, vanachter een toetsenbordje is het sowieso makkelijker praten.
 .
.

Ik geef toch ook aan "de meeste".quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik niet ontkennen, maar iedereen die in dit topic heeft gepost die ik heb ontmoet is blijkbaar een uitzondering op je stelling.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |